neeeeii Skrevet 27. november 2015 Rapporter Del Skrevet 27. november 2015 Hvordan? Jeg prøvde å bestille med omtrent en gang han linket dem, men når jeg legger dem til i handlevogna står det bare "Din handlekurv er tom." Se her Skjermbilde 2015-11-27 kl. 20.32.42.png Du får skylde på oss. Det var et at tilbudene som fort ble lagt merke etter 24:00. Så folk bestilte flere enn 1stk, ved å legge inn enkeltbestillinger. Var bare tilfeldig at jeg linket den nå, den der ble linket 5 min etter midnatt, og var allerede utsolgt i dag tidlig tror jeg. Ja, jeg vet de er utsolgt på nett, men Bolivar sa han fikk hentet dem i butikk. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 27. november 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. november 2015 Hvordan? Jeg prøvde å bestille med omtrent en gang han linket dem, men når jeg legger dem til i handlevogna står det bare "Din handlekurv er tom." Se her Skjermbilde 2015-11-27 kl. 20.32.42.png Du får skylde på oss. Det var et at tilbudene som fort ble lagt merke etter 24:00. Så folk bestilte flere enn 1stk, ved å legge inn enkeltbestillinger. Var bare tilfeldig at jeg linket den nå, den der ble linket 5 min etter midnatt, og var allerede utsolgt i dag tidlig tror jeg. Ja, jeg vet de er utsolgt på nett, men Bolivar sa han fikk hentet dem i butikk. De er jo i salg i Expert butikkene også. Mulig click&collect var oppe rett etter tilbudene kom, dog ikke mulig lenger å velge click&collect som alternativ. Lenke til kommentar
Tekky Skrevet 27. november 2015 Rapporter Del Skrevet 27. november 2015 Det er vel første gang BF er ordentlig etablert i Norge og vi har mye uflaks med svak kroneverdi i forhold til dollar, euro og pund. Når kronekursen har svekket seg 20% i løpet av året så er det nok vanskelig å komme opp med kjempetilbud. Men dette er ihvertfall litt morro og vi må tross alt bruke penger for at ting skal gå rundt i samfunnet. Jau, folk vil dog aldri være fornøyd. Vi har hatt flere gode TVer som har blitt halvert i prisen. Headsett til 1/3 av orginal pris. i5 4690k, i7 5930k, 980ti til 5999 kr. Hvis folk tror vi får 980ti til 3 lapper liksom så skjønner jeg de blir skuffa Dog finnes det mange useriøse aktører. Proteinfabrikken opererer jo med høy rabatt på gold standard whey, og en førpris som ikke hører hjemme i virkeligheten. Er rart at PF ikke har fått noe problemer med at de konstant har tilbud på de samme produktene. Trodde 3 mnd sammenhengene tilbud var maks grensen. Den førprisen drar de rett ut av ræva sin... Lenke til kommentar
Aleks94 Skrevet 27. november 2015 Rapporter Del Skrevet 27. november 2015 Ser ut som Expert har 22% på alle PCer fra kl 21 idag, og lørdag... Ser ut som jeg tar turen opp i butikk å ser ka dem har liggende imorgen. Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 27. november 2015 Rapporter Del Skrevet 27. november 2015 Tips til rimelige skobutikker på nett med rimelig BF salg? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. november 2015 Rapporter Del Skrevet 27. november 2015 Med mindre man skulle ha en TV eller lignende har dette vært en meget begrenset dag. Var på Storo-senteret og tittet litt, terningkast 1. Nesten ingen tilbud og de tilbudene som var er bare sære og for kun spesielt interesserte. Men jeg klager i grunn ikke. Har fått kjøpt meg noen småting og spart penger, men hadde håpet jeg kunne gjøre ferdig julegavene. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 27. november 2015 Rapporter Del Skrevet 27. november 2015 Har 7k tilgode på Digitalimpuls.no , men vet ikkje hva jeg skal ha Noen gode tips? Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 27. november 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. november 2015 (endret) Forøvrig, jeg kom på at jeg kjøpte en del data deler i fjor på BF. GTX 970 - 2795 kr 4790k - 2799 kr CPU er forholdvis lik som prisen nå, men jeg tror faktisk det var standardpris. GTX970 til 2795 er 100 kr billigere enn billigste i år. Ser man litt effekten av svakere krone etc. Endret 27. november 2015 av henrikrox Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 27. november 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. november 2015 Utsolgt for den derre black friday pcen til 8999 kr ferdig bygget. Var faktisk en god deal. Delene lå vel løst på 10k. Også med non ref 970, og 4690k. Da har komplett solgt 600 stk av den på 22timer. Tror det blir nok å gjøre for de pc bygger folka Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 27. november 2015 Rapporter Del Skrevet 27. november 2015 Hvordan vet du at de hadde 600 på lager? Jeg ser mye som hadde 100+ som ble utsolgt i løpet av dagen iallefall. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 27. november 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. november 2015 Hvordan vet du at de hadde 600 på lager? Jeg ser mye som hadde 100+ som ble utsolgt i løpet av dagen iallefall. Black friday pcen stod det med rød skrift at de hadde 600 stk. Finner det jo ikke nå da de har fjernet PCen fra web. Går nå utifra at det er grunnen siden den ble fjernet før fredagen er over. Lenke til kommentar
fwj__ Skrevet 27. november 2015 Rapporter Del Skrevet 27. november 2015 (endret) Da får jeg avslutte BF med å bestille Just Cause 3 og Star Wars Battlefront for PC selvsagt. Spill med god spillbarhet er sjelden vare Edit: Selvfølgelig er Platekompaniets sider treg som faen, det er historien av dette årets BF Endret 27. november 2015 av fwj__ Lenke til kommentar
Nolimits Skrevet 27. november 2015 Rapporter Del Skrevet 27. november 2015 Noen som har specs / bildet på black friday pcen? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. november 2015 Rapporter Del Skrevet 27. november 2015 (endret) Har brukt 300 kr på black friday til nå. Erfaringen er at det er 90% dårlige tilbud, og på de 10% som er gode tilbud er på noe du egentlig ikke har bruk for eller ligger i en prisklasse for seg selv fra før av. Beste tilbudet jeg kom over var sørlandschips til 10kr posen på europris. Eneste som gjenstår er å se om noen av butikkene har noe jeg kan gi i julegave til venner og familie. Betyr det at du har kjøpt 30 pakker med Sørlandschips? Endret 27. november 2015 av darkness| 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 27. november 2015 Rapporter Del Skrevet 27. november 2015 Hvordan vet du at de hadde 600 på lager? Jeg ser mye som hadde 100+ som ble utsolgt i løpet av dagen iallefall. Black friday pcen stod det med rød skrift at de hadde 600 stk. Finner det jo ikke nå da de har fjernet PCen fra web. Går nå utifra at det er grunnen siden den ble fjernet før fredagen er over. Ah, ok. Tenkte kanskje du hadde noe inside info Lenke til kommentar
Chipsmaster Skrevet 27. november 2015 Rapporter Del Skrevet 27. november 2015 Da får jeg avslutte BF med å bestille Just Cause 3 og Star Wars Battlefront for PC selvsagt. Spill med god spillbarhet er sjelden vare Edit: Selvfølgelig er Platekompaniets sider treg som faen, det er historien av dette årets BF Billigste sted å handle Just Cause 3? Lenke til kommentar
fwj__ Skrevet 27. november 2015 Rapporter Del Skrevet 27. november 2015 Komplett.no eller Platekompaniet Lenke til kommentar
kremt Skrevet 27. november 2015 Rapporter Del Skrevet 27. november 2015 https://www.komplett.no/product/835415/spill/pc-mac/spill-til-pc/just-cause-3 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 27. november 2015 Rapporter Del Skrevet 27. november 2015 Har 7k tilgode på Digitalimpuls.no , men vet ikkje hva jeg skal ha Noen gode tips? Kan alltids spandere på meg 980ti Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 27. november 2015 Rapporter Del Skrevet 27. november 2015 30% rabatt på utvalgte hodetelefoner på cdon http://cdon.no/elektronikk/hodetelefoner_-30/#display=3&sort-order=16&page=2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå