Nizzen Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Denne tråden sklir veldig ofte av tema. Er det mulig vi kan forholde oss til 'deals' rundt BF? :-) Sorry, har bare ikke noe å gjøre frem til klokka blir 2400, så da blir det litt løst og ledig.Er vel bare vi i Molde som ser på Molde vs "Fenebache" på Max Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 26. november 2015 Forfatter Del Skrevet 26. november 2015 (endret) Hei, Har et spørsmål jeg håper noen med litt erfaring på nakken kan svare på, angående black friday. Feks på Komplett. Må en hastekjøpe 1 og en 1 ting ? Og gå gjennom betalings prosessen mange ganger. Eller blir noe reservert om det ligger i handlekurven / annen plass Usikker. Nå husker jeg bare fra i fjor at komplett sine tilbud var litt labre. Nå vet jeg ikke hva du ser etter, men virker som datadeler fks er det liten margin på. Det er bare å se på tilbudene over dammen, veldig få gode tilbud på GPU osv. Når det gjelder om noe er reservert når du har det i handlekurven så har jeg ingen aning. Nå skal det sies at jeg bestilte ting på komplett under black friday midt på ettermiddagen i fjor uten problemer. Tror fort det blir mer trøkk i butikkene og kjøpesenterne på de tilbudene som er mellom 07 og 10 i morgen. Endret 26. november 2015 av henrikrox Lenke til kommentar
ARJ Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 20% på alle monitorer på expert.. Var det ikke? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 20% på alle monitorer på expert.. Var det ikke? Kun i butikk. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Leter selv etter g-sync 24" og en 27" Ips skjerm. Tips meg om dere ser noe bra. Lenke til kommentar
ARJ Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Jeg skal ha den 75" samsung saken.. Hadde håpet på at den kom under 19990.- Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 26. november 2015 Forfatter Del Skrevet 26. november 2015 (endret) @arj hvor har de 75" samsung? hifiklubben hadde jo 75" men de hadde vel ikke sagt noe om pris enda? Endret 26. november 2015 av henrikrox Lenke til kommentar
ARJ Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 @arj hvor har de 75" samsung? hifiklubben hadde jo 75" men de hadde vel ikke sagt noe om pris enda? https://m.prisjakt.no/product/2584069 Ikke uhd men jeg klarer meg fint med min 65" uhd. Julegave til min far 75"en Lenke til kommentar
Merko Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 (endret) Bah bare curved tv på tilbud jo. Tydelig at det ikke har slått helt an hva med denne i morgen? til 9995,- http://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-bilde/tv/60UF772V/lg-60-smart-led-tv-60uf772v?intcid=int1021 100hz, UHD, 60" m/magic remote Det er en helt konge deal. "Synd" jeg er ansatt i Elkjøp Nordic. Kan jo ikke benytte meg av disse tilbudene. Blir nok mye bra til dere andre imorgen hvertfall @arj hvor har de 75" samsung? hifiklubben hadde jo 75" men de hadde vel ikke sagt noe om pris enda? https://m.prisjakt.no/product/2584069 Ikke uhd men jeg klarer meg fint med min 65" uhd. Julegave til min far 75"en Vil ikke anbefale 75" i full hd. blir veldig dårlig bilde. Men om det er til din far, så kanskje han ikke er like pirkete. men mot min anbefaling hvertfall. Endret 26. november 2015 av Merko. Lenke til kommentar
War Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 https://www.komplett.no/product/812174/lyd-bilde/tv/tv-er/samsung-75-3d-led-smart-tv-ue75h6475 For de som greier seg med fjorårets fjorårsmodell som kom fjoråret før det sist fjor Lenke til kommentar
96abrevs Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Noen som kan svare på hva som har skjedd med tilbudsweb.no? Har prøvd flere ganger å få opp siden de siste dagene, uten hell. Ellers tips til Black Friday tilbud for baderom? Er spesielt ute etter baderomsmøbel (speil, servant og underskap) 80cm, gjerne med belysning. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 26. november 2015 Forfatter Del Skrevet 26. november 2015 @arj hvor har de 75" samsung? hifiklubben hadde jo 75" men de hadde vel ikke sagt noe om pris enda? https://m.prisjakt.no/product/2584069 Ikke uhd men jeg klarer meg fint med min 65" uhd. Julegave til min far 75"en men er det et black friday tilbud? ser den har vært nedi 16-17k før i følge prisjakt ihvertfall ekstremt mye tv for pengene da Lenke til kommentar
ARJ Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Bah bare curved tv på tilbud jo. Tydelig at det ikke har slått helt an hva med denne i morgen? til 9995,- http://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-bilde/tv/60UF772V/lg-60-smart-led-tv-60uf772v?intcid=int1021 100hz, UHD, 60" m/magic remote Det er en helt konge deal. "Synd" jeg er ansatt i Elkjøp Nordic. Kan jo ikke benytte meg av disse tilbudene. Blir nok mye bra til dere andre imorgen hvertfall @arj hvor har de 75" samsung? hifiklubben hadde jo 75" men de hadde vel ikke sagt noe om pris enda? https://m.prisjakt.no/product/2584069 Ikke uhd men jeg klarer meg fint med min 65" uhd. Julegave til min far 75"en Vil ikke anbefale 75" i full hd. blir veldig dårlig bilde. Men om det er til din far, så kanskje han ikke er like pirkete. men mot min anbefaling hvertfall. Gamlingen er ikke kresen. Lam fra halsen og med og er på sykehjem... Kan bare se tv så får trø til med noe skikkelig... Sa han kunne få curved saken expert skal ha imorgen istedet men størst mulig var innstillingen hans Lenke til kommentar
serrano Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 (endret) Bah bare curved tv på tilbud jo. Tydelig at det ikke har slått helt an hva med denne i morgen? til 9995,- http://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-bilde/tv/60UF772V/lg-60-smart-led-tv-60uf772v?intcid=int1021 100hz, UHD, 60" m/magic remote Det er en helt konge deal. "Synd" jeg er ansatt i Elkjøp Nordic. Kan jo ikke benytte meg av disse tilbudene. For det er ikke mulig å sende familie/venner i butikken for deg Endret 26. november 2015 av serrano Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 26. november 2015 Forfatter Del Skrevet 26. november 2015 Det er en helt konge deal. "Synd" jeg er ansatt i Elkjøp Nordic. Kan jo ikke benytte meg av disse tilbudene. Blir nok mye bra til dere andre imorgen hvertfall Ja den 60" LG'en virket veldig bra. Vet ikke om 7serie LG er sammenlignbart med 7serie Samsung. Men uansett, snasen pris. Vet ikke hvor bra tilbudet er før du sier hvor mye dere taper men Lenke til kommentar
ARJ Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Noen som kan svare på hva som har skjedd med tilbudsweb.no? Har prøvd flere ganger å få opp siden de siste dagene, uten hell. Ellers tips til Black Friday tilbud for baderom? Er spesielt ute etter baderomsmøbel (speil, servant og underskap) 80cm, gjerne med belysning. Ikea med 10% imorgen på alt. Jeg skal ha baderomsinnredning der som koster 11000.- komplett så sparer da litt der hvertfall 1 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 (endret) For det er ikke mulig å sende familier/venner i butikken for deg Joda klart, men det gidder jeg ikke. Får såpass god deal resten av året, så da kan like godt resten av befolkningen kose seg imorgen. Så får heller jeg kose meg med andre nettbutikker som har greie tilbud. Ja den 60" LG'en virket veldig bra. Vet ikke om 7serie LG er sammenlignbart med 7serie Samsung. Men uansett, snasen pris. Vet ikke hvor bra tilbudet er før du sier hvor mye dere taper men Vel, jeg kjøpte 55"(samme TV) for noen uker siden. jeg betalte noe mer Awesome deal. ellers fungerer TVen veldig greit. digger Magic Remote kontrollerene da det blir en slags musepeker på skjermen som fungerer veldig godt til nettsurfing, apper ol. Endret 26. november 2015 av Merko. Lenke til kommentar
ARJ Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 (endret) @arj hvor har de 75" samsung? hifiklubben hadde jo 75" men de hadde vel ikke sagt noe om pris enda? https://m.prisjakt.no/product/2584069 Ikke uhd men jeg klarer meg fint med min 65" uhd. Julegave til min far 75"en men er det et black friday tilbud? ser den har vært nedi 16-17k før i følge prisjakt ihvertfall ekstremt mye tv for pengene da Ikke black friday tilbud til 19990.- nei. Håpet jeg skulle få den 3-4 lapper billigere Endret 26. november 2015 av ARJ Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 26. november 2015 Forfatter Del Skrevet 26. november 2015 Gamlingen er ikke kresen. Lam fra halsen og med og er på sykehjem... Kan bare se tv så får trø til med noe skikkelig... Sa han kunne få curved saken expert skal ha imorgen istedet men størst mulig var innstillingen hans Uansett ikke værst å få enn 75" TV av sønnen sin i julegave Lenke til kommentar
serrano Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 (endret) For det er ikke mulig å sende familier/venner i butikken for deg Joda klart, men det gidder jeg ikke. Får såpass god deal resten av året, så da kan like godt resten av befolkningen kose seg imorgen. Så får heller jeg kose meg med andre nettbutikker som har greie tilbud. True that. Forresten, er det sant at hvis man får rabattkortet med tilgang til innkjøpspris så er det mulig å bruke det resten av livet selv om man er ute av konsernet? Endret 26. november 2015 av serrano Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå