Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Jeg har lekt litt med med tanken om hvordan det ville være med utskiftbar GPU, ville dette være mulig. Er det mulig i dag? Med en slik løsning ville vi kunne lage skrddersydde maskiner. -Hv syntes dere om drømmen min? er det mulig å realisere den? Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Kanskje i fremtiden, før var det noen eller veit ikkje om alle CPUer var festet helt som f.eks GPU, så dette du har i tankene ligger sikkert eller som en tanke hos en grafikk-kort produsent. Skal ikkje se bort i fra dette, alt er lov av fantasien!! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Faktisk ikke den dummeste idéen jeg har hørt. Hadde vært kult å enkelt kunne oppgradere Ati-skjermkortet med raskere gpu og bedre/mer minne. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 er det mulig å realisere den? Altså det er jo mulig, men du kan nok ikke gjøre noe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå