Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Black Friday 2015 - Tilbudstråd

Anbefalte innlegg

Hvordan? Jeg prøvde å bestille med omtrent en gang han linket dem, men når jeg legger dem til i handlevogna står det bare "Din handlekurv er tom."

Se her

attachicon.gifSkjermbilde 2015-11-27 kl. 20.32.42.png

Du får skylde på oss. Det var et at tilbudene som fort ble lagt merke etter 24:00. Så folk bestilte flere enn 1stk, ved å legge inn enkeltbestillinger. 

Var bare tilfeldig at jeg linket den nå, den der ble linket 5 min etter midnatt, og var allerede utsolgt i dag tidlig tror jeg.

Ja, jeg vet de er utsolgt på nett, men Bolivar sa han fikk hentet dem i butikk. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan? Jeg prøvde å bestille med omtrent en gang han linket dem, men når jeg legger dem til i handlevogna står det bare "Din handlekurv er tom."

Se her

attachicon.gifSkjermbilde 2015-11-27 kl. 20.32.42.png

Du får skylde på oss. Det var et at tilbudene som fort ble lagt merke etter 24:00. Så folk bestilte flere enn 1stk, ved å legge inn enkeltbestillinger. 

Var bare tilfeldig at jeg linket den nå, den der ble linket 5 min etter midnatt, og var allerede utsolgt i dag tidlig tror jeg.

Ja, jeg vet de er utsolgt på nett, men Bolivar sa han fikk hentet dem i butikk. 

De er jo i salg i Expert butikkene også. Mulig click&collect var oppe rett etter tilbudene kom, dog ikke mulig lenger å velge click&collect som alternativ.

Lenke til kommentar

Det er vel første gang BF er ordentlig etablert i Norge og vi har mye uflaks med svak kroneverdi i forhold til dollar, euro og pund. Når kronekursen har svekket seg 20% i løpet av året så er det nok vanskelig å komme opp med kjempetilbud. Men dette er ihvertfall litt morro og vi må tross alt bruke penger for at ting skal gå rundt i samfunnet.

Jau, folk vil dog aldri være fornøyd.

Vi har hatt flere gode TVer som har blitt halvert i prisen. Headsett til 1/3 av orginal pris. i5 4690k, i7 5930k, 980ti til 5999 kr. Hvis folk tror vi får 980ti til 3 lapper liksom så skjønner jeg de blir skuffa :p

Dog finnes det mange useriøse aktører. Proteinfabrikken opererer jo med høy rabatt på gold standard whey, og en førpris som ikke hører hjemme i virkeligheten. 

Er rart at PF ikke har fått noe problemer med at de konstant har tilbud på de samme produktene. Trodde 3 mnd sammenhengene tilbud var maks grensen. Den førprisen drar de rett ut av ræva sin...

Lenke til kommentar

Med mindre man skulle ha en TV eller lignende har dette vært en meget begrenset dag. Var på Storo-senteret og tittet litt, terningkast 1. Nesten ingen tilbud og de tilbudene som var er bare sære og for kun spesielt interesserte. 

Men jeg klager i grunn ikke. Har fått kjøpt meg noen småting og spart penger, men hadde håpet jeg kunne gjøre ferdig julegavene.

Lenke til kommentar

Forøvrig, jeg kom på at jeg kjøpte en del data deler i fjor på BF. 

post-209627-0-86520900-1448656068_thumb.png

post-209627-0-46268000-1448656078_thumb.png

GTX 970 - 2795 kr

4790k - 2799 kr

CPU er forholdvis lik som prisen nå, men jeg tror faktisk det var standardpris. GTX970 til 2795 er 100 kr billigere enn billigste i år.

Ser man litt effekten av svakere krone etc.

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Hvordan vet du at de hadde 600 på lager? 

Jeg ser mye som hadde 100+ som ble utsolgt i løpet av dagen iallefall.

Black friday pcen stod det med rød skrift at de hadde 600 stk. Finner det jo ikke nå da de har fjernet PCen fra web. Går nå utifra at det er grunnen siden den ble fjernet før fredagen er over.

Lenke til kommentar

Da får jeg avslutte BF med å bestille Just Cause 3 og Star Wars Battlefront for PC selvsagt. Spill med god spillbarhet er sjelden vare :)

Edit: Selvfølgelig er Platekompaniets sider treg som faen, det er historien av dette årets BF :)

Endret av fwj__
Lenke til kommentar

Har brukt 300 kr på black friday til nå. Erfaringen er at det er 90% dårlige tilbud, og på de 10% som er gode tilbud er på noe du egentlig ikke har bruk for eller ligger i en prisklasse for seg selv fra før av.

Beste tilbudet jeg kom over var sørlandschips til 10kr posen på europris.

Eneste som gjenstår er å se om noen av butikkene har noe jeg kan gi i julegave til venner og familie.

Betyr det at du har kjøpt 30 pakker med Sørlandschips? :p Endret av darkness|
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan vet du at de hadde 600 på lager? 

Jeg ser mye som hadde 100+ som ble utsolgt i løpet av dagen iallefall.

Black friday pcen stod det med rød skrift at de hadde 600 stk. Finner det jo ikke nå da de har fjernet PCen fra web. Går nå utifra at det er grunnen siden den ble fjernet før fredagen er over.

Ah, ok. Tenkte kanskje du hadde noe inside info :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...