War Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 (endret) Fant aldri utekameraene mine på noe salg, må bite i den sure frukten og kjøpe til fullpris. Endret 30. november 2015 av War Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 rauk på et siste blackfriday tilbud igår kveld. Gratis trening og innmelding i desember på det lokale treningssenteret. ingen binding. Lenke til kommentar
Travellingman Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Bra tilbud! Nexus 5x 32 GB Cyber Monday: Satt ned fra 4690,- til 3495,- http://www.lefdal.co...efon-32-gb-sort Lenke til kommentar
kremt Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Fant aldri utekameraene mine på noe salg, må bite i den sure frukten og kjøpe til fullpris. Du har ikke en X34 å selge da War? Begynt å sikle litt på den der nå, må si den frister Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Fant aldri utekameraene mine på noe salg, må bite i den sure frukten og kjøpe til fullpris. Du har ikke en X34 å selge da War? Begynt å sikle litt på den der nå, må si den frister Det er lett å bli vant til x34 for å si det slik. Jeg skal ikkje kjøpe en erstatter for denne skjermen før det kommer en 144+ modell Dæven å digg skjerm Lenke til kommentar
War Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Blør lys i begge venstrhjørnene, men ser det ikke i bruk, hvem ser på helt svart skjerm ^^ Så er den jo så bred at jeg må snu hodet og se opp for for å se det de 3 gangene den er helt svart i året. Noe annet irriterende er at skjermen er "av" Kommer jeg til den må jeg røre musa/ trykke space.. Slår jeg av skjermen , for å så slå den på siden er det samme, må "vekke den" Swift var bare rett på. Kurva er mindre en samsungs, her blir e-penisen min helt rett, beste skjermen jeg har. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Jeg har også en X34. Kan jeg være med i klubben? 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Bare om du har klokka den til 100hz 1 Lenke til kommentar
litera Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Elendig cyber monday i Norge. Kan noen anbefale brukbare internasjonale nettsider? Lenke til kommentar
War Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Ikke som ikke dreper deg på toll og manglende 5 år garanti. 3 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 https://www.proshop.no/Hoeytalere/Listen-Bluetooth-Speakers/2463559 Er vel en grei deal. 1090kr når alle andre butikker selger den til 4K~. Internasjonalt ligger den på $500 (newegg ol). Kjøpte et par jeg hvertfall. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Har jo ligget relativt stabilt på 999-1190-1499 siden februar i år, men mulig det er en bra deal likevel ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Uff, kjenner at det frister lite å gå innom pickup point til Komplett etter jobb i disse dager. Droppet det iallefall i går. Lenke til kommentar
magio Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Vil tro de har nok å gjøre! Noen som har fått sendingsbekreftelse på noe de kjøpte fra komplett på fredag enda? Min 00:38 ordre ligger fremdeles som åpen i hvert fall (1 vare som er på lager). Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Min ordre henger på en vare som de plutselig ikke hadde på lager lenger likevel. Irriterende, for jeg sjekket at det var god lagerbeholdning på alt jeg bestilte, minst 20+ på alt. Men men, resten er reservert, og den siste dingsen skal komme på lager niende. Overlever jo det.. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Min står også åpen. Bestilt ca kl 16-17 fredag. Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Jeg kunne hente min pakke nå som jeg bestilte fra Komplett rundt 1200 på fredag, så er vell muligens avhengig av hvor opptatt roboten som henter varen er? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Jeg bestilte fra Komplett i kveldinga på fredag. Pakken min ligger og venter på utleveringsstedet nå Kjapp levering av Postnord iallfall. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Til sammenligning kom pakken fra Dustinhome idag. Også bestilt fredag. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Ser ut som Komplett bare har levert noen ordre. Ikke så rart. Det var jo en som skrev i tråden her at ordrenummeret hadde steget med 40.000 eller noe på Komplett mellom to bestillinger han gjorde. De er jo bare mennesker som pakker og sender (selv om lageret er robotisert). Selvfølgelig kjedelig for de som fortsatt ikke har blitt sendt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå