War Skrevet 26. november 2015 Rapporter Del Skrevet 26. november 2015 Gni det inn, 11987 her, er så lat at jeg ikke gadd å bruke ansattprisen jeg har engang Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. november 2015 Rapporter Del Skrevet 26. november 2015 Har du DNB mastercard så kommer jo tilbudet igjen hos Expert om ikke lenge.. Nja. Dei hadde akkurat det tilbodet, og etter det eg har sett så har dei det kanskje to gonger i året. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 26. november 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. november 2015 Det er du skråsikker på @Gabbi? Edit: Fra fredag 21:00 til Lørdag er det 20% på alle skjermer ja. Sjekka på expert.no. Kankje jeg må en tur innom om ikke noe enda bedre dukker opp. Problemet med Expert sitt "tilbud" er at det gjelder bare i butikk. Nå er kanskje jeg uheldig, men Expert her i Stavanger har bare driiiid på lager i butikkene sine av skjermer. Gjelder også kun "lagerførte" produkter. Så tydeligvis bare å glemme å stikke innom å si du har lyst på en Acer x34. Lenke til kommentar
War Skrevet 26. november 2015 Rapporter Del Skrevet 26. november 2015 https://www.komplett.no/product/852476/datautstyr/kabinetterbarebone/big-tower/in-win-h-tower-titaniumblack# Er det bare jeg som skal ha denne? Ser en bekreftet bare. Et kabinett som går av seg selv og åpner seg som transformers og har lasergrid rundt seg burde jo ligge under alles juletrær. Hva skal man ha liksom, coolermaster med røde vifter? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 26. november 2015 Rapporter Del Skrevet 26. november 2015 Ja, det er jo de to alternativene man har, en harry-sak til 27k, eller en harry coolmermaster AtW 3 Lenke til kommentar
War Skrevet 26. november 2015 Rapporter Del Skrevet 26. november 2015 Harry er bra, har kjøpt betong-laminat til kontoret. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 26. november 2015 Rapporter Del Skrevet 26. november 2015 (endret) Det er du skråsikker på @Gabbi? Edit: Fra fredag 21:00 til Lørdag er det 20% på alle skjermer ja. Sjekka på expert.no. Kankje jeg må en tur innom om ikke noe enda bedre dukker opp. Det generelle tilbudet på skjermer der gjaldt vel bare på lager i butikk? Jeg snakker om DNB kampanjen som går 2 - 3 ganger i året der hele Expert har 20% rabatt hvis man betaler med DNB mastercard. Bare å gå inn på en Expert butikk og bestille det man skal ha om det ikke er på lager. Så betaler man pålydende, men når regningen kommer så har DNB trukket 20% av kjøpesummen. Edit: Jeg har handlet iPad Air både 1 og 2 på den måten. Fikk sms når varen kom i butikk. Handlet på Expert Vestkanten i Bergen og på Sørlandssenteret i Kristiansand Endret 26. november 2015 av Gabri3L Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. november 2015 Rapporter Del Skrevet 26. november 2015 (endret) Edit:... Endret 26. november 2015 av Zeph Lenke til kommentar
War Skrevet 26. november 2015 Rapporter Del Skrevet 26. november 2015 Jeg bruker ikke mastercard, men har et i banken trur jeg som jeg fikk da jeg opprettet studentkonto engang. Det er 5000,- , går det an å fylle på 100 så man har 105000 , så stikke på expert? Da vil jo regningen bli avkortet med mer en jeg hadde i kreditt og da får jeg uansett ikke noen stor regning de kan håpe jeg ikke gidder å betale ned på en gang og tjene tilbake.. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 26. november 2015 Rapporter Del Skrevet 26. november 2015 Jeg bruker ikke mastercard, men har et i banken trur jeg som jeg fikk da jeg opprettet studentkonto engang. Det er 5000,- , går det an å fylle på 100 så man har 105000 , så stikke på expert? Da vil jo regningen bli avkortet med mer en jeg hadde i kreditt og da får jeg uansett ikke noen stor regning de kan håpe jeg ikke gidder å betale ned på en gang og tjene tilbake.. Noen som har hørt om oppsparte midler? Enkel regel er at du aldri bruker penger du ikke har, spiller ikke noe rolle lånet er rentefritt. Lenke til kommentar
War Skrevet 26. november 2015 Rapporter Del Skrevet 26. november 2015 Det var jo hele greia, putte oppsparte midler inn på mastercardet, bruke det og få rabatt, men aldri få noen regning.. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 26. november 2015 Rapporter Del Skrevet 26. november 2015 Jeg bruker ikke mastercard, men har et i banken trur jeg som jeg fikk da jeg opprettet studentkonto engang. Det er 5000,- , går det an å fylle på 100 så man har 105000 , så stikke på expert? Da vil jo regningen bli avkortet med mer en jeg hadde i kreditt og da får jeg uansett ikke noen stor regning de kan håpe jeg ikke gidder å betale ned på en gang og tjene tilbake.. Noen som har hørt om oppsparte midler? Enkel regel er at du aldri bruker penger du ikke har, spiller ikke noe rolle lånet er rentefritt. Tror du misforstår ca. 100% Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 26. november 2015 Rapporter Del Skrevet 26. november 2015 Jeg bruker ikke mastercard, men har et i banken trur jeg som jeg fikk da jeg opprettet studentkonto engang. Det er 5000,- , går det an å fylle på 100 så man har 105000 , så stikke på expert? Da vil jo regningen bli avkortet med mer en jeg hadde i kreditt og da får jeg uansett ikke noen stor regning de kan håpe jeg ikke gidder å betale ned på en gang og tjene tilbake.. Vet ikke helt om jeg skjønner deg her. Men tror jeg har 45 dager rentefri kreditt der, så god tid uansett. Om du hadde skullet handle for 100k, så kunne du vel satt inn 80k. Så hadde det stått på regningen -100k, og så +20k med "rabatt" stående som kommentar. Lenke til kommentar
War Skrevet 26. november 2015 Rapporter Del Skrevet 26. november 2015 Beløpet man betaler i butikken er fullpris, så må være dekning for hele beløpet iallefall. 20% trekker de fra på neste regning og den kommer vel ikke før etter de 45 dagene? Så da er man (om hele er kreditt) iallefall stuck med en mnd gebyr? Lenke til kommentar
Woods Skrevet 26. november 2015 Rapporter Del Skrevet 26. november 2015 Denne tråden sklir veldig ofte av tema. Er det mulig vi kan forholde oss til 'deals' rundt BF? :-) 7 Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 26. november 2015 Rapporter Del Skrevet 26. november 2015 Synes at det er litt kos å diskutere rundt BF, men ja ser poenget ditt. Lenke til kommentar
Sjøbanan Skrevet 26. november 2015 Rapporter Del Skrevet 26. november 2015 (endret) Hei,Har et spørsmål jeg håper noen med litt erfaring på nakken kan svare på, angående black friday. Feks på Komplett. Må en hastekjøpe 1 og en 1 ting ? Og gå gjennom betalings prosessen mange ganger. Eller blir noe reservert om det ligger i handlekurven / annen plass Endret 26. november 2015 av Stian2345 Lenke til kommentar
ARJ Skrevet 26. november 2015 Rapporter Del Skrevet 26. november 2015 Det er du skråsikker på @Gabbi? Edit: Fra fredag 21:00 til Lørdag er det 20% på alle skjermer ja. Sjekka på expert.no. Kankje jeg må en tur innom om ikke noe enda bedre dukker opp. Problemet med Expert sitt "tilbud" er at det gjelder bare i butikk. Nå er kanskje jeg uheldig, men Expert her i Stavanger har bare driiiid på lager i butikkene sine av skjermer. Gjelder også kun "lagerførte" produkter. Så tydeligvis bare å glemme å stikke innom å si du har lyst på en Acer x34. De hadde endel av de godskjermene på expert på forus for noen dager siden Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 26. november 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. november 2015 Denne tråden sklir veldig ofte av tema. Er det mulig vi kan forholde oss til 'deals' rundt BF? :-) Sorry, har bare ikke noe å gjøre frem til klokka blir 2400, så da blir det litt løst og ledig. Lenke til kommentar
serrano Skrevet 26. november 2015 Rapporter Del Skrevet 26. november 2015 ROP ut hvis dere ser pc-monitorer på salg. Helst 27" og opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå