Fotoskrulla Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 Første frosten Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 Flott, litt drømmeaktig bilde du presenterer her. Vellykket etterbehandling, fin komp og flotte farger! Hilsen Fredrik 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 21. november 2015 Forfatter Del Skrevet 21. november 2015 Flott, litt drømmeaktig bilde du presenterer her. Vellykket etterbehandling, fin komp og flotte farger! Hilsen Fredrik Tusen takk for fin tilbakemelding Fredrik! Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 Jeg tror du kan ha god samvittighet med litt sniking ut av kontoret etter dette flotte bildet, det var jo den første frosten også. Flotte farger, nydelig lys, fin beskjæring og en god skarphet. Mvh Torbjørn 1 Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 Flott " frostet " bilde lady Helene Hilsen Leif 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 Stemningsfullt med en touch av mystikk . Dette skyldes nok etterbehandlingen din , frosten og lyset. Det ble et meget severdig bilde . Liker det . Mvh Alec Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 22. november 2015 Del Skrevet 22. november 2015 Flott stemnig i biletet! Bra dette Helene 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 22. november 2015 Forfatter Del Skrevet 22. november 2015 Jeg tror du kan ha god samvittighet med litt sniking ut av kontoret etter dette flotte bildet, det var jo den første frosten også. Flotte farger, nydelig lys, fin beskjæring og en god skarphet. Mvh Torbjørn Flott " frostet " bilde lady Helene Hilsen Leif Stemningsfullt med en touch av mystikk . Dette skyldes nok etterbehandlingen din , frosten og lyset. Det ble et meget severdig bilde . Liker det . Mvh Alec Flott stemnig i biletet! Bra dette Helene Hei gutter! Så hyggelig at dere likte det, følte liksom ikke jeg hadde de beste omgivelser, dette er bare nedom fabrikken liksom.. Om sommeren bruker jeg sitte her og spise matpakka mi Dagen etter kom snøen, som dere ser på mitt neste bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg