KirstenK Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 (endret) Hei! Kan noen anbefale meg et (design)program der man kan lage annonser. Jeg er helt grønn, kan ikke dette. Ønsker å lage helt enkle annonser med logo, tekst og bilde. Trenger ikke så mye mer. På forhånd takk PS! Har windows Endret 21. november 2015 av KirstenK Lenke til kommentar
Merko Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 Gimp eller Photoscape kan vel kanskje brukes. Krever jo at man setter seg nogenlunde inn i programvaren da. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 22. november 2015 Del Skrevet 22. november 2015 Paint.NET er også bra: http://www.getpaint.net/index.html Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 22. november 2015 Del Skrevet 22. november 2015 Enig der Trondster, brukt paint.net selv og det er relativt enkelt. Det er vel også et greit grunnlag for videre læring i for eksempel GIMP? Trenger banner selv, men har ikke kunnskap eller ferdigheter for å gjøre det bra. Spurte her på forumet og ble referert hit: https://www.reddit.com/r/freedesign/ så lenge det ikke skal være masseproduksjon og at du tjener store penger på det så regner jeg med at de hjelper deg der Det du må huske er at en reklame/ et design er mye mer enn bare fin tekst og bilde, det er mange faktorer som spiller inn så å lære seg et program for produksjon er bare halve jobben Lenke til kommentar
KirstenK Skrevet 22. november 2015 Forfatter Del Skrevet 22. november 2015 (endret) Gimp eller Photoscape kan vel kanskje brukes. Krever jo at man setter seg nogenlunde inn i programvaren da. Endret 22. november 2015 av KirstenK Lenke til kommentar
KirstenK Skrevet 22. november 2015 Forfatter Del Skrevet 22. november 2015 Gimp eller Photoscape kan vel kanskje brukes. Krever jo at man setter seg nogenlunde inn i programvaren da. Lenke til kommentar
KirstenK Skrevet 22. november 2015 Forfatter Del Skrevet 22. november 2015 Er disse programmene dere anbefaler bilderedigeringsprogrammer? Jeg tenkte på MS publiser, tror dere det kan være bra til å lage annonser og bannere? Er ganske kjent med office pakken og da tenkte jeg at kanskje jeg fikk mye "gratis"? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 22. november 2015 Del Skrevet 22. november 2015 Hvorfor prøver du ikke bare publisher da? Programmene som er nevnt er gratis, men det er en del å sette seg inn i, finnes dog mye bra hjelpesider/ forum og dokumentasjon på nett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå