Gå til innhold

Black Friday 2015 - Tilbudstråd

Anbefalte innlegg

Har samlet sammen en ganske stor handlekurv på cdon i løpet av dagen og venta bare påde siste tilbudene før jeg skulle betale. Nå er hele kurven slettet og side er umulig å navigere på. Flott!

Hvorfor vente?

Det er gratis frakt på alt over 100,-

Enten så var du ikke logget inn og/eller så har noen produkter du la i kurven blitt utsolgt

Videoannonse
Annonse

Har samlet sammen en ganske stor handlekurv på cdon i løpet av dagen og venta bare påde siste tilbudene før jeg skulle betale. Nå er hele kurven slettet og side er umulig å navigere på. Flott!

Hadde også tenkt å bestille I siste time I påvente av de siste tilbudene som ble rullet ut. Tydeligvis mange som tenkte slik for serverne deres er helt overbelastet.

Hvorfor vente?

Det er gratis frakt på alt over 100,-

Enten så var du ikke logget inn og/eller så har noen produkter du la i kurven blitt utsolgt

Fordi det hadde vært så typisk hvis det hadde kommet en ting klokken 23 som koster feks. 29.- som jeg hadde hatt lyst på. Gjort er gjort. Har vært logget inn hele tiden og ingen av tingene er utsolgt, siden har rett og slett krasjet.

Fallout 4 PC 299 (cdon) og ikek noe jeg trengte, som var kun nytt skjermkort

Ser ut som om fallout dealen er utsolgt nå. 

Her er det tomt

http://cdon.no/black_friday/spill/timmes_deals_-_spel/

Mens her koster den 399

http://cdon.no/spill/fallout_4-33806032

Endret av magio

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...