Tanner Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Jeg merket i går at boksen med vaskepulver begynte å nærme seg slutten. Passer udmerket at Lefdal har slått til med nesten halv pris på sitt Lina vaskepulver. Blir helt klart en tur innom i løpet av uken. Hvis det dukker opp et godt tilbud på en snedig laptop som kan brukes til programmering, eventuelt en ny mobil til å erstatte min litt slitne Galaxy S4 som blir slappere for hver dag, kunne jeg kanskje tatt det i samme slengen. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 (endret) Er på utkikk etter laptop til jentungen på snart 8. Hun spiller hovedsaklig minecraft og goatsimulator. Bør ha skjerm på 13,4" så det er overkommelig for henne å bære den i en sekk. Viktig at den er noelunde solid konstruksjonsmessig og at den holder noen år. Plane er å sette SSD-disk i selv. Endret 23. november 2015 av darkness| Lenke til kommentar
War Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 (endret) Lefdal har misforstått, har black friday hele denne uka, utsolgt for det jeg ville ha , hehe Sjekka litt mer nøye, tven er på svartelørdag, noe de har finni på selv. bare til å stå opp tidlig Endret 23. november 2015 av War Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Lefdal har misforstått, har black friday hele denne uka, utsolgt for det jeg ville ha , hehe Ikke akkurat noe bombe at Lefdal er utsolgt for ting som er på tilbud. Mange ganger er det utsolgt før butikken åpner. Lenke til kommentar
fwj__ Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 For hobbyrørleggerne: http://www.billigvvs.no/black-friday?utm_source=nyhedsbrev23112015&utm_medium=email&utm_campaign=blackfriday15-teaser Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 (endret) Lefdal har misforstått, har black friday hele denne uka, utsolgt for det jeg ville ha , heheSjekka litt mer nøye, tven er på svartelørdag, noe de har finni på selv. bare til å stå opp tidlig Jeg er så griselei av Samsung TV'er, men det går vel mot den 78" på meg også.. Håper jeg klarer å holde meg i skinnet. Så kan det heller bli en med OLED til neste år.. Deilig med litt I-landsproblemer midt i mørketiden. Du må kjøpe en på Lefdal og en på Elkjøp da? Max 1stk. pr kunde. Endret 23. november 2015 av Gabri3L Lenke til kommentar
fwj__ Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Håper det kommer tilbud på: - micro SDXC kort - SSD, eller skal man vente på den nye teknologien til Intel/Micron? - Nikon Coolpix P900 - 4K TV (her er jeg clueless....) - Nvidia Shield Android TV (for å se 4K innhold på forhåpentligvis en bra 4K tv ) Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Hvordan er det med retur av mobiltelefoner? Vurderer å kjøpe LG Nexus 5x nå som det er et såpass bra tilbud på den, men vet ikke om størrelsen passer meg. Blir å bestille den på nett å hente den i elkjøp butikk. Vet det skal være ganske vanskelig når man kjøper i butikk, men hvordan blir det når jeg reserverer på nett og henter i butikk? Knuste skjermen på min nåværende mobil for en times tid siden så hadde vært bra å fått benyttet seg av tilbudet. Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 (endret) Du har ikke angrerett etter loven ved collect at store, da det ikke regnes som fjernsalg ettersom om betaling gjøres i butikken. Elkjøp har også unntak fra sitt 30 dagers åpen kjøp for mobiltelefoner og en del andre varer. Så om du vil kjøpe bare for å teste burde du kjøpe på nett. Endret 23. november 2015 av Argusblikk Lenke til kommentar
BigBadAde Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Ser etter "stor" tv uten smart-funksjoner. Denne selges til 3995 på Lefdals BF, er den verdt det? http://www.lefdal.com/product/tv-lyd-og-bilde/tv/F55S3803/tcl-55-led-tv-f55s3803-sort Neti det er den ikke. Lenke til kommentar
War Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Lefdal har misforstått, har black friday hele denne uka, utsolgt for det jeg ville ha , hehe Sjekka litt mer nøye, tven er på svartelørdag, noe de har finni på selv. bare til å stå opp tidlig Jeg er så griselei av Samsung TV'er, men det går vel mot den 78" på meg også.. Håper jeg klarer å holde meg i skinnet. Så kan det heller bli en med OLED til neste år.. Deilig med litt I-landsproblemer midt i mørketiden. Du må kjøpe en på Lefdal og en på Elkjøp da? Max 1stk. pr kunde. Ta med kona? Det 5tallet i modellnummeret er hele greia , den nano-coatinga som gir 60 juksefarger pr pixel, men kan software-styres er det jeg er ute etter. Må ha på solbriller om det er sol på tven, det er noe heeelt annet en samme serie uten 5. De skal tjene pengene tilbake på matchende lydplanke, optisk kabel, 4k-hdmi ol Mersalget som skal redde mye av tapet. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Du har ikke angrerett etter loven ved collect at store, da det ikke regnes som fjernsalg ettersom om betaling gjøres i butikken. Elkjøp har også unntak fra sitt 30 dagers åpen kjøp for mobiltelefoner og en del andre varer. Så om du vil kjøpe bare for å teste burde du kjøpe på nett. Uffda. Ser ikke ut til å være mulig å bestille på nett så da får jeg nesten bare droppe det. Lenke til kommentar
War Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Butikkene har vel 30 dager åpent kjøp uansett? Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Du har ikke angrerett etter loven ved collect at store, da det ikke regnes som fjernsalg ettersom om betaling gjøres i butikken. Elkjøp har også unntak fra sitt 30 dagers åpen kjøp for mobiltelefoner og en del andre varer. Så om du vil kjøpe bare for å teste burde du kjøpe på nett. Uffda. Ser ikke ut til å være mulig å bestille på nett så da får jeg nesten bare droppe det. Så vidt jeg har forstått har Expert angrerett på mobiltelefon også. Så lenge man handler uten abonnement. Lenke til kommentar
Strato Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Håper på tilbud på panasonic tx-55cx720/725 ord 14995 vært på tilbud til 8995 på lefdal tidligere. Jeg kjøpte denne til 8995 på lefdal. Kanonbra skjerm! Ikke kjøp cx740 med IPS skjerm. Den er dyrere og dårligere. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Butikkene har vel 30 dager åpent kjøp uansett? Elkjøp/Lefdal har enkelte unntak, blant annet mobiltelefoner. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Blir billigere å kjøpe de tinga man har lyst på, på torsdag kvelden. Da slipper man å ta fri fra jobben, og tape penger Konge å tømme butikken for de populære tinga på torsdagen ^^. Jeg vet at War er e9 Lenke til kommentar
War Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 (endret) Holder på å tømme lefdal nå http://www.lefdal.com/product/tv-lyd-og-bilde/hjemmekino-og-lydplanker/HWJ8511/samsung-curved-9-1-lydplanke-hw-j8511-solv De reklamerer med I dag får du 25% rabatt på lagerførte lydplanker. Rabatten trekkes fra når du legger varen i handlekurven. Tilbudet gjelder ikke allerede annonserte varer og heller ikke Sonos! Men i kassa sier de Prisen gjelder kun på lefdal.com til søndag kl. 23:59 Blir forvirret av mindre. Tenker å kjøpe lydplankene nå, så de ikke kan mer-selge de på meg på lørdag. Så står de der med sjegget i elguide Kjøpte et par jeg Da slipper jeg lettere unna mersalget, og sparte litt over 4k Endret 23. november 2015 av War Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Holder på å tømme lefdal nå http://www.lefdal.com/product/tv-lyd-og-bilde/hjemmekino-og-lydplanker/HWJ8511/samsung-curved-9-1-lydplanke-hw-j8511-solv De reklamerer med I dag får du 25% rabatt på lagerførte lydplanker. Rabatten trekkes fra når du legger varen i handlekurven. Tilbudet gjelder ikke allerede annonserte varer og heller ikke Sonos! Men i kassa sier de Prisen gjelder kun på lefdal.com til søndag kl. 23:59 Blir forvirret av mindre. Tenker å kjøpe lydplankene nå, så de ikke kan mer-selge de på meg på lørdag. Så står de der med sjegget i elguide Kjøpte et par jeg Da slipper jeg lettere unna mersalget, og sparte litt over 4k Jeg kjøpte full pakke med sonos i går, og fikk wifepoints på kjøpet Beste kjøpet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå