autistisk Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 Hvor er det kjekkest? Jeg er ute etter et sted hvor jeg kan gå i dyrepark og eller gå i andre kjekke parker og byer og samtidig smake på god mat. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 22. november 2015 Del Skrevet 22. november 2015 Det kommer jo helt an på dine preferanser. Paris har jo Disneyland, noe som for mange vil være et trekkplaster. Har vært i begge byene i år, og likte Roma litt bedre enn Paris, men var ikke innom dyreparker eller andre parker. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 22. november 2015 Del Skrevet 22. november 2015 Roma eller Paris? Kommer jo an på om du vil se ødeleggelse eller romerske ting Lenke til kommentar
joannabanks Skrevet 17. desember 2015 Del Skrevet 17. desember 2015 Jeg ville valgt Paris - det er mange interessante severdigheter der. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 17. desember 2015 Del Skrevet 17. desember 2015 Om dyrepark er målet ville jeg heller valgt Berlin, da bør ikke valget stå mellom Paris eller Roma. For bra parker bør man imidlertid utenfor Europa. Var i helgen i en fantastisk dyrepark i Guangzhou og det er et stort utvalg av fine parker i Singapore. Ellers er både Paris og Roma byer langt fra kysten hvor man kan forvente hetebølger om sommeren. Tilgang på vann å avkjøle seg i er veldig begrenset. I tillegg legger begge byer om til "flå dumme turister"-modus på sommeren så det er absolutt ikke perioden å dra dit. Roma eller Paris? Kommer jo an på om du vil se ødeleggelse eller romerske ting Ødeleggelse? Et gjennomsnittlig kvartal i oslo ser nok mere herpet ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå