Gå til innhold

Black Friday 2015 - Tilbudstråd


Anbefalte innlegg

For min del var det tull med Tollpost / post-i-butikk-stedet...

 

Jeg hadde ikke fått noe melding hverken pr sms eller epost om at pakken var ankommet. Dog hadde jeg fått en leveringsbekreftelse med sporingsnummer. I følge sporingen var pakken både ankommet leveringssted, og sms var sendt (det var den altså ikke...).

 

På post-i-butikken nektet de først å sjekke etter pakken da de sa at jeg måtte ha fått en hentekode. Etter litt om og men gikk de til slutt med på å se på pakkenummer, uten hell. Jeg var skråsikker på at det mest sannsynlig var skjedd en glipp fra butikkens side, så jeg insisterte på at han skulle åpne og sjekke skapet for å se om det var noen pakker til meg. Etter fram og tilbake her også, åpnet han til slutt skapet... Og joda, der var alle pakkene mine. 

 

Hadde jeg ikke insistert hadde de sikkert lagt der i lang tid. Samme butikken glemte å registrere en postpakke til meg for et par måneder siden, og samme butikk knotet det til ved juletider i fjor på samme måte, der pakken "forsvant" på postkontoret fra 19. desember til langt utti februar. :/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da er omsider pakken min sendt fra komplett, men blir møtt av følgende info når jeg skal spore pakken. 

 

1 av 1 kolli - Sendingen er lastet opp for videre transport, force majeure (ekstraordinær hendelse utenfor transportørs kontroll)

 

Pakkene fra Expert fikk jeg sms om at postnord hadde lagt på dørmatten. Åpnet døren for å sjekke og der lå det selvfølgelig ingen pakker.

Lenke til kommentar

Da er omsider pakken min sendt fra komplett, men blir møtt av følgende info når jeg skal spore pakken. 

 

1 av 1 kolli - Sendingen er lastet opp for videre transport, force majeure (ekstraordinær hendelse utenfor transportørs kontroll)

 

Pakkene fra Expert fikk jeg sms om at postnord hadde lagt på dørmatten. Åpnet døren for å sjekke og der lå det selvfølgelig ingen pakker.

 

Meg og en kompis sine pakker har også den meldingen på pakker til Bergen som ble sendt på torsdag. Stått slik siden torsdag kveld på vei ut fra Oslo :hm:

Endret av magio
Lenke til kommentar

Elkjøp tilbyr til nåpris surface i5 4GB 128GB + mini sd kort for å løse opp for problemet de skapte. Kan man bli frustrert av mindre?
Etter siste mail sendte jeg det videre til noen jeg håper kan hjelpe. Men det virket jo som en bagatell da jeg tok det opp - jeg mener, produktet er for salg fredag, listet i prisguider osv og på siden deres med produktside. Når lørdagen kommer og du skal bestille etter bestemt deg, så har de slettet produktsiden, for så legge den tilbake på mandagen. Deretter nekter de for det på mail, og selv når du sender bilder så nekter de, og viser til at den kun er på lager i butikk og ikke kan bestilles på nett. Vel hva var det google mente deres viste på mandag da liksom...

 

 

Noen tips utover det? Veldig lyst å ta det videre, men levner håp at de som fikk mailen nå kan ordne opp..

Lenke til kommentar

Å putte inn et mini SD-kort på 128 gb for de tapte 128 SSD-gb-ene er et latterlig tilbud. Burde blitt anmeldt.

 

Er vel mer det at jeg klager over at jeg ikke fikk kjøpe en spesifikk maskin på tilbudet fordi de endret det samme dag eller like ved den annonserte tilbudet uten å si noe, for så å legge den tilbake påfølgende virkedag, og deretter slette parallelt med min klage nærmest (om jeg skal være paranoid)...og så tilbyr en dårligere løsning til full butikkpris, som da vil koste mer _enn_ om jeg hadde kjøpte en av dem den lørdagen... :hrm:

Lenke til kommentar

Jeg er skuffa over expert. Selv om de klarte å sende ut pakkene rimelig kjapt fra sitt sentrallager, så har de nå ligget hos Expert Strømmen siden tirsdag, uten at vi kan hente dem ved collect@store.

Hva er poenget med å bestille varene direkte til butikken, om posten klarer å levere kjappere...?

Lenke til kommentar

Elkjøp tilbyr til nåpris surface i5 4GB 128GB + mini sd kort for å løse opp for problemet de skapte. Kan man bli frustrert av mindre?

Etter siste mail sendte jeg det videre til noen jeg håper kan hjelpe. Men det virket jo som en bagatell da jeg tok det opp - jeg mener, produktet er for salg fredag, listet i prisguider osv og på siden deres med produktside. Når lørdagen kommer og du skal bestille etter bestemt deg, så har de slettet produktsiden, for så legge den tilbake på mandagen. Deretter nekter de for det på mail, og selv når du sender bilder så nekter de, og viser til at den kun er på lager i butikk og ikke kan bestilles på nett. Vel hva var det google mente deres viste på mandag da liksom...

 

 

Noen tips utover det? Veldig lyst å ta det videre, men levner håp at de som fikk mailen nå kan ordne opp..

Er det Surface Pro 3 eller Pro 4? :)

Endret av Ryoki
Lenke til kommentar

 

 

Å putte inn et mini SD-kort på 128 gb for de tapte 128 SSD-gb-ene er et latterlig tilbud. Burde blitt anmeldt.

Er vel mer det at jeg klager over at jeg ikke fikk kjøpe en spesifikk maskin på tilbudet fordi de endret det samme dag eller like ved den annonserte tilbudet uten å si noe, for så å legge den tilbake påfølgende virkedag, og deretter slette parallelt med min klage nærmest (om jeg skal være paranoid)...og så tilbyr en dårligere løsning til full butikkpris, som da vil koste mer _enn_ om jeg hadde kjøpte en av dem den lørdagen... :hrm:

Ja, skjønner. Tilbudet var i utgangspunktet dårlig, og med SD-kort-løsningen ble det faktisk bare latterlig. Men du burde kanskje gått innom en butikk igjen for å forklare problemet, føler de på kundeservice sjelden har makt til å gjøre så mye.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...