Dubious Skrevet 27. november 2015 Rapporter Del Skrevet 27. november 2015 Har samlet sammen en ganske stor handlekurv på cdon i løpet av dagen og venta bare påde siste tilbudene før jeg skulle betale. Nå er hele kurven slettet og side er umulig å navigere på. Flott! Hvorfor vente? Det er gratis frakt på alt over 100,- Enten så var du ikke logget inn og/eller så har noen produkter du la i kurven blitt utsolgt Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 27. november 2015 Rapporter Del Skrevet 27. november 2015 Har samlet sammen en ganske stor handlekurv på cdon i løpet av dagen og venta bare påde siste tilbudene før jeg skulle betale. Nå er hele kurven slettet og side er umulig å navigere på. Flott! Hadde også tenkt å bestille I siste time I påvente av de siste tilbudene som ble rullet ut. Tydeligvis mange som tenkte slik for serverne deres er helt overbelastet. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 27. november 2015 Rapporter Del Skrevet 27. november 2015 Vel, klokken er over 21, og jeg ser ennå ikke til noe 22% rabatt på laptoper fra Expert. Hva skjer?Capture.PNG kun i butikk (altså, ikke på nett) Lenke til kommentar
Sommernatt Skrevet 27. november 2015 Rapporter Del Skrevet 27. november 2015 Har samlet sammen en ganske stor handlekurv på cdon i løpet av dagen og venta bare påde siste tilbudene før jeg skulle betale. Nå er hele kurven slettet og side er umulig å navigere på. Flott! Hvorfor vente?Det er gratis frakt på alt over 100,- Enten så var du ikke logget inn og/eller så har noen produkter du la i kurven blitt utsolgt Fordi det hadde vært så typisk hvis det hadde kommet en ting klokken 23 som koster feks. 29.- som jeg hadde hatt lyst på. Gjort er gjort. Har vært logget inn hele tiden og ingen av tingene er utsolgt, siden har rett og slett krasjet. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 27. november 2015 Rapporter Del Skrevet 27. november 2015 Har bestilt et par ting på Komplett som nå er utsolgt. Men eg antar at mine varer er reservert selv om ordren fortsatt står åpen...? Lenke til kommentar
ChFN Skrevet 27. november 2015 Rapporter Del Skrevet 27. november 2015 https://www.komplett.no/product/803757/lyd-bilde/brbar-og-trdls-lyd/brbar-lyd/klipsch-stadium# Ganske bra tilbud på dette musikkanlegget. Satt ned fra 17.995,- til 9.995,- Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 27. november 2015 Rapporter Del Skrevet 27. november 2015 (endret) Når stenger Expert? Edit: Nvm fant på nettsia deres. Endret 27. november 2015 av SpongeFrog Lenke til kommentar
Sommernatt Skrevet 27. november 2015 Rapporter Del Skrevet 27. november 2015 Der, endelig fikk jeg lagt alt tilbake i kurven og betalt! Kjip begynnelse og kjip avslutning på denne BF. Håper de er litt bedre forberedt neste år! Endelig kan jeg legge meg. Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 27. november 2015 Rapporter Del Skrevet 27. november 2015 Har bestilt et par ting på Komplett som nå er utsolgt. Men eg antar at mine varer er reservert selv om ordren fortsatt står åpen...? Er i samme båt. Vil anta ordren endres når den er blitt behandlet. Tipper det er rimelig kaos på lageret der nå Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 27. november 2015 Rapporter Del Skrevet 27. november 2015 Har bestilt et par ting på Komplett som nå er utsolgt. Men eg antar at mine varer er reservert selv om ordren fortsatt står åpen...? Har du betalt så får du varen Lenke til kommentar
kremt Skrevet 27. november 2015 Rapporter Del Skrevet 27. november 2015 Men det kan ta flere uker eller måneder Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 27. november 2015 Rapporter Del Skrevet 27. november 2015 Er vel et titals tusen ordrer som skal pakkes før min. Lenke til kommentar
magio Skrevet 27. november 2015 Rapporter Del Skrevet 27. november 2015 (endret) Fallout 4 PC 299 (cdon) og ikek noe jeg trengte, som var kun nytt skjermkort Ser ut som om fallout dealen er utsolgt nå. Her er det tomt http://cdon.no/black_friday/spill/timmes_deals_-_spel/ Mens her koster den 399 http://cdon.no/spill/fallout_4-33806032 Endret 27. november 2015 av magio Lenke til kommentar
Neonex Skrevet 27. november 2015 Rapporter Del Skrevet 27. november 2015 Tror det er feil. Har vært på og sjekket spilldealene siden kl 23.00 (da begynte cdon å henge seg), og etter at siden faktisk lastet så har spillene kun lagt til 479, så tror faktisk ikke at de har lagt på 399 i det hele tatt. Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 27. november 2015 Rapporter Del Skrevet 27. november 2015 Venter på å finne F4 til 299 jeg og.. Kan produktet aktiveres i Steam for nedlastning? (har ikke dvd-rom) Lenke til kommentar
Patek Skrevet 27. november 2015 Rapporter Del Skrevet 27. november 2015 Vel, klokken er over 21, og jeg ser ennå ikke til noe 22% rabatt på laptoper fra Expert. Hva skjer? Capture.PNGBlir trukket fra i kassa vel? Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 27. november 2015 Rapporter Del Skrevet 27. november 2015 Noen som vet om det har blitt lagt ut noe nytt tilbud på Ipads i løpet av dagen? Har vært på jobb, så har ikke fått fulgt med.. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 27. november 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. november 2015 Vel, klokken er over 21, og jeg ser ennå ikke til noe 22% rabatt på laptoper fra Expert. Hva skjer?Capture.PNG les hjemmesida en gang til du, der det står med stor skrift, gjelder bare i butikk Lenke til kommentar
Espp Skrevet 27. november 2015 Rapporter Del Skrevet 27. november 2015 Da ble det ett kjøp likevel da. Har holdt meg godt i skinnet i år, men Shure 846 på CDON var en pris jeg ikke klarte å styre unna. Håper de kommer i kveld allerede. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 27. november 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. november 2015 hoho .ble solgt noen 78" Curved samsung TVer idag på jobb. Var litt tunge.. tar en av hver under armen flotte TVer. Var ikke mange år siden 55 var maks du fikk tak i Norge, liker hvor fort vi beveger oss opp i større og større TVer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå