Gå til innhold

Black Friday 2015 - Tilbudstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er du skråsikker på @Gabbi?

Edit: Fra fredag 21:00 til Lørdag er det 20% på alle skjermer ja. Sjekka på expert.no. Kankje jeg må en tur innom om ikke noe enda bedre dukker opp. 

Problemet med Expert sitt "tilbud" er at det gjelder bare i butikk. Nå er kanskje jeg uheldig, men Expert her i Stavanger har bare driiiid på lager i butikkene sine av skjermer. Gjelder også kun "lagerførte" produkter. Så tydeligvis bare å glemme å stikke innom å si du har lyst på en Acer x34.

Lenke til kommentar

Edit: Fra fredag 21:00 til Lørdag er det 20% på alle skjermer ja. Sjekka på expert.no. Kankje jeg må en tur innom om ikke noe enda bedre dukker opp. 

Det generelle tilbudet på skjermer der gjaldt vel bare på lager i butikk? Jeg snakker om DNB kampanjen som går 2 - 3 ganger i året der hele Expert har 20% rabatt hvis man betaler med DNB mastercard. Bare å gå inn på en Expert butikk og bestille det man skal ha om det ikke er på lager. Så betaler man pålydende, men når regningen kommer så har DNB trukket 20% av kjøpesummen.

Edit: Jeg har handlet iPad Air både 1 og 2 på den måten. Fikk sms når varen kom i butikk. Handlet på Expert Vestkanten i Bergen og på Sørlandssenteret i Kristiansand

Endret av Gabri3L
Lenke til kommentar

Jeg bruker ikke mastercard, men har et i banken trur jeg som jeg fikk da jeg opprettet studentkonto engang. 

Det er 5000,-   , går det an å fylle på 100 så man har 105000 , så stikke på expert? 

Da vil jo regningen bli avkortet med mer en jeg hadde i kreditt og da får jeg uansett ikke noen stor regning de kan håpe jeg ikke gidder å betale ned på en gang og tjene tilbake.. 

Lenke til kommentar

Jeg bruker ikke mastercard, men har et i banken trur jeg som jeg fikk da jeg opprettet studentkonto engang. 

Det er 5000,-   , går det an å fylle på 100 så man har 105000 , så stikke på expert? 

Da vil jo regningen bli avkortet med mer en jeg hadde i kreditt og da får jeg uansett ikke noen stor regning de kan håpe jeg ikke gidder å betale ned på en gang og tjene tilbake.. 

Noen som har hørt om oppsparte midler?

Enkel regel er at du aldri bruker penger du ikke har, spiller ikke noe rolle lånet er rentefritt.

Lenke til kommentar

Noen som har hørt om oppsparte midler?

Enkel regel er at du aldri bruker penger du ikke har, spiller ikke noe rolle lånet er rentefritt.

Tror du misforstår ca. 100%

Lenke til kommentar

Vet ikke helt om jeg skjønner deg her. Men tror jeg har 45 dager rentefri kreditt der, så god tid uansett. Om du hadde skullet handle for 100k, så kunne du vel satt inn 80k. Så hadde det stått på regningen -100k, og så +20k med "rabatt" stående som kommentar.

Lenke til kommentar

Hei,
Har et spørsmål jeg håper noen med litt erfaring på nakken kan svare på, angående black friday.

Feks på Komplett. Må en hastekjøpe 1 og en 1 ting ? Og gå gjennom betalings prosessen mange ganger. Eller blir noe reservert om det ligger i handlekurven / annen plass

Endret av Stian2345
Lenke til kommentar

Problemet med Expert sitt "tilbud" er at det gjelder bare i butikk. Nå er kanskje jeg uheldig, men Expert her i Stavanger har bare driiiid på lager i butikkene sine av skjermer. Gjelder også kun "lagerførte" produkter. Så tydeligvis bare å glemme å stikke innom å si du har lyst på en Acer x34.

De hadde endel av de godskjermene på expert på forus for noen dager siden

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...