Christian86 Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 (endret) SnipHøres utrolig sleipt ut. Dersom du har lagret noe av markedsføringen, så kan kanskje forbrukerombudet ta dem på markedsføringen. Du kan jo også høre med forbrukerrådet, men spørs om de kan hjelpe deg. Har skjermbilder av det meste, og sendt dem det - irriterende nok sier de at "faktum er at nå er varen kun på lager i butikk", hvorpå jeg tenker..."når i alle dager ble elkjøp 2 bedrifter, og hva har nåtid med lørdagen å gjøre?"...men de hopper bukk over alt med bildene og bevisene og fortsetter mantraet om hva som er status nå.... Jeg har en sterk mistanke at de fortsetter hverandres tråd og tror noen sjekket på et tidspunkt og jeg er en vanskelig kunde, noe siste epost indikerte. For alle blir besvart av forskjellige personer. Mailen er sendt, håper jeg, til noen som kan ta ansvar. Ikke at jeg ønsker å sette noen i KS i elendig lys, jeg håper de har bare gjort slapt håndtverk, men etter siste mail fikk jeg nok av dette Å putte inn et mini SD-kort på 128 gb for de tapte 128 SSD-gb-ene er et latterlig tilbud. Burde blitt anmeldt. Er vel mer det at jeg klager over at jeg ikke fikk kjøpe en spesifikk maskin på tilbudet fordi de endret det samme dag eller like ved den annonserte tilbudet uten å si noe, for så å legge den tilbake påfølgende virkedag, og deretter slette parallelt med min klage nærmest (om jeg skal være paranoid)...og så tilbyr en dårligere løsning til full butikkpris, som da vil koste mer _enn_ om jeg hadde kjøpte en av dem den lørdagen... Ja, skjønner. Tilbudet var i utgangspunktet dårlig, og med SD-kort-løsningen ble det faktisk bare latterlig. Men du burde kanskje gått innom en butikk igjen for å forklare problemet, føler de på kundeservice sjelden har makt til å gjøre så mye. Mistenker litt situasjonen at alle tror SD kort er like bra som PCIE SSD, er jo flash minne, eller ikke spurt noen...erfaringsmessig hva som skjedde da jeg drev med skadeoppgjør, inntil de havnet hos meg ofte og jeg snudde ofte, eller ikke etter vurdert og sjekket. (jeg ville dog _aldri_ erstattet SSD med mekanisk disk eller minnekort!) Elkjøp tilbyr til nåpris surface i5 4GB 128GB + mini sd kort for å løse opp for problemet de skapte. Kan man bli frustrert av mindre? Etter siste mail sendte jeg det videre til noen jeg håper kan hjelpe. Men det virket jo som en bagatell da jeg tok det opp - jeg mener, produktet er for salg fredag, listet i prisguider osv og på siden deres med produktside. Når lørdagen kommer og du skal bestille etter bestemt deg, så har de slettet produktsiden, for så legge den tilbake på mandagen. Deretter nekter de for det på mail, og selv når du sender bilder så nekter de, og viser til at den kun er på lager i butikk og ikke kan bestilles på nett. Vel hva var det google mente deres viste på mandag da liksom... Noen tips utover det? Veldig lyst å ta det videre, men levner håp at de som fikk mailen nå kan ordne opp.. Er det Surface Pro 3 eller Pro 4? Surface pro 4. Hadde det vært 3'ern hadde jeg virkelig ikke gjort denne efforten... Endret 5. desember 2015 av Christian86 Lenke til kommentar
Doge Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 (endret) SnipHøres utrolig sleipt ut. Dersom du har lagret noe av markedsføringen, så kan kanskje forbrukerombudet ta dem på markedsføringen. Du kan jo også høre med forbrukerrådet, men spørs om de kan hjelpe deg. Har skjermbilder av det meste, og sendt dem det - irriterende nok sier de at "faktum er at nå er varen kun på lager i butikk", hvorpå jeg tenker..."når i alle dager ble elkjøp 2 bedrifter, og hva har nåtid med lørdagen å gjøre?"...men de hopper bukk over alt med bildene og bevisene og fortsetter mantraet om hva som er status nå.... Jeg har en sterk mistanke at de fortsetter hverandres tråd og tror noen sjekket på et tidspunkt og jeg er en vanskelig kunde, noe siste epost indikerte. For alle blir besvart av forskjellige personer. Mailen er sendt, håper jeg, til noen som kan ta ansvar. Ikke at jeg ønsker å sette noen i KS i elendig lys, jeg håper de har bare gjort slapt håndtverk, men etter siste mail fikk jeg nok av dette Å putte inn et mini SD-kort på 128 gb for de tapte 128 SSD-gb-ene er et latterlig tilbud. Burde blitt anmeldt. Er vel mer det at jeg klager over at jeg ikke fikk kjøpe en spesifikk maskin på tilbudet fordi de endret det samme dag eller like ved den annonserte tilbudet uten å si noe, for så å legge den tilbake påfølgende virkedag, og deretter slette parallelt med min klage nærmest (om jeg skal være paranoid)...og så tilbyr en dårligere løsning til full butikkpris, som da vil koste mer _enn_ om jeg hadde kjøpte en av dem den lørdagen... Ja, skjønner. Tilbudet var i utgangspunktet dårlig, og med SD-kort-løsningen ble det faktisk bare latterlig. Men du burde kanskje gått innom en butikk igjen for å forklare problemet, føler de på kundeservice sjelden har makt til å gjøre så mye. Mistenker litt situasjonen at alle tror SD kort er like bra som PCIE SSD, er jo flash minne, eller ikke spurt noen...erfaringsmessig hva som skjedde da jeg drev med skadeoppgjør, inntil de havnet hos meg ofte og jeg snudde ofte, eller ikke etter vurdert og sjekket. (jeg ville dog _aldri_ erstattet SSD med mekanisk disk eller minnekort!) Elkjøp tilbyr til nåpris surface i5 4GB 128GB + mini sd kort for å løse opp for problemet de skapte. Kan man bli frustrert av mindre? Etter siste mail sendte jeg det videre til noen jeg håper kan hjelpe. Men det virket jo som en bagatell da jeg tok det opp - jeg mener, produktet er for salg fredag, listet i prisguider osv og på siden deres med produktside. Når lørdagen kommer og du skal bestille etter bestemt deg, så har de slettet produktsiden, for så legge den tilbake på mandagen. Deretter nekter de for det på mail, og selv når du sender bilder så nekter de, og viser til at den kun er på lager i butikk og ikke kan bestilles på nett. Vel hva var det google mente deres viste på mandag da liksom... Noen tips utover det? Veldig lyst å ta det videre, men levner håp at de som fikk mailen nå kan ordne opp.. Er det Surface Pro 3 eller Pro 4? Surface pro 4. Hadde det vært 3'ern hadde jeg virkelig ikke gjort denne efforten... Jeg kjøpte min Surface Pro 4 i7/8gb/256gb lørdag klokken 22.50. Det sto mellom denne og den med i5/4gb/128 da den med i5/8gb/256gb var utsolgt. Når var det du prøvde å bestille? Endret 5. desember 2015 av Ryoki Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Er dette greit? Komplett sin chat: Hei! Mitt navn er Jørn. Hva kan jeg hjelpe deg med? Hei. Jeg bestilte et 980 Ti på black friday som inkluderte BÅDE Rainbow six OG Assassins creed, jeg har fått en mail fra dere med kode til ETT spill. Når får jeg den andre? Det er skrivefeil dessverre. Det medfølger voucheren du har mottatt hvor du kan velge enten rainbow six eller Assassins Creed. Når det står at det er inkl. både spill1 og spill2 og jeg fullfører et kjøp så forventer jeg jo at jeg faktisk får med 2 spill. Det kan da ikke være greit å kun sende ut 1 og komme med dette i etterkant når kunden etterspør spill nr 2.? Da selger dere jo produkter som kunden ikke får Under tilbudet sto følgende på siden. Prisene gjelder så lenge kampanjene varer eller så langt lageret rekker. Se kampanjesidene for kampanjenes varighet. Prisene gjelder kun ved bestilling i vår nettbutikk og er inkl. mva. Vi tar forbehold om skrivefeil, feil pris, tilgjengelighet o.l. Du får derfor ikke tilsendt øvrige voucher. Fordi det ikke er flere igjen? Fordi det kun går ut 1 voucher pr skjermkort. Om det da ikke var noe annet jeg kan hjelpe deg med avsluttes samtalen. Nei, er bare dette jeg lurer på. Dere kan på ingen måte bare sende meg en voucher til? Det er jo direkte falskt når det markedsføres med 2 deler, men man får bare 1. Da burde dere i dette tilfellet fakitsk bare sende ut en, når det er dere som har gjort en feil Som sagt ovenfor tok vi forbehold om skrivefeil. Dette sto på siden under hele salget. Vi sender ikke ut flere vouchere da nVidia kun har sendt oss 1stk pr skjermkort vi har inne. Ha en fin dag videre Kundebehandler har forlatt samtalen. Synes dere dette er innafor kundebehandling?? Jeg har screenshots av ordren hvor det fortsatt står: Inkl. både rainbow six og assassins creed. Dem skrev dog att dem tar forbehold etter skrivefeil o.l. Det var en skrivefeil i produktbeskrivelsen. Så desverre så er det ikke noe du kan gjøre. Kan hende dem er hygglige og gir deg en kode til. Men dem er ikke nødt til å gjøre følgende. Mvh Hvor er det du lærte jussen din? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Jeg kjøpte min Surface Pro 4 i7/8gb/256gb lørdag klokken 22.50. Det sto mellom denne og den med i5/4gb/128 da den med i5/8gb/256gb var utsolgt. Når var det du prøvde å bestille? Den andre var ikke utsolgt. Dagen før lå den i prisguider og kunne bestilles enten til henting tiller eller lade. Det stod egentlig 3 butikker med den på lager, men listen viste bare de to. Lørdag hadde de slettet produktsiden, produktet kom ikke opp i visningen om du søkte direkte, men fantes stadig i prisguidene. Når du derimot slo opp via alle bærbare pc'er med windows kom den opp som eneste modell som ikke kunne legges i noe handlekurv. Mandag 30.11 kunne den bestilles igjen, før den igjen ble slettet. Og Elkjøp har aldri hevdet den ble utsolgt, eller de prøvde med at var begrenset antall på den og ikke på de andre windowslaptopene...når jeg påpekte at det aldri var annonsert med forbehold så prøvde de andre svar.. Lenke til kommentar
Archer Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 I dag kom min Asus RT-AC87U, og til min store forskrekkelse er det ikke innebygd modem, men kun router. Snakk om dårlig informasjon. Nå må jeg bruke mitt gamle modem/router fra Telenor som modem. Modellen er ZyXEL P2812, hvordan bruker jeg det som modem, og kobler dette opp? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 (endret) Er vel ikke direkte dårlig informasjon. Du har jo kjøpt en Router, ikke ett modem. Kjør kabel fra modem til routern på porten som er beregnet på det. og deaktiver routerfunksjonen i telenor sin for å forhindre forstyrrelser. Og husk å legg inn siste firmware på routern. Endret 7. desember 2015 av Complexity 1 Lenke til kommentar
Archer Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Er ikke ekspert, så kan hende jeg bare har misforstått. Er vant til at modem og router er i samme boksen, hehe. Uansett, takk for tips! Lenke til kommentar
OMyre Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Er ikke ekspert, så kan hende jeg bare har misforstått. Er vant til at modem og router er i samme boksen, hehe. Uansett, takk for tips! . Evnt legge telenor modem i bridge mode. Telenor kan normalt gjøre dette via remote. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Er ikke ekspert, så kan hende jeg bare har misforstått. Er vant til at modem og router er i samme boksen, hehe. Uansett, takk for tips! http://www.telenor.no/bedrift/kundeservice/bredbandshjelp/zyxel-p2812/deaktivering-ruterfunksjon.jsp Her er en fin guide på hvordan å sette p2812 i bridge modus. Anbefaler denne metoden hvis du skal koble på en router :-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Moderatormelding Promotering av utenlandske kredittkort er ikke greit på dette forumet. Flere innlegg vedrørende disse kortene har blitt slettet. Reaksjoner på moderatorhandlinger tas i vårt tilbakemeldingsforum, eller med undertegnede på PM og ikke i denne tråden! Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Svært få routere som leveres med modem Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Heter ikke de muttimodem? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Heter ikke de muttimodem? Er isåfall Multimodem. Ellers er det i all hovedsak kunn ISP'er som leverer det. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Selvfølgelig. Autokorrekten på telefon er fantastisk. Lenke til kommentar
Archer Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Takk for all hjelp. Klarte å finne ut av det til slutt. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 X-life har kansellert en ordre pga "lagerfeil har vi oversolgt". Har jeg noen rettigheter? Kan jeg kreve at de leverer tilsvarende produkt? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 (endret) Du kan kreve mellomlegget utbetalt, eventuelt produktet. Litt usikker egentlig. Det er jo ikke prisen som har vært feil. Kanskje noen andre vet med større sikkerhet. Endret 8. desember 2015 av Espp Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Jeg har ikke forhåndsbetalt, forresten, om det har noe å si? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Vet bare at en hau med folk fikk utbetalt mellomlegget når Mpx (?) hadde priset PCen feil og nektet å levere. Selv om de ikke hadde betalt én eneste krone fikk de utbetalt 8000 kr. Nå er ikke situasjonen din den samme siden det ikke er prisen som er feil, men lagervarer, så jeg er litt usikker. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Fant en helt lik sak: http://www.dinside.no/929571/kundene-raser-etter-platekompaniet-salg Send inn klage til butikken og så til forbrukerrådet. Kanskje du får utbetalt mellomlegget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå