anaconda Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Bedre tilbud på helgekupp på XXL enn av alle butikker på Black Friday (for meg) "Sparte" 1000,- på bukse Enig. Sparte 1000,- på piggsko Skuffet over BF tilbudene. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 hahaha... Jeg også sparte penger på både jakke og bukse fra helgekuppet tl XXL. Som må sies og være en bedre deal enn alt de reklamerte for i forbindelse med BF.Dog, det ble en LG watch Urbane W150 kjøpt fra Telenor. Veldig fornøyd med den så langt, faktisk. Også til den prisen (1k), så ble det vel for min del det beste kjøpet for denne gang. Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Ser mange klager på prisene som er i norge, men når jeg har sett på sider som feks eBay o.l, så er det jo ikke store rabattene der heller? Noen som har noen eksempler av priser i feks USA som har vært svært lave, bare sånn til sammenligning? 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Kjøpte den jeg også, så en person solgte den på finn pga etter han fikk den fant han ut at han ikke hadde noen venner og aldri fikk brukt varslingen på klokka / aldri fikk sms Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 28. november 2015 Forfatter Del Skrevet 28. november 2015 hahaha... Jeg også sparte penger på både jakke og bukse fra helgekuppet tl XXL. Som må sies og være en bedre deal enn alt de reklamerte for i forbindelse med BF. Dog, det ble en LG watch Urbane W150 kjøpt fra Telenor. Veldig fornøyd med den så langt, faktisk. Også til den prisen (1k), så ble det vel for min del det beste kjøpet for denne gang. Dere som klager over tilbudene på BF. Hva er dere skuffet over. Husk at det er veldig subjektivt. Folk er veldig bastant på å si at det var bare dritt osv. Enkelt eksempel Jeg vil bare kjøpe meg en elektrisk tannbørste på BF. Det kommer ingen tilbud på tannbørster. Da syntes jeg jo BF er noe dritt. Dårlig tilbud og hele greia er bare teit. Men hvis jeg vil kjøpe meg en TV, hvitevarer, støvsugere, laptoper, eller kjøre en stor handel på IKEA, så fører jo BF fort til at jeg har spart flere titalls tusen kr. Lenke til kommentar
War Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 (endret) Det var ikke tilbud på det de ønsket seg. Det er egentlig det de mente. Surface Pro 4 i7 16bg minne 256gb ssd 4500 spart Endret 28. november 2015 av War Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Det var ikke tilbud på det de ønsket seg. Det er egentlig det de mente. Korrekt og tilbudene de hadde på produktene jeg var etter var latterlige, woho, sparer 400 kroner Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 (endret) Nåja... Man ser veldig ofte tilbud hvor en vare er på salg med en rabatt på mellom 10 og 30%. Når veldig mange av butikkene som reklamerte med tilbud under BF ikke kom med tilbud som var noe utover det vanlige uke/helgekuppet man ofte finner, så føler jeg at BF blir litt hypet av enkelte butikker. MEN, det var absolutt en god del butikker som kjørte en rekke veldig gode tilbud, i tillegg til sine vanlige 10-30%. Det var vel flere her inne som kjøpte seg diverse hardware til veldig gode priser. Så blant annet en del kameraer til fantastiske priser.Kjøpte meg jo selv en klokke til 40% av normalpris. Dere som klager over tilbudene på BF. Hva er dere skuffet over. Husk at det er veldig subjektivt. Folk er veldig bastant på å si at det var bare dritt osv. ... Akkurat hvor i innlegget mitt var det jeg klagde over tilbudene? Jeg konstaterte kun at helgekuppet til XXL ga høyere rabatter enn det BF tilbudene de hadde gjorde... Det betyr virkelig ikke at jeg mener at _alle_ BF tilbud er dritt. Sånn for å bruke dine egne ord. Endret 28. november 2015 av mreinha Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 (endret) Det var ikke tilbud på det de ønsket seg. Det er egentlig det de mente. Korrektog tilbudene de hadde på produktene jeg var etter var latterlige, woho, sparer 400 kroner så er 400kr lite nå? Folk velger jo f.eks Dustin over komplett, fordi de kanskje er 30kr billigere Ungdommen nåtildags... Endret 28. november 2015 av Nizzen 1 Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 (endret) Ser mange klager på prisene som er i norge, men når jeg har sett på sider som feks eBay o.l, så er det jo ikke store rabattene der heller? Noen som har noen eksempler av priser i feks USA som har vært svært lave, bare sånn til sammenligning? Så s6 edge til 514 USD på ebay i går, vet ikke hva vanlig retail price, men med sterk krone ville det tilsvart litt over 3k NOK. Tror ikke det er så dårlig tilbud. Endret 28. november 2015 av U1ven Lenke til kommentar
Merko Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Jeg er veldig fornøyd med BF hvertfall. Har ikke regnet ut hvor mye jeg har spart, men fikk et par greie deals. Nå får jeg riktignok "BF priser" til vanlig via jobb, men fremdeles mye som ikke selges der Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Det var ikke tilbud på det de ønsket seg. Det er egentlig det de mente. Korrektog tilbudene de hadde på produktene jeg var etter var latterlige, woho, sparer 400 kroner så er 400kr lite nå? Folk velger jo f.eks Dustin over komplett, fordi de kanskje er 30kr billigere Ungdommen nåtildags... Det var ikke tilbud på det de ønsket seg. Det er egentlig det de mente. Korrektog tilbudene de hadde på produktene jeg var etter var latterlige, woho, sparer 400 kroner så er 400kr lite nå? Folk velger jo f.eks Dustin over komplett, fordi de kanskje er 30kr billigere Ungdommen nåtildags... Lenge siden jeg har blitt kalt ungdom, men takk skal du ha... tror jeg Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Det var ikke tilbud på det de ønsket seg. Det er egentlig det de mente. Korrektog tilbudene de hadde på produktene jeg var etter var latterlige, woho, sparer 400 kroner så er 400kr lite nå? Folk velger jo f.eks Dustin over komplett, fordi de kanskje er 30kr billigere Ungdommen nåtildags... Kommer ann på sammenhengen, i gues. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 29. november 2015 Forfatter Del Skrevet 29. november 2015 (endret) Sorry, men må bare poste en ting/video til, angående den black friday PCen. Tenkte bare å prøve Rainbow Six: Siege, hadde ikke store forventninger, men dæven. 1920x1080, high textures, alt annet medium, post fx er på.Vet ikke om det syntes i video, men VRAM bruk i følge rivatuner ligger akkurat under 2GB. Prøver jeg å få enda mer eyecandy går det over 2GB og får massive FPS drops. Ser kanskje ikke rivatuner overlayen, men er stabilt 60fps med settingsene visst i starten. Beste av alt, ingen throttling. Selv med en overklokk på +135mhz på core clock. https://www.youtube.com/watch?v=Tz2gjtCufcg Endret 29. november 2015 av henrikrox Lenke til kommentar
Martin H Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 (endret) Nokså imponert over spillet i seg selv egentlig. Synes generelt det er veldig underholdende gameplay. Var skeptisk til beta, men ender nok opp i kjøp ganske snart! Endret 29. november 2015 av Martin H Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Sorry, men må bare poste en ting/video til, angående den black friday PCen. Tenkte bare å prøve Rainbow Six: Siege, hadde ikke store forventninger, men dæven. 1920x1080, high textures, alt annet medium, post fx er på. Vet ikke om det syntes i video, men VRAM bruk i følge rivatuner ligger akkurat under 2GB. Prøver jeg å få enda mer eyecandy går det over 2GB og får massive FPS drops. Ser kanskje ikke rivatuner overlayen, men er stabilt 60fps med settingsene visst i starten. Beste av alt, ingen throttling. Selv med en overklokk på +135mhz på core clock. https://www.youtube.com/watch?v=Tz2gjtCufcg Så du mener man burde gått for den med 4GB 960? Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Jeg hadde håpet å se gode tilbud på 4K OLED, men har ikke sett tilbud noe sted... Fant ikke jeg heller, alternativet er samsung 9505 som er den første tven som overgår oled på mye og fint ka kjøpes av oled-banden Jeg kjøpte 9005, men returnerte den med en gang. Er man vandt til god plasma nytter det ikke med LCD. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Syns det var mye bra tilbud jeg. Skittfiske og CDON sto for årets kupp for meg iallfall, ble også kjøpt en hel del julegaver til familien fra enklere liv som også hadde veldig gode tilbud. Stirio til 99 kr er jo gratis, selv om det bare er 2-300 kr bespart. Mange butikker kjørte ikke noe særlig kupp og både Gsport og XXL syns jeg var direkte skuffende sånn sett. XXL har jo bedre helgekupp enn de hadde BF-tilbud. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 29. november 2015 Forfatter Del Skrevet 29. november 2015 Sorry, men må bare poste en ting/video til, angående den black friday PCen. Tenkte bare å prøve Rainbow Six: Siege, hadde ikke store forventninger, men dæven. 1920x1080, high textures, alt annet medium, post fx er på. Vet ikke om det syntes i video, men VRAM bruk i følge rivatuner ligger akkurat under 2GB. Prøver jeg å få enda mer eyecandy går det over 2GB og får massive FPS drops. Ser kanskje ikke rivatuner overlayen, men er stabilt 60fps med settingsene visst i starten. Beste av alt, ingen throttling. Selv med en overklokk på +135mhz på core clock. https://www.youtube.com/watch?v=Tz2gjtCufcg Så du mener man burde gått for den med 4GB 960? hehe ja kanskje, eneste spillet jeg har møtt på vram issues dog. syntes det var viktigere med skylake og quad core, enn 2gb mer vram Lenke til kommentar
fwj__ Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Hmm, er spillet noe bra? Har følt at Rainbow Six serien har gått nedover siden Raven Shield som var fantastisk bra. Savner tactical shooters som Raven Shield og SWAT 4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå