Gå til innhold

Black Friday 2015 - Tilbudstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sorry, men må bare poste en ting/video til, angående den black friday PCen.

Tenkte bare å prøve Rainbow Six: Siege, hadde ikke store forventninger, men dæven.

1920x1080, high textures, alt annet medium, post fx er på.

Vet ikke om det syntes i video, men VRAM bruk i følge rivatuner ligger akkurat under 2GB. Prøver jeg å få enda mer eyecandy går det over 2GB og får massive FPS drops. 

Ser kanskje ikke rivatuner overlayen, men er stabilt 60fps med settingsene visst i starten. Beste av alt, ingen throttling.

Selv med en overklokk på +135mhz på core clock.

https://www.youtube.com/watch?v=Tz2gjtCufcg

Så du mener man burde gått for den med 4GB 960? ;)

hehe ja kanskje, eneste spillet jeg har møtt på vram issues dog.

syntes det var viktigere med skylake og quad core, enn 2gb mer vram :)

Jeg tror ikke det var et direkte feil valg med tanke på at enkelte spill endelig begynner å benytte mer enn 2 kjerner. Men Haswell'en hadde mye høyere base frequency og nesten 10% høyere Turbo boost. I spill som ikke er optimert for flere kjerner vil den høyere frekvensen være viktigere. Jeg tror ikke Skylake'ens dobbelt så store cache ville avhjulpet det. På den annen side så trodde jeg heller ikke 2GB ville bli for lite på en 960M heller. :p

Lenke til kommentar

Fantastisk kundeservice av cdon.... Prøvde å kjøpe fallout 4 til pc på fredag på tilbudet. Prisen stemte ikke og så knelet nettsidene... La frem problemet for kundeservice chat. Hun ba meg om å legge inn en ny ordre og så skulle hun endre den i ettertid.

Jeg la inn ny ordre. Så spurte hun om jeg hadde screenshot av at jeg prøvde å bestille. Jeg svarer høflig at det var litt vanskelig da siden ikke fungerte så nei... Jeg vet av hva som stod der og det er eneste beviset jeg har. Og da kunne hun ikke ordne bestillingen....

Håpløst opplegg...

Endret av CaZpeR
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Cdon er jo kjent for å vri og vende seg for å finne "smutthull" som gjør at de ikke trenger å hjelpe deg. Jeg bestiller aldri dyre ting eller ting som kan gå i stykker fra Cdon. Det eneste jeg har bestilt derfra de siste åra er spill og noe musikk.

Ja. Syns den var sleip at jeg skulle legge inn en bestilling før de forklarte hva som skal til for å få tilbudet...

Lenke til kommentar

Har en rma inne hos dem, 4 mnd nå, ikke hørt noe. 

Fikk kreditert et hovedkort der 2011-3 asus extreeme, fikk ikke penger men nytt kort. 

Gadd ikke mase mer på de, ga bort kortet. 

Har enda en 780ti som døde som er kjøpt der, gidder ikke senre rma, blir elretur eller noe.

Dårligste service som er mulig å oppdrive, kunne ikke ha fantasert om dårligere om jeg var skrekk-forfatter.

Lenke til kommentar

Er der ingen som har fått kjøpt noe klær på tilbud a? Norwegian Outlet på vestby var det visst kaos. Jeg liker polo/pique og fikk tak Hugo Boss polo for 443,- 25% + 100 nyhetsbrev avslag. Kjempe kvalitet og flott. Er så lei av å kjøpe billig merker eller annet fra HM, carling osv som bare slites ned eller blir mindre I vask. Har fra før av Lyle & Scott I Svart og hvit og Gant, veldig solid merke med flott passform..

Lenke til kommentar

Har en rma inne hos dem, 4 mnd nå, ikke hørt noe. 

Fikk kreditert et hovedkort der 2011-3 asus extreeme, fikk ikke penger men nytt kort. 

Gadd ikke mase mer på de, ga bort kortet. 

Har enda en 780ti som døde som er kjøpt der, gidder ikke senre rma, blir elretur eller noe.

Dårligste service som er mulig å oppdrive, kunne ikke ha fantasert om dårligere om jeg var skrekk-forfatter.

Hadde lignende situasjon med dem ang et skjermkort. Etter noen måneder fikk jeg pengene tilbake (rundt 5200kr). Merkelige folk. aldri handle noe derfra igjen som har noe verdi. :)
Lenke til kommentar

Hvor kjøpte du maskinen, evt link.

Trenger en ny laptop selv egentlig, nå som jeg har solgt Macbooken for en stund siden. :dontgetit:

elkjøp/lefdal

http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/ACNXG6HED001/acer-aspire-nitro-vn7-592g-15-6-barbar-pc-sort

den med 23% rabatten på lørdag.Blir også kvitt retina macbook pro 15" min nå. Savnet litt mer horsepower når jeg borte hvis jeg vil fyre opp 1 spiller to.

Lenke til kommentar

Hvor kjøpte du maskinen, evt link.

Trenger en ny laptop selv egentlig, nå som jeg har solgt Macbooken for en stund siden. :dontgetit:

elkjøp/lefdal

http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/ACNXG6HED001/acer-aspire-nitro-vn7-592g-15-6-barbar-pc-sort

den med 23% rabatten på lørdag.Blir også kvitt retina macbook pro 15" min nå. Savnet litt mer horsepower når jeg borte hvis jeg vil fyre opp 1 spiller to.

Takker. får sjekke hva den ligger på imorgen :)

Bytte navn på tråden til Cybermondey snart @Henrikrox?  :hmm:

Er det noen som annosert at de kjører Cybermondet btw? Komplett?

Komplett kjører ikke cybermonday i år.

Lenke til kommentar

Til dere som har fulgt med på Elkjøps tilbud på Windows-laptoper (-23 %): Gjaldt dette tilbudet også varer som verken var på butikk- eller nettlager? Jeg fikk nemlig beskjed om det motsatte fra en Elkjøp-ansatt.

Grunnen til at jeg spør er at når jeg kom hjem så sjekket jeg på nettet. Der kunne jeg nemlig legge til en Surface Pro 4 (i7/8/256) til 18.000 og fikk -23 % i kassen slik at summen ble rundt 14.000 kr. Denne kommer ikke på lager verken på nett eller i butikk før 25.12.15, så har isåfall fyren på Elkjøp feilinformert meg? :hmm:

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar

Hmm, er spillet noe bra? Har følt at Rainbow Six serien har gått nedover siden Raven Shield som var fantastisk bra. Savner tactical shooters som Raven Shield og SWAT 4. 

Som skrevet lenger opp i tråden kan jeg absolutt anbefale spillet hvis du er ute etter et taktisk/samarbeidsspill.

Har spilt beta i flere dager nå, uten særlige problemer og liker det veldig godt. Tenkte egentlig bare å prøve beta og har nå forhåndsbestilt! Er du rask rekker du fremdeles 2t med åpen beta!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...