mrnosa Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 Hei. Har en Opel Corsa som hoster litt når jeg gir på. Særlig hvis jeg kjører i lavt gir. Er litt som din mister litt kraft i et sekund. Tenkte først kanskje det vært clutchen. Kan det være kondens? I såfall, er det noe vits å bruke kondensfjerner, eller er det bare tull? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 Ville sjekket plugger og coil. Er det slik at den nøler med drag på lavt turtall? Lenke til kommentar
Piter Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 Dama har en opel corsa 99 mod som plutselig 'hosta' hvis man hadde pedalen helt inne, hovedsaklig ved høyt turtall og varte noen sekunder. Tok man pedalen litt ut igjen, så gikk det greit. Måtte da bytte luftmassemålern Lenke til kommentar
mrnosa Skrevet 21. november 2015 Forfatter Del Skrevet 21. november 2015 En grunn til at man drar til mekaniker. Hadde håpa å prøve å bytte litt sjøl. Kan kjøre lenge uten at jeg merker noe til det, hvis jeg holder stabil fart. Er vel forandringer som gjør at den hoster litt. Tror jeg skal prøve bytte plugger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå