Tåkefyrste Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Jeg hadde valgt 2GB vram da 960m ikke er kraftig nok til å ha behov for 4gb. Dog. Skal du kjøre flere monitorer så kan kanskje 4GB være noe. Nyere CPU er viktigere spør du meg xD Helt enig, så får du jo DDR4 også, samt sikkert litt bedre batteritid, grunnet skylake osv. Edit; Jeg er idiot, er ikke i5 4210H som følger med den andre bare en dual core? i5 6300HQ er jo quad core. I så fall er det jo en no brainer. Edit2; Ser ut som i5 4210H har 2 kjerner og 2 threads, mens 6300HQ har 4 "ekte" kjerner. Ja, alt som har Q etter navnet er quad core. Intel er litt forvirrende med alle modellene sine, det er ikke så enkelt som at i3 er dual core med HT, i5 er quad core og i7 quad core med HT, slik man kanskje skulle tro. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 28. november 2015 Forfatter Del Skrevet 28. november 2015 Lefdal kjører 23% på alle Windows maskiner. Nå frister en Surface Pro 4 dere Jeg bestilte en gaming laptop i natt, men har ikke fått noen form for bekreftelse på Collect@Store, verken på mail eller SMS, så nå stikker jeg opp for å snakke med dem. Å jadda, det gikk fint det. 23% rabatt på en MSI Ghost Pro smaker. Grattis med flott bærbar Lenke til kommentar
wampster Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Har ikke Surface Book kommet til Norge enda? Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 28. november 2015 Forfatter Del Skrevet 28. november 2015 Har ikke Surface Book kommet til Norge enda? http://itavisen.no/2015/10/12/du-ma-vente-lenge-pa-surface-book-i-norge/ Lenke til kommentar
wampster Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 (endret) Supert... Blir Black Friday 2016 da... Får begynne å spare så lenge. Endret 28. november 2015 av wampster Lenke til kommentar
qurac Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Fikk utrolig lyst til å kjøpe meg Surface Pro 4 med 8 gb ram og 256 ssd nå som Lefdal og Elkjøp har -20 %. Men det ser ut som om de har fjernet den fullstendig fra nettsidene. http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/MSSP4I58256/surface-pro-4-256-gb-i5 Jeg ser at det står "På lager i butikk", men jeg får jo ikke sjekket i hvilke butikker de har den på lager. Ringte nettopp til både Elkjøp og Lefdal, og de var visst utsolgt i absolutt alle butikker i hele landet for akkurat den utgaven. Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Fikk utrolig lyst til å kjøpe meg Surface Pro 4 med 8 gb ram og 256 ssd nå som Lefdal og Elkjøp har -20 %. Men det ser ut som om de har fjernet den fullstendig fra nettsidene. http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/MSSP4I58256/surface-pro-4-256-gb-i5 Jeg ser at det står "På lager i butikk", men jeg får jo ikke sjekket i hvilke butikker de har den på lager. Ringte nettopp til både Elkjøp og Lefdal, og de var visst utsolgt i absolutt alle butikker i hele landet for akkurat den utgaven. Ja, jeg var keen på den også, men som du sier så er det utsolgt. Oh well. For vel håpe på like gode priser til jul/romjul/januar salg? *positive tanker nå!!* Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 28. november 2015 Forfatter Del Skrevet 28. november 2015 (endret) Da var pcen henta. Kaos på Lefdal. Han gav meg feil office 365. Men jeg fikk home greia til 5 pc-er i 1 år istedenfor til 1 PC. Klager ikke. Var jo gratis Endret 28. november 2015 av henrikrox 1 Lenke til kommentar
fwj__ Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Haha, lurer på hvor mange fra denne tråden som havner på neste sesong av luksusfellen Just kidding. Men hvem oppretter julesalg tråden? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 (endret) Da var pcen henta. Kaos på Lefdal. Han gav meg feil office 365. Men jeg fikk home greia til 5 pc-er i 1 år istedenfor til 1 PC. Klager ikke. Var jo gratis image.jpeg Jeg fikk ikke noe slikt i det hele tatt da jeg hentet min på Storo i dag. Ikke at jeg bryr meg heller. Jeg har ørten lisenser fra før. Endret 28. november 2015 av Aetius Lenke til kommentar
Merko Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Da var pcen henta. Kaos på Lefdal. Han gav meg feil office 365. Men jeg fikk home greia til 5 pc-er i 1 år istedenfor til 1 PC. Klager ikke. Var jo gratis image.jpeg Bare sjekk at Office-pakken er aktivert da. Ellers så kommer du ikke langt. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 For de av dere som kjøpte Intel 750 SSD'en på DustInHome på fredag, så er det enda kr 205,- i CashBack her: https://toptechcashback.com/no/en/ssd/ Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 28. november 2015 Forfatter Del Skrevet 28. november 2015 Da var pcen henta. Kaos på Lefdal. Han gav meg feil office 365. Men jeg fikk home greia til 5 pc-er i 1 år istedenfor til 1 PC. Klager ikke. Var jo gratis image.jpeg Bare sjekk at Office-pakken er aktivert da. Ellers så kommer du ikke langt. Ja han i kassa gjorde det. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 28. november 2015 Forfatter Del Skrevet 28. november 2015 Da var pcen henta. Kaos på Lefdal. Han gav meg feil office 365. Men jeg fikk home greia til 5 pc-er i 1 år istedenfor til 1 PC. Klager ikke. Var jo gratis image.jpeg Jeg fikk ikke noe slikt i det hele tatt da jeg hentet min på Storo i dag. Ikke at jeg bryr meg heller. Jeg har ørten lisenser fra før. Har lisenser fra før jeg og. Men kan jo selges på finn eller enda bedre gi til familie osv. Lenke til kommentar
Øyvri Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 (endret) Tenkte jeg skulle bare gi en update på black friday salget som var hva jeg fikk kjøpt. ASUS Headset Strix 7.1 Gaming Headset Original pris: 2190kroner Black friday pris: 989kroner (Kjøpt på cdon.com) Razer BlackWidow 2014 Originalpris: 1100kroner Black friday pris: 599kroner (Kjøpt på cdon.com) Magellan Echo Smart Running Watch Svart Ordinær pris: 899kroner Black friday pris: 199 kroner (Kjøpt på cdon.com) BEYERDYNAMIC MMX 102 IE WHITE/SILVER Ordinær pris: 749kroner Black friday pris: 299kroner (Kjøpt på expert) Jeg satt oppe å fulgte med ganske lenge og de aller beste tilbudene hadde cdon.com samt hadde de stabile nettsider som ikke gikk ned, noe som nesten alle andre nettsider gjorde. Og på toppen av det hele hadde de fri frakt også og pakkene er sendt allerede! Endret 28. november 2015 av ausura Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 28. november 2015 Forfatter Del Skrevet 28. november 2015 (endret) Forøvrig testet den Nitro PCen til 6924kr eller hva det var i 10 min. Overrasket av hvor tynn den var. Ingen fleks i keyboardet. Bra keyboardet med rødt backlight, stille under vanlig bruk. Driver å laster ned Fallout 4 akkurat nå for å teste det senere. Og sjekke om den throttler etc. Touchpaden er faktisk ganske bra også. Grei byggekvalitet. et bilde Endret 28. november 2015 av henrikrox Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 28. november 2015 Forfatter Del Skrevet 28. november 2015 Haha, lurer på hvor mange fra denne tråden som havner på neste sesong av luksusfellen Just kidding. Men hvem oppretter julesalg tråden? Håper ikke noen gjør det. Aldri bruk penger du ikke har Jeg stikker til Thailand om 2 uker, så det får noen andre styre med Lenke til kommentar
War Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 expert var ikke så ille da, kjøpte 4 ting på nett og sparte 68800.. Lenke til kommentar
Øyvri Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 expert var ikke så ille da, kjøpte 4 ting på nett og sparte 68800.. Ja det var mye bra der som jeg hadde lyst på men hadde desverre ikke så mye å rutte med, men så mest etter nytt tastatur og headset og det fikk jeg Lenke til kommentar
Øyvri Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 De har foressten tilbudet på strix headsettet enda :o men de er utsolgt: http://cdon.no/elektronikk/asus-headset-strix-7-1-gaming-headset-p31798237 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå