d'espresso Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Det holder i lange baner. Her har Komplett en tapt sak. Du kan da velge å gjøre en av to ting; 1. Kontakte Komplett og informere om at du kommer til å sende klagen til Forbrukerrådet om de ikke oppfyller avtalen 2. Sende klagen med en gang til Forbrukerrådet. De har et enkelt og godt skjema du fyller ut på nett. Etter du har sendt klagen vil du bli kontaktet innen normalt 3-5 virkedager. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 (endret) @Chipsmaster: Det der er hva jeg kaller vanntett i din favør ja. Endret 3. desember 2015 av Gabri3L Lenke til kommentar
Chipsmaster Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Okei, takk igjen alle! Jeg har allerede sendt mail til komplett, så får se hva de svarer. Kommer ikke de med en løsning her så tar jeg det videre Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Helt utrolig at de kan påstå det de gjør med den ordlyden. Når det står "Inkludert både x og y" er det jo ingen tvil i det hele tatt. Denne saken vinner du om du tar den videre til foreslåtte instanser. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Helt utrolig at de kan påstå det de gjør med den ordlyden. Når det står "Inkludert både x og y" er det jo ingen tvil i det hele tatt. Denne saken vinner du om du tar den videre til foreslåtte instanser. Det som plager meg er at de overhode tar tonen...hadde det vært tvilssak greit, men den arrogansen så fort er jo bare dum. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Okei, takk igjen alle! Jeg har allerede sendt mail til komplett, så får se hva de svarer. Kommer ikke de med en løsning her så tar jeg det videre Du har nok en grei sak her ja. Hadde jeg fått en slik kunde så hadde jeg bare lagt meg flat og gitt han 2 spill. Blir som om jeg skulle selge en Tesla P85D på finn, så skriver jeg "med forbehold om skrivefeil", så gir jeg han en Telsa 60D eller noe sånt istedenfor. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Paradoks at jeg fikk mail fra prisjakt. Vinneren av årets nettbutikk. Komplett.... For blant annet fremragende kundeservice... Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Snakket med Komplett igår angående min ordre og fikk som svar at den kom til å bli sendt enten igår eller idag. Den står selvfølgelig fortsatt som åpen, så eg regner ikke med den blir sendt idag heller. Lenke til kommentar
War Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Det er nok ikke pga de sitter å ser kattevideoer. De jobber nok så fort de kan, de satte inn ekstra mannskap pga svartefredag og det er nok bare så sinnsykt mange pakker på veg (mange hundre tusen så jeg) at lastebilene står i kø og alt går i farten de klarer å kjøre unna. Hva er vitsen med å klage, det er svartefredag i hele norge, cybermandag også og alle pakkene kan ikke komme frem som normalt 1 Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Da kan de vel enkelt og greit opplyse i forkant om lang leveringstid og ikke love kunder at varer skal bli levert innen en gitt dato. 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Da kan de vel enkelt og greit opplyse i forkant om lang leveringstid og ikke love kunder at varer skal bli levert innen en gitt dato.Fordi dette skjønner ikkje folk selv? Noobs kalles de som ikkje vet 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Paradoks at jeg fikk mail fra prisjakt. Vinneren av årets nettbutikk. Komplett.... For blant annet fremragende kundeservice... Det er en spøk og folk som aldri kontakter kundeservice som stemmer. Kundeservicen til komplett er noe av det dårligere jeg har vært borti. Lenke til kommentar
Archer Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Jeg har kun hatt positive samtaler med Komplett sin kundeservice. Alltid fått god hjelp av de. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Jeg har kun hatt positive samtaler med Komplett sin kundeservice. Alltid fått god hjelp av de. Jeg og har fått god kundeservice der. Sist gang var i 2011. Aner ikke hvordan de er nå. Lenke til kommentar
Martin H Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Har kun positive ting å si om komplett selv. Vært i kontakt med dem mange ganger, og blir alltid svært fornøyd. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Jeg fikk ny harddisk fra Komplett i sommer fordi den forrige var begynt å slite med ekstremt mange reallokerte sektorer (Seagate Barracuda 3TB.) Det gikk helt utmerket i min opplevelse, bortsett fra noen flauser med levering, men det kan forstås ut fra at Komplett hadde lagret feil adresse som standardadresse. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Og jeg måtte forklare supporten til komplett at årsaken til at jeg ikke ringte (2. gang) var fordi jeg var 500 km unna, og de var ikke åpen i helgene eller kl 03:00 når jeg stod opp for å rekke flyet...så det var ikke vrangvilje, noe de la til grunn med tonen de satte i første mail til hvorfor jeg ikke ringte. Det var 3 dager siden...KS går opp og ned, men når du er dyrere enn de fleste virker det som i bransjen, så må du kunne skilte med bedre value for money enn det vises til her. Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Noen som opplever kluss med CDON etter BF? Jeg kjøpte i to puljer der, den har blitt fordelt på fire forsendelser. Jeg har fått to av de, og det sies at den tredje har blitt utlevert ifølge posten.no og den fjerde har jeg ikke sett noe til. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Har to pakker enda liggende hos CDON. Står enda "ikke sendt. Regner med at se hadde enormt trykk de også, men imorgen er der faktisk en uke siden jeg bestilte den første pakken. Føler at de burde bli sendt snart. Begge varene er på lager enda, så enten har de glemt meg eller så har de bare problemer med å få ut alle pakkene. Bestilte klokken 23 på fredag og tidlig på mandag. Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Men alle mine er sendt, og noen er utlevert, uten at jeg har hentet de. Merkelige greier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå