Skrue Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 Holder på med å lage meg en ny kjøleblokk i kobber for CPU. På grunn av tyngden, kan jeg ikke bruke sokkelfestene, men må benytte meg av de fire hullene i hovedkortet, m. socket A. (AMD) Har imidlertid ikke de eksakte målene mellom disse hullene. For å slippe demontering av maskinen, spør jeg derfor om noen kan hjelpe meg med målene, evnt. en link til en side hvor jeg kan få greie på disse. Noen her som vet dette? [ Denne Melding var redigert av: Skrue på 2002-02-24 16:57 ] Lenke til kommentar
haakon_d Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 Ta en skyvelær og mål midt til midt... Letteste. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 24. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2002 Joda, selvsagt kan jeg bruke et skyvelære, men det betinger jo at kortet er demontert! Skal forsøke meg med en passende passer, men håper fortsatt på at noen har målene. Takk i alle fall :smile: Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 Jeg antar det er et AMD hovedkort du har, så hvorfor ikke hente ned "AMD Thermal, Mechanical, and Chassis Cooling Design Guide". Her finner du alle målene du måtte trenge. http://www.amd.com/us-en/assets/content_ty..._docs/23794.pdf Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 24. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2002 Ah, glemte jo selvsagt å nevne hva slags kort / CPU det er snakk om! *flau* Takk til deg byggeren, det løste problemet mitt! :smile: Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 24. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2002 Hm, jeg var nok litt for rask på labben mht. at det løste problemet mitt! Riktignok fantes det en masse opplysninger om socket-mål osv, og jeg tok for gitt at det dermed fantes opplysninger om hullene også. Men jeg fant faktisk ingenting! Så dermed er spørsmålet fortsatt åpent! Kan heller ikke finne noe om dette på hjemmesidene for diverse kortprodusenter :sad: Lenke til kommentar
qwerty Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Målene du trenger er 6,6 cm * 3,6 cm. Har dette i hodet! Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 25. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2002 Quote: On 2002-02-25 04:26, qwerty skrev:Målene du trenger er 6,6 cm * 3,6 cm.Har dette i hodet! Glimrende! Takk!! /Skrue Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå