Gå til innhold

Black Friday 2015 - Tilbudstråd

Anbefalte innlegg

Kanskje jeg skal kjøpe meg en og starte en blogg, isåfall vil trenden raskt dabbe av tenker jeg 

Eller enda beer, kjøpe en, ta noen bilder og maile produsenten om at det ikke ser ut som på bildene 

Endret av War
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forøvrig så har proteinfabrikken også tilbud på de rævbuksene som så mange bloggere bruker

altså disse.  :xmas:

https://www.proteinfabrikken.no/crazywknd/De-storste-rabattene(står litt lenger ned på sida der)

zsle1u-l.jpg

Den buksa er for jenter uten ræv. Første jeg tenker når jeg ser jenter med den er at de ikke er fornøyd med bakenden sin :p Grå tettsittende treningstights ser bra ut jenter med litt former ;) Sry litt off topic.

Lenke til kommentar

Den buksa er for jenter uten ræv. Første jeg tenker når jeg ser jenter med den er at de ikke er fornøyd med bakenden sin :p Grå tettsittende treningstights ser bra ut jenter med litt former ;) Sry litt off topic.

Du har forsåvidt rett, men blir jo det samme med push-up BHer. Alt er bare juks, men kan jo være fint å se på allikevel, men ja blir vel litt for mye off-topic dette. Greia med de der er vel at de ikke er thights, men "elastiske" denims. 

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Det ble black torsdag her,fordi nå sitter jeg med Acer Predator x34 @ 100hz g-sync kjøpt fra Lefdal før denne mnd. Den ankom i dag :D

9500kr  :w00t:

Hvordan er ditt eksemplar Nizzen med tanke på bleed/ips glow? ingen problemer med å få 100hz?

er jo en fantastisk skjerm hvis man slipper unna alt det tullet som har vært preget de skjermene

Såvidt noe "bleed" i venstre hjørne. Ser dette kun når skjermen er helt svart. Ingen pixelfeil etter det jeg kan se. 100hz var lett som bare det, og g-sync gjør spillinga til en drøm. Testet Acer 4k skjerm i (60hz) 3 uker, mens jeg ventet på denne. Takk for låna Elkjøp :p

Fargene på skjermen er veldig bra, faktisk er det merkbart bedre enn Asus swift g-syncskjermene jeg hadde før. Asus swift TN har faktisk veldig bra kvalitet på panelet, men ble overraska av Acer x34 gitt!

For 9500kr var dette ett kupp :D Anbefales til den prisen for å si det slik 

fallout%20x34.jpg

Endret av Nizzen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg synes det er litt morsomt med sånt pulver tilskudd for trening. Da jeg var ung så smakte slike ting for jævlig, og det var bare sånn det var. Men også litt på sin plass, pulver for ekte mannfolk skal liksom smake bark og rustne spiker. Ikke jordbær og sjokolade og fioler. Blir litt femi. :D

Lenke til kommentar

Litt skuffa over elkjøp, satt klar kl 23.59 i går for å kjøpe ekstern disk, men den ble jo ikke satt ned før sent i natt/tidlig i dag og da var den jo seff utsolgt...

forsiden ser du noen av dagens tilbud. Står under at tilbudet gjelder fra 07:00 til 23:59...

Ja så det etter jeg posta, men i den fysiske avisa står det ingenting om at tilbudene gjelder fra kl 7 til 24. Der står det bare torsdag, og torsdag begynner kl 00.00 etter min mening. Når man da har bookmarka aktuelle tingen å sitter å spammer f5 så hjelper det lite at står innunder de generelle sidene deres...

Edit: Er jo ikke verdens undergang, men fortsatt irriterende.Får tro komplett har tilsvarende tilbud !

Endret av daruu
Lenke til kommentar

Såvidt noe "bleed" i venstre hjørne. Ser dette kun når skjermen er helt svart. Ingen pixelfeil etter det jeg kan se. 100hz var lett som bare det, og g-sync gjør spillinga til en drøm. Testet Acer 4k skjerm i (60hz) 3 uker, mens jeg ventet på denne. Takk for låna Elkjøp :p

Fargene på skjermen er veldig bra, faktisk er det merkbart bedre enn Asus swift g-syncskjermene jeg hadde før. Asus swift TN har faktisk veldig bra kvalitet på panelet, men ble overraska av Acer x34 gitt!

Digg. Irriterer meg den dag i dag at jeg glipp av det Lefdal tilbudet. Grattis igjen.

Merker jeg er litt jell.  :ph34r:

Lenke til kommentar

Digg. Irriterer meg den dag i dag at jeg glipp av det Lefdal tilbudet. Grattis igjen.

Hvor mange % av var det?

Lenke til kommentar

Har du DNB mastercard så kommer jo tilbudet igjen hos Expert om ikke lenge..

Lenke til kommentar

Jeg synes det er litt morsomt med sånt pulver tilskudd for trening. Da jeg var ung så smakte slike ting for jævlig, og det var bare sånn det var. Men også litt på sin plass, pulver for ekte mannfolk skal liksom smake bark og rustne spiker. Ikke jordbær og sjokolade og fioler. Blir litt femi. :D

Forsåvidt enig. Liker ikke protein tilskudd eller noen tilskudd som erstatning for mat, men etter trening er det viktig med raske proteiner og karbohydrater for glykogen og insulin nivåer etc. Og hadde jeg hatt valget om å drikke rusten spiker eller litago, så hadde jeg valgt litago altså. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...