Mavaro Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 Hei. Jeg leter etter hobbyer som jeg kan drive med på mac'en..har drevet en del med programmering som HTML og CSS, men gått tom for ideer der også egentlig..noen som har noen tips til hva jeg kan sette meg ned med etter jobb? Liker hobbyer jeg må tenke litt, finne løsninger osv, men tar imot de fleste forslag, takk! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 Mer programmering 1 Lenke til kommentar
Mavaro Skrevet 21. november 2015 Forfatter Del Skrevet 21. november 2015 Mer programmering Gjerne, men sliter med å lære meg mer, og hva jeg skal lage.. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 Anbefaler deg å finne noen kurs på nettet og utforske nye språk. Du trenger ikke nødvendigvis å begynne å lage noe. Målet ditt kan bare være å lære mer, så kommer resultatene etterhvert. Jeg anbefalte Python og Codecademy i en annen tråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1695825&p=22903412 1 Lenke til kommentar
Mavaro Skrevet 21. november 2015 Forfatter Del Skrevet 21. november 2015 Takktakk, har gjort ferdig codeacademy på HTML og CSS Skal sjekke ut python Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå