SpongeFrog Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Forøvrig var innom Expert men fikk ikke noe endelig svar. Folka der var litt sliten, men de sa at det kommer litt på selger. Han sa at for han var det ikke noe problem at jeg bestilte en rog swift ips, men at jeg først fikk den om 1 uke eller to, nå har jeg allerede bestilt da. Men ja. Sorry, jeg ville bare prøvd å opptrått høflig og spørre om det er mulig. Har nå vært på Expert på Bryne. Selger sa at butikkene hadde klare linjer på at det kun gjelder lagerførte varer. Ble en aldri så liten bomtur, men men man vet jo aldri slikt helt sikkert. Tviler sterkt på at noen er villige til kjøre Rog swiftV2 på tilbud under cyber mondey. Lenke til kommentar
Zivole Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Forøvrig var innom Expert men fikk ikke noe endelig svar. Folka der var litt sliten, men de sa at det kommer litt på selger. Han sa at for han var det ikke noe problem at jeg bestilte en rog swift ips, men at jeg først fikk den om 1 uke eller to, nå har jeg allerede bestilt da. Men ja. Sorry, jeg ville bare prøvd å opptrått høflig og spørre om det er mulig. Har nå vært på Expert på Bryne. Selger sa at butikkene hadde klare linjer på at det kun gjelder lagerførte varer. Ble en aldri så liten bomtur, men men man vet jo aldri slikt helt sikkert. Tviler sterkt på at noen er villige til kjøre Rog swiftV2 på tilbud under cyber mondey. Man har da lov til å håpe, har man ikke?! Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 28. november 2015 Forfatter Del Skrevet 28. november 2015 https://www.youtube.com/watch?v=yVrywCKbQl4 Ikke så værst for en laptop til 6900 Nå gjenstår overklokking 3 Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Forøvrig var innom Expert men fikk ikke noe endelig svar. Folka der var litt sliten, men de sa at det kommer litt på selger. Han sa at for han var det ikke noe problem at jeg bestilte en rog swift ips, men at jeg først fikk den om 1 uke eller to, nå har jeg allerede bestilt da. Men ja. Sorry, jeg ville bare prøvd å opptrått høflig og spørre om det er mulig. Har nå vært på Expert på Bryne. Selger sa at butikkene hadde klare linjer på at det kun gjelder lagerførte varer. Ble en aldri så liten bomtur, men men man vet jo aldri slikt helt sikkert. Tviler sterkt på at noen er villige til kjøre Rog swiftV2 på tilbud under cyber mondey. Man har da lov til å håpe, har man ikke?! Hvor stor er sjansen for at nyeste modell går på salg? Jo, den er relativt liten skal jeg si deg. Blir ikke pcen j*** fort varm om du overclocker @Henrikrox? Sliter alltid med at mine bærbare blir så ekstremt fort varme når jeg gamer. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 28. november 2015 Forfatter Del Skrevet 28. november 2015 Blir ikke pcen j*** fort varm om du overclocker @Henrikrox? Sliter alltid med at mine bærbare blir så ekstremt fort varme når jeg gamer. Det vi må finne ut, har +135 mhz på core nå, fra 1097mhz til 1232mhz. Får se hvordan det går Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 (endret) Da har jeg vært og kjøpt hvitevarer på expert. Siemens stekeovn med pyrolyse og digitalt steketermometer, aeg induksjonstopp og asko oppvaskemaskin (integrerte hvitevarer). Sparte i overkant av 7000kr, så får si meg fornøyd Selgeren i dag mente at det ikke var noe problem med levering i februar, så a' mor er happy. Endret 28. november 2015 av darkness| Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Bedre tilbud på helgekupp på XXL enn av alle butikker på Black Friday (for meg) "Sparte" 1000,- på bukse Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Jeg satt oppe å fulgte med ganske lenge og de aller beste tilbudene hadde cdon.com samt hadde de stabile nettsider som ikke gikk ned, noe som nesten alle andre nettsider gjorde. Og på toppen av det hele hadde de fri frakt også og pakkene er sendt allerede! Jeg og bestilte noe som ble utsolgt rett etter jeg la inn bestilling. Er enda ikke sendt. Har stått på "under behandling" siden i går. Så spent på om jeg får den :-P Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 28. november 2015 Forfatter Del Skrevet 28. november 2015 (endret) Bare en siste oppdatering fordi fått noe PM på den laptopen. Overkloket GPU med det jeg fikk lov til. før man begynner med voltage (+135mhz på core). PCen ble 1-2 grader varmere. Heaven benchmark gav ca 5-10% mer fps.Så en rask gjennomgang. Det braHøyttalerne er ekstremt bra. Ble så overrasket over dem. PCen er veldig kald på de riktige stedene selv under kraftig load. Det er rundt numpad og enter tasten den blir litt varm. Men WASD er "kald". Ikke noe fleks i tastaturet. Dette er en deal breaker for meg. Touchpaden var faktisk ganske bra Ytelsen i spillene jeg har testet så langt har vært over all forventning, spesielt med overklokk. Greit å huske at PCen kostet like mye som jeg ga for 1 980Ti. God byggekvalitet, selvom ikke de mest "premium" materialene er brukt Lyssterk og god skjerm med god innsynsvinkel Stille under "vanlig" bruk Hybriddisken er faktisk ganske god, dog kommer jeg nok sikkert til å bytte over til en SSD. Det mindre bra Bråker litt under load. Nå er det lenge siden jeg har hatt gaming laptop, men var ikke veldig høyt, men bråker litt Selvom byggekvaliteten er god, er det jo mye plastikk Veldig mye bloatware installert, brukte 30 min på å slette alt Er tyngere enn den ser ut Middelmådig batteritid Nå vil samboer se meg igjen, ses igjen neste år edit; forøvrig gpu på rundt 75 grader under load, og cpu på 70 grader edit2; Den har forøvrig thunderbolt 3. Som igjen er ganske fantastisk (også pågrunn av thunderbolt eGPU) Endret 28. november 2015 av henrikrox 2 Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Dårlig BF her. Endte opp med to tastatur hos digitalimpuls og noe Nike treningstøy hos XXL. Hadde vært bedre om DI hadde holdt seg til prisen de satte på et hovedkort, men når de da kansellerer uten noen videre årsak ble det ikke noe av den handelen. De synes vel rabatten ble i overkant. Lenke til kommentar
War Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 (endret) Digitalimpuls er ræva, de bare kanselerte alle ordrene mine med falsk grunn. Kunne ikke få tak i my ass, de hadde flere. Fikk denne x34 i posten nå, dæven fikk den ikke inn i bilen, måtte ha døra åpen. nitropc, 6k, hvilken og hvilken sjappe? Skal ringe og kverulere meg til en til Endret 28. november 2015 av War Lenke til kommentar
fwj__ Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Jeg brukte totalt 6500,- på årets BF. Og nå måtte jeg bare bestille et par av disse http://www.dx.com/no/p/mini-4-port-1080p-hdmi-switch-3-in-1-out-113720#.VloIT_kvcuU Fantastisk HDMI svitsj for prisen, og jeg innser at jeg har altfor mange devicer tilkoblet TV`n 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Skal ikke alle da inn i en 11-hdmi-ports forsterker? Lenke til kommentar
fwj__ Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Skal ikke alle da inn i en 11-hdmi-ports forsterker? Nei, putter hver i HDMI portene på tv`n, de tar strøm derifra og de autosvitsjer. Det går an å manuelt svitsje også. HDMI portene på tv`n min har ihvertfall nok strøm for disse. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Ble kun 2 brett med Nocco fra Gymgrossisten på meg. Angrer nå meg selv ihjel for at jeg gikk glipp av Asus pg279q hos Netonnet. Hadde tenkt til å handle tastatur, muligens en ny datamus, men lite falt i smak der. Kunne spart mange tusen på en skjerm jeg uansett skal ha, så ja er ganske bittert. Men ja livet må gå videre.. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Digitalimpuls er ræva, de bare kanselerte alle ordrene mine med falsk grunn. Kunne ikke få tak i my ass, de hadde flere. Fikk denne x34 i posten nå, dæven fikk den ikke inn i bilen, måtte ha døra åpen. nitropc, 6k, hvilken og hvilken sjappe? Skal ringe og kverulere meg til en til Første kjerringa spurte om da ho så pappeska, var om jeg skulle beholde den skjermen, fordi pappeska var evig i veien på loftstua Lenke til kommentar
War Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Snodig, kjærringa klagde her også, men hadde ett min før satt en største curva-samsung-lydplanka på gulvet også, eska er jo flere meter. Det er ikke flere ting, skal bytte ut sa jeg, skal så klart ikke det, nå må jeg bare finne ut hvordan jeg skal få denne skjermen, swift og samsung 34 curva på ett bord. Kommer sånn 60 pakker på post i butikk over helga, de klagde idag bare pga mine 2 esker. Lenke til kommentar
War Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 (endret) Skal ikke alle da inn i en 11-hdmi-ports forsterker? Nei, putter hver i HDMI portene på tv`n, de tar strøm derifra og de autosvitsjer. Det går an å manuelt svitsje også. HDMI portene på tv`n min har ihvertfall nok strøm for disse. Det var egentlig en spøk om at du burde kjøpe forsterker. Brukt switch før selv, helt til det ikke funket med rikstv æsj, ville ha denne alikevel, http://www.lefdal.com/product/tv-lyd-og-bilde/tv/UE78JS9505XXE/samsung-curved-78-3d-smart-led-tv-ue78js9505xxe#tab-store-availability-trigger så må man i butikk, hvorfor ha den billig på nettsiden da.. Nå er de vel stengt. Endret 28. november 2015 av War Lenke til kommentar
Merko Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 (endret) Kommer sånn 60 pakker på post i butikk over helga, de klagde idag bare pga mine 2 esker.Hoho. glad du ikke holder til på mitt Postnummer. så må man i butikk, hvorfor ha den billig på nettsiden da.. Nå er de vel stengt. Hvor i landet holder du til? Tror vi har 2-3 stk hos oss Endret 28. november 2015 av Merko. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå