garb Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 Tenker på å kjøpe 'anlegg' til 13-åringen min; hun har all sin musikk på iPhone/iPod, så jeg tenkte å kjøpe noe hun kan streame musikk til. Ikke docking stasjon, hun ønsker å bruke mobilen til andre ting mens hun streamer. Hun bruker ikke radio/CD eller noe annet, så her snakker vi dedikert lyd fra Apple. Hun har ellers en Apple TV på rommet (usikker på om det har noen betydning). ---- >>>> Hva bør jeg kjøpe? En ren høytaler som kan motta streamet musikk? Sett av høytalere som gir en 'surround' effekt? Rommet er ca 16 kvadrat. Tenkte på noe til 3-5000 kr - noen tips? Gjerne også med link til anbefalt kjøp. ... har søkt litt rundtomkring, og finner forsåvidt litt av hvert, men vanskelig å vite om det er bra eller ikke ... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 HIFi-klubben har en del utstyr som kan brukes med AirPlay, både trådløse høyttalere og rene stereoanlegg. Jeg er sikker på at ande leverandører har tilsvarende løsninger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå