Gå til innhold

Black Friday 2015 - Tilbudstråd

Anbefalte innlegg

Snip

Høres utrolig sleipt ut. Dersom du har lagret noe av markedsføringen, så kan kanskje forbrukerombudet ta dem på markedsføringen.

Du kan jo også høre med forbrukerrådet, men spørs om de kan hjelpe deg.

Har skjermbilder av det meste, og sendt dem det - irriterende nok sier de at "faktum er at nå er varen kun på lager i butikk", hvorpå jeg tenker..."når i alle dager ble elkjøp 2 bedrifter, og hva har nåtid med lørdagen å gjøre?"...men de hopper bukk over alt med bildene og bevisene og fortsetter mantraet om hva som er status nå....

Jeg har en sterk mistanke at de fortsetter hverandres tråd og tror noen sjekket på et tidspunkt og jeg er en vanskelig kunde, noe siste epost indikerte. For alle blir besvart av forskjellige personer.

Mailen er sendt, håper jeg, til noen som kan ta ansvar. Ikke at jeg ønsker å sette noen i KS i elendig lys, jeg håper de har bare gjort slapt håndtverk, men etter siste mail fikk jeg nok av dette :p

Å putte inn et mini SD-kort på 128 gb for de tapte 128 SSD-gb-ene er et latterlig tilbud. Burde blitt anmeldt.

Er vel mer det at jeg klager over at jeg ikke fikk kjøpe en spesifikk maskin på tilbudet fordi de endret det samme dag eller like ved den annonserte tilbudet uten å si noe, for så å legge den tilbake påfølgende virkedag, og deretter slette parallelt med min klage nærmest (om jeg skal være paranoid)...og så tilbyr en dårligere løsning til full butikkpris, som da vil koste mer _enn_ om jeg hadde kjøpte en av dem den lørdagen... :hrm:

Ja, skjønner. Tilbudet var i utgangspunktet dårlig, og med SD-kort-løsningen ble det faktisk bare latterlig. Men du burde kanskje gått innom en butikk igjen for å forklare problemet, føler de på kundeservice sjelden har makt til å gjøre så mye.

Mistenker litt situasjonen at alle tror SD kort er like bra som PCIE SSD, er jo flash minne, eller ikke spurt noen...erfaringsmessig hva som skjedde da jeg drev med skadeoppgjør, inntil de havnet hos meg ofte og jeg snudde ofte, eller ikke etter vurdert og sjekket. (jeg ville dog _aldri_ erstattet SSD med mekanisk disk eller minnekort!)

Elkjøp tilbyr til nåpris surface i5 4GB 128GB + mini sd kort for å løse opp for problemet de skapte. Kan man bli frustrert av mindre?

Etter siste mail sendte jeg det videre til noen jeg håper kan hjelpe. Men det virket jo som en bagatell da jeg tok det opp - jeg mener, produktet er for salg fredag, listet i prisguider osv og på siden deres med produktside. Når lørdagen kommer og du skal bestille etter bestemt deg, så har de slettet produktsiden, for så legge den tilbake på mandagen. Deretter nekter de for det på mail, og selv når du sender bilder så nekter de, og viser til at den kun er på lager i butikk og ikke kan bestilles på nett. Vel hva var det google mente deres viste på mandag da liksom...

Noen tips utover det? Veldig lyst å ta det videre, men levner håp at de som fikk mailen nå kan ordne opp..

Er det Surface Pro 3 eller Pro 4? :)

Surface pro 4. Hadde det vært 3'ern hadde jeg virkelig ikke gjort denne efforten...

Endret av Christian86
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Snip

Høres utrolig sleipt ut. Dersom du har lagret noe av markedsføringen, så kan kanskje forbrukerombudet ta dem på markedsføringen.

Du kan jo også høre med forbrukerrådet, men spørs om de kan hjelpe deg.

Har skjermbilder av det meste, og sendt dem det - irriterende nok sier de at "faktum er at nå er varen kun på lager i butikk", hvorpå jeg tenker..."når i alle dager ble elkjøp 2 bedrifter, og hva har nåtid med lørdagen å gjøre?"...men de hopper bukk over alt med bildene og bevisene og fortsetter mantraet om hva som er status nå....

Jeg har en sterk mistanke at de fortsetter hverandres tråd og tror noen sjekket på et tidspunkt og jeg er en vanskelig kunde, noe siste epost indikerte. For alle blir besvart av forskjellige personer.

Mailen er sendt, håper jeg, til noen som kan ta ansvar. Ikke at jeg ønsker å sette noen i KS i elendig lys, jeg håper de har bare gjort slapt håndtverk, men etter siste mail fikk jeg nok av dette :p

Å putte inn et mini SD-kort på 128 gb for de tapte 128 SSD-gb-ene er et latterlig tilbud. Burde blitt anmeldt.

Er vel mer det at jeg klager over at jeg ikke fikk kjøpe en spesifikk maskin på tilbudet fordi de endret det samme dag eller like ved den annonserte tilbudet uten å si noe, for så å legge den tilbake påfølgende virkedag, og deretter slette parallelt med min klage nærmest (om jeg skal være paranoid)...og så tilbyr en dårligere løsning til full butikkpris, som da vil koste mer _enn_ om jeg hadde kjøpte en av dem den lørdagen... :hrm:

Ja, skjønner. Tilbudet var i utgangspunktet dårlig, og med SD-kort-løsningen ble det faktisk bare latterlig. Men du burde kanskje gått innom en butikk igjen for å forklare problemet, føler de på kundeservice sjelden har makt til å gjøre så mye.

Mistenker litt situasjonen at alle tror SD kort er like bra som PCIE SSD, er jo flash minne, eller ikke spurt noen...erfaringsmessig hva som skjedde da jeg drev med skadeoppgjør, inntil de havnet hos meg ofte og jeg snudde ofte, eller ikke etter vurdert og sjekket. (jeg ville dog _aldri_ erstattet SSD med mekanisk disk eller minnekort!)

Elkjøp tilbyr til nåpris surface i5 4GB 128GB + mini sd kort for å løse opp for problemet de skapte. Kan man bli frustrert av mindre?

Etter siste mail sendte jeg det videre til noen jeg håper kan hjelpe. Men det virket jo som en bagatell da jeg tok det opp - jeg mener, produktet er for salg fredag, listet i prisguider osv og på siden deres med produktside. Når lørdagen kommer og du skal bestille etter bestemt deg, så har de slettet produktsiden, for så legge den tilbake på mandagen. Deretter nekter de for det på mail, og selv når du sender bilder så nekter de, og viser til at den kun er på lager i butikk og ikke kan bestilles på nett. Vel hva var det google mente deres viste på mandag da liksom...

Noen tips utover det? Veldig lyst å ta det videre, men levner håp at de som fikk mailen nå kan ordne opp..

Er det Surface Pro 3 eller Pro 4? :)

Surface pro 4. Hadde det vært 3'ern hadde jeg virkelig ikke gjort denne efforten...

Jeg kjøpte min Surface Pro 4 i7/8gb/256gb lørdag klokken 22.50. Det sto mellom denne og den med i5/4gb/128 da den med i5/8gb/256gb var utsolgt. Når var det du prøvde å bestille? 

Endret av Ryoki
Lenke til kommentar

Er dette greit?

Komplett sin chat:

Hei! Mitt navn er Jørn. Hva kan jeg hjelpe deg med?

Hei. 

Jeg bestilte et 980 Ti på black friday som inkluderte BÅDE Rainbow six OG Assassins creed, jeg har fått en mail fra dere med kode til ETT spill. Når får jeg den andre?

Det er skrivefeil dessverre. 

Det medfølger voucheren du har mottatt hvor du kan velge enten rainbow six eller Assassins Creed.

Når det står at det er inkl. både spill1 og spill2 og jeg fullfører et kjøp så forventer jeg jo at jeg faktisk får med 2 spill. Det kan da ikke være greit å kun sende ut 1 og komme med dette i etterkant når kunden etterspør spill nr 2.? Da selger dere jo produkter som kunden ikke får

Under tilbudet sto følgende på siden. 

Prisene gjelder så lenge kampanjene varer eller så langt lageret rekker. 

Se kampanjesidene for kampanjenes varighet. Prisene gjelder kun ved bestilling i vår nettbutikk 

og er inkl. mva. Vi tar forbehold om skrivefeil, feil pris, tilgjengelighet o.l.

Du får derfor ikke tilsendt øvrige voucher.

Fordi det ikke er flere igjen? 

Fordi det kun går ut 1 voucher pr skjermkort.

Om det da ikke var noe annet jeg kan hjelpe deg med avsluttes samtalen.

Nei, er bare dette jeg lurer på. Dere kan på ingen måte bare sende meg en voucher til? Det er jo direkte falskt når det markedsføres med 2 deler, men man får bare 1. Da burde dere i dette tilfellet fakitsk bare sende ut en, når det er dere som har gjort en feil

Som sagt ovenfor tok vi forbehold om skrivefeil. Dette sto på siden under hele salget. 

Vi sender ikke ut flere vouchere da nVidia kun har sendt oss 1stk pr skjermkort vi har inne. 

Ha en fin dag videre

Kundebehandler har forlatt samtalen.

Synes dere dette er innafor kundebehandling?? Jeg har screenshots av ordren hvor det fortsatt står: Inkl. både rainbow six og assassins creed. 

Dem skrev dog att dem tar forbehold etter skrivefeil o.l. Det var en skrivefeil i produktbeskrivelsen. Så desverre så er det ikke noe du kan gjøre. Kan hende dem er hygglige og gir deg en kode til. Men dem er ikke nødt til å gjøre følgende. :)

Mvh

Hvor er det du lærte jussen din?  :huh:

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte min Surface Pro 4 i7/8gb/256gb lørdag klokken 22.50. Det sto mellom denne og den med i5/4gb/128 da den med i5/8gb/256gb var utsolgt. Når var det du prøvde å bestille? 

Den andre var ikke utsolgt. Dagen før lå den i prisguider og kunne bestilles enten til henting tiller eller lade. Det stod egentlig 3 butikker med den på lager, men listen viste bare de to.

Lørdag hadde de slettet produktsiden, produktet kom ikke opp i visningen om du søkte direkte, men fantes stadig i prisguidene. Når du derimot slo opp via alle bærbare pc'er med windows kom den opp som eneste modell som ikke kunne legges i noe handlekurv.

Mandag 30.11 kunne den bestilles igjen, før den igjen ble slettet.  Og Elkjøp har aldri hevdet den ble utsolgt, eller de prøvde med at var begrenset antall på den og ikke på de andre windowslaptopene...når jeg påpekte at det aldri var annonsert med forbehold så prøvde de andre svar..

Lenke til kommentar

I dag kom min Asus RT-AC87U, og til min store forskrekkelse er det ikke innebygd modem, men kun router. Snakk om dårlig informasjon. Nå må jeg bruke mitt gamle modem/router fra Telenor som modem. Modellen er ZyXEL P2812, hvordan bruker jeg det som modem, og kobler dette opp?

Lenke til kommentar

Er vel ikke direkte dårlig informasjon. Du har jo kjøpt en Router, ikke ett modem.

Kjør kabel fra modem til routern på porten som er beregnet på det. og deaktiver routerfunksjonen i telenor sin for å forhindre forstyrrelser.

Og husk å legg inn siste firmware på routern.

Endret av Complexity
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Moderatormelding

Promotering av utenlandske kredittkort er ikke greit på dette forumet. Flere innlegg vedrørende disse kortene har blitt slettet. Reaksjoner på moderatorhandlinger tas i vårt tilbakemeldingsforum, eller med undertegnede på PM og ikke i denne tråden!

Lenke til kommentar

Vet bare at en hau med folk fikk utbetalt mellomlegget når Mpx (?) hadde priset PCen feil og nektet å levere. Selv om de ikke hadde betalt én eneste krone fikk de utbetalt 8000 kr.

Nå er ikke situasjonen din den samme siden det ikke er prisen som er feil, men lagervarer, så jeg er litt usikker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...