bruker2000 Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 hei, er det noen som har hatt emnet "sult" før? isåfall husker du noen oppgaver? vi kommer til å få foskjellige oppgaver, men jeg ville likt å høre hva de som har hatt den tidligere har fått oppgaver om... takk for svar Lenke til kommentar
JussRelatertBot Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 hei, er det noen som har hatt emnet "sult" før? isåfall husker du noen oppgaver? vi kommer til å få foskjellige oppgaver, men jeg ville likt å høre hva de som har hatt den tidligere har fått oppgaver om... takk for svar Eg hadde om det for bare 2 uker siden. Læreren lager ulike oppgaver så det er ikke sikker at du får de samme, men eg skulle analysere en tekst som handlet om sult som sto på det oppgavearket vi fikk ut. Og så skulle vi skrive en historie der vi kunne velge mellom 4 ulike ting, f.eks: Skriv en historie der det er noen som sulter etter og gjøre noe.. osv Lenke til kommentar
JussRelatertBot Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 hei, er det noen som har hatt emnet "sult" før? isåfall husker du noen oppgaver? vi kommer til å få foskjellige oppgaver, men jeg ville likt å høre hva de som har hatt den tidligere har fått oppgaver om... takk for svar Lurt og lese litt om personen som har betydd noe for verden på forhånd Lenke til kommentar
bruker2000 Skrevet 21. november 2015 Forfatter Del Skrevet 21. november 2015 hei, er det noen som har hatt emnet "sult" før? isåfall husker du noen oppgaver? vi kommer til å få foskjellige oppgaver, men jeg ville likt å høre hva de som har hatt den tidligere har fått oppgaver om... takk for svar Eg hadde om det for bare 2 uker siden. Læreren lager ulike oppgaver så det er ikke sikker at du får de samme, men eg skulle analysere en tekst som handlet om sult som sto på det oppgavearket vi fikk ut. Og så skulle vi skrive en historie der vi kunne velge mellom 4 ulike ting, f.eks: Skriv en historie der det er noen som sulter etter og gjøre noe.. osv takk Lenke til kommentar
bruker2000 Skrevet 21. november 2015 Forfatter Del Skrevet 21. november 2015 hei, er det noen som har hatt emnet "sult" før? isåfall husker du noen oppgaver? vi kommer til å få foskjellige oppgaver, men jeg ville likt å høre hva de som har hatt den tidligere har fått oppgaver om... takk for svar Eg hadde om det for bare 2 uker siden. Læreren lager ulike oppgaver så det er ikke sikker at du får de samme, men eg skulle analysere en tekst som handlet om sult som sto på det oppgavearket vi fikk ut. Og så skulle vi skrive en historie der vi kunne velge mellom 4 ulike ting, f.eks: Skriv en historie der det er noen som sulter etter og gjøre noe.. osv takk har du tilfeldigvis hatt oppgaven om emnet "challenges growing" også? isåfall husker du noen oppgaver derfra? Lenke til kommentar
JussRelatertBot Skrevet 22. november 2015 Del Skrevet 22. november 2015 hei, er det noen som har hatt emnet "sult" før? isåfall husker du noen oppgaver? vi kommer til å få foskjellige oppgaver, men jeg ville likt å høre hva de som har hatt den tidligere har fått oppgaver om... takk for svar Eg hadde om det for bare 2 uker siden. Læreren lager ulike oppgaver så det er ikke sikker at du får de samme, men eg skulle analysere en tekst som handlet om sult som sto på det oppgavearket vi fikk ut. Og så skulle vi skrive en historie der vi kunne velge mellom 4 ulike ting, f.eks: Skriv en historie der det er noen som sulter etter og gjøre noe.. osv takk har du tilfeldigvis hatt oppgaven om emnet "challenges growing" også? isåfall husker du noen oppgaver derfra? Har ikke hatt det emnet nei.. sorry ;/ Lenke til kommentar
bruker2000 Skrevet 22. november 2015 Forfatter Del Skrevet 22. november 2015 hei, er det noen som har hatt emnet "sult" før? isåfall husker du noen oppgaver? vi kommer til å få foskjellige oppgaver, men jeg ville likt å høre hva de som har hatt den tidligere har fått oppgaver om... takk for svar Eg hadde om det for bare 2 uker siden. Læreren lager ulike oppgaver så det er ikke sikker at du får de samme, men eg skulle analysere en tekst som handlet om sult som sto på det oppgavearket vi fikk ut. Og så skulle vi skrive en historie der vi kunne velge mellom 4 ulike ting, f.eks: Skriv en historie der det er noen som sulter etter og gjøre noe.. osv takk har du tilfeldigvis hatt oppgaven om emnet "challenges growing" også? isåfall husker du noen oppgaver derfra? Har ikke hatt det emnet nei.. sorry ;/ hvilket kull er du? 99? hvis du er det kan du spørre noen du skjenner som hadde engelsk eksamen 2015 Lenke til kommentar
JussRelatertBot Skrevet 22. november 2015 Del Skrevet 22. november 2015 hei, er det noen som har hatt emnet "sult" før? isåfall husker du noen oppgaver? vi kommer til å få foskjellige oppgaver, men jeg ville likt å høre hva de som har hatt den tidligere har fått oppgaver om... takk for svar Eg hadde om det for bare 2 uker siden. Læreren lager ulike oppgaver så det er ikke sikker at du får de samme, men eg skulle analysere en tekst som handlet om sult som sto på det oppgavearket vi fikk ut. Og så skulle vi skrive en historie der vi kunne velge mellom 4 ulike ting, f.eks: Skriv en historie der det er noen som sulter etter og gjøre noe.. osv takk har du tilfeldigvis hatt oppgaven om emnet "challenges growing" også? isåfall husker du noen oppgaver derfra? Har ikke hatt det emnet nei.. sorry ;/ hvilket kull er du? 99? hvis du er det kan du spørre noen du skjenner som hadde engelsk eksamen 2015 De husker ikke xD Lykke til Lenke til kommentar
bruker2000 Skrevet 22. november 2015 Forfatter Del Skrevet 22. november 2015 hei, er det noen som har hatt emnet "sult" før? isåfall husker du noen oppgaver? vi kommer til å få foskjellige oppgaver, men jeg ville likt å høre hva de som har hatt den tidligere har fått oppgaver om... takk for svar Eg hadde om det for bare 2 uker siden. Læreren lager ulike oppgaver så det er ikke sikker at du får de samme, men eg skulle analysere en tekst som handlet om sult som sto på det oppgavearket vi fikk ut. Og så skulle vi skrive en historie der vi kunne velge mellom 4 ulike ting, f.eks: Skriv en historie der det er noen som sulter etter og gjøre noe.. osv takk har du tilfeldigvis hatt oppgaven om emnet "challenges growing" også? isåfall husker du noen oppgaver derfra? Har ikke hatt det emnet nei.. sorry ;/ hvilket kull er du? 99? hvis du er det kan du spørre noen du skjenner som hadde engelsk eksamen 2015 De husker ikke xD Lykke til ok takk Lenke til kommentar
Celsiuss Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 https://dok.udir.no/EksamensOppgaver.aspx?proveType=EG Passord: Eksempel Noe hjelp? Lenke til kommentar
bruker2000 Skrevet 23. november 2015 Forfatter Del Skrevet 23. november 2015 https://dok.udir.no/EksamensOppgaver.aspx?proveType=EG Passord: Eksempel Noe hjelp? takk det hjalp veldig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå