avtrekkeren Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 For min del var det tull med Tollpost / post-i-butikk-stedet... Jeg hadde ikke fått noe melding hverken pr sms eller epost om at pakken var ankommet. Dog hadde jeg fått en leveringsbekreftelse med sporingsnummer. I følge sporingen var pakken både ankommet leveringssted, og sms var sendt (det var den altså ikke...). På post-i-butikken nektet de først å sjekke etter pakken da de sa at jeg måtte ha fått en hentekode. Etter litt om og men gikk de til slutt med på å se på pakkenummer, uten hell. Jeg var skråsikker på at det mest sannsynlig var skjedd en glipp fra butikkens side, så jeg insisterte på at han skulle åpne og sjekke skapet for å se om det var noen pakker til meg. Etter fram og tilbake her også, åpnet han til slutt skapet... Og joda, der var alle pakkene mine. Hadde jeg ikke insistert hadde de sikkert lagt der i lang tid. Samme butikken glemte å registrere en postpakke til meg for et par måneder siden, og samme butikk knotet det til ved juletider i fjor på samme måte, der pakken "forsvant" på postkontoret fra 19. desember til langt utti februar. :/ Lenke til kommentar
Doge Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Jeg får vel ikke min før over helgen vil jeg tro da det bruker å ta 3-4 dager med postnord. Edit: Beregnet levering: 08.12.2015 Ble overrasket at jeg fikk pakken min allerede på mandag fra Komplett! Lenke til kommentar
paraxsystemz Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Nice kanskje du var en av de heldige som fikk varene sendt først Lenke til kommentar
War Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Noe annet rart at pakke jeg kjøpte på mandag , mange deler, store esker, det kom på tirsdag^^ Komplett asa, men til pup er det vel egen bil så si /conteiner/ Lenke til kommentar
Merko Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Komplett har (iallefall hadde) 24 timers leveringsgaranti på pick up point. Fikk selv sendingsbekreftelse idag av Komplett, selvom kundebehandleren min sa det ikke ville skje noe før 10 desember. jaja Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Ah... Nå skjønner jeg hvorfor jeg fikk 78" så billig... 1 Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Da er omsider pakken min sendt fra komplett, men blir møtt av følgende info når jeg skal spore pakken. 1 av 1 kolli - Sendingen er lastet opp for videre transport, force majeure (ekstraordinær hendelse utenfor transportørs kontroll) Pakkene fra Expert fikk jeg sms om at postnord hadde lagt på dørmatten. Åpnet døren for å sjekke og der lå det selvfølgelig ingen pakker. Lenke til kommentar
War Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Fikk samme sms bare at det sto postkasse hehe Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Postkasse, postkasse Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Jeg fikk jo interessant nok en epost fra cdon der de beklaget forsinket utsendelse, og at ting ble sendt i løpet av et par dager, samme dag som pakka kom fram på posten... AtW Lenke til kommentar
magio Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 (endret) Da er omsider pakken min sendt fra komplett, men blir møtt av følgende info når jeg skal spore pakken. 1 av 1 kolli - Sendingen er lastet opp for videre transport, force majeure (ekstraordinær hendelse utenfor transportørs kontroll) Pakkene fra Expert fikk jeg sms om at postnord hadde lagt på dørmatten. Åpnet døren for å sjekke og der lå det selvfølgelig ingen pakker. Meg og en kompis sine pakker har også den meldingen på pakker til Bergen som ble sendt på torsdag. Stått slik siden torsdag kveld på vei ut fra Oslo Endret 5. desember 2015 av magio Lenke til kommentar
War Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Nå kom dustinpakke til Trondheim, 8 dager fra den sjappa iallefall. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Elkjøp tilbyr til nåpris surface i5 4GB 128GB + mini sd kort for å løse opp for problemet de skapte. Kan man bli frustrert av mindre?Etter siste mail sendte jeg det videre til noen jeg håper kan hjelpe. Men det virket jo som en bagatell da jeg tok det opp - jeg mener, produktet er for salg fredag, listet i prisguider osv og på siden deres med produktside. Når lørdagen kommer og du skal bestille etter bestemt deg, så har de slettet produktsiden, for så legge den tilbake på mandagen. Deretter nekter de for det på mail, og selv når du sender bilder så nekter de, og viser til at den kun er på lager i butikk og ikke kan bestilles på nett. Vel hva var det google mente deres viste på mandag da liksom... Noen tips utover det? Veldig lyst å ta det videre, men levner håp at de som fikk mailen nå kan ordne opp.. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Å putte inn et mini SD-kort på 128 gb for de tapte 128 SSD-gb-ene er et latterlig tilbud. Burde blitt anmeldt. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Å putte inn et mini SD-kort på 128 gb for de tapte 128 SSD-gb-ene er et latterlig tilbud. Burde blitt anmeldt. Er vel mer det at jeg klager over at jeg ikke fikk kjøpe en spesifikk maskin på tilbudet fordi de endret det samme dag eller like ved den annonserte tilbudet uten å si noe, for så å legge den tilbake påfølgende virkedag, og deretter slette parallelt med min klage nærmest (om jeg skal være paranoid)...og så tilbyr en dårligere løsning til full butikkpris, som da vil koste mer _enn_ om jeg hadde kjøpte en av dem den lørdagen... Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Jeg er skuffa over expert. Selv om de klarte å sende ut pakkene rimelig kjapt fra sitt sentrallager, så har de nå ligget hos Expert Strømmen siden tirsdag, uten at vi kan hente dem ved collect@store.Hva er poenget med å bestille varene direkte til butikken, om posten klarer å levere kjappere...? Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Kjøpte Sony 55X8505 på elkjøp på BF, prøvde den et par dager og er nå byttet ut med Panasonic TX55-cxc725, elendig sortnivå og tydelig lyse områder og hjørner pga kant-led på sonyen. Veldig fornøyd med Panasonicen, selv om jeg måtte gi fullpris Lenke til kommentar
Doge Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 (endret) Elkjøp tilbyr til nåpris surface i5 4GB 128GB + mini sd kort for å løse opp for problemet de skapte. Kan man bli frustrert av mindre? Etter siste mail sendte jeg det videre til noen jeg håper kan hjelpe. Men det virket jo som en bagatell da jeg tok det opp - jeg mener, produktet er for salg fredag, listet i prisguider osv og på siden deres med produktside. Når lørdagen kommer og du skal bestille etter bestemt deg, så har de slettet produktsiden, for så legge den tilbake på mandagen. Deretter nekter de for det på mail, og selv når du sender bilder så nekter de, og viser til at den kun er på lager i butikk og ikke kan bestilles på nett. Vel hva var det google mente deres viste på mandag da liksom... Noen tips utover det? Veldig lyst å ta det videre, men levner håp at de som fikk mailen nå kan ordne opp.. Er det Surface Pro 3 eller Pro 4? Endret 5. desember 2015 av Ryoki Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Å putte inn et mini SD-kort på 128 gb for de tapte 128 SSD-gb-ene er et latterlig tilbud. Burde blitt anmeldt. Er vel mer det at jeg klager over at jeg ikke fikk kjøpe en spesifikk maskin på tilbudet fordi de endret det samme dag eller like ved den annonserte tilbudet uten å si noe, for så å legge den tilbake påfølgende virkedag, og deretter slette parallelt med min klage nærmest (om jeg skal være paranoid)...og så tilbyr en dårligere løsning til full butikkpris, som da vil koste mer _enn_ om jeg hadde kjøpte en av dem den lørdagen... Ja, skjønner. Tilbudet var i utgangspunktet dårlig, og med SD-kort-løsningen ble det faktisk bare latterlig. Men du burde kanskje gått innom en butikk igjen for å forklare problemet, føler de på kundeservice sjelden har makt til å gjøre så mye. Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Snip Høres utrolig sleipt ut. Dersom du har lagret noe av markedsføringen, så kan kanskje forbrukerombudet ta dem på markedsføringen. Du kan jo også høre med forbrukerrådet, men spørs om de kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå