FrenChie Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Hei, Jeg har bestilt et slik sunbeam window kit Eg har skjert ut et hull. . Men listen er helt mongo.. Den går ikke på. Når jeg får den inn et sted hopper den ut et annet sted. Listene er jo helt vridd, argh har holdt på med det i flere timer nå... Noen tips? FrenChie Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Skjere LITT større hol? Hjalp for ein kompis av meg.. Er berre snakk om mm. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Legg dem i VARMT vann slik at de mykner litt, og prøv igjen. Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Ja, å husk Salo på kabinettet, dette hjelper nokka inniHelvete. Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Bruker du ledning/tråd trikset? Det er dette de bruker når man setter i vindu i bilden (eks. frontruta eller noe sånt), ta en tråd å legg i pakninga når du har satt pakninga i hullet til vinduet. Så når tuppene på "tråden" møter hverandre legger du dem i kryss, så legger du ruta oppå, så drar du i en trådtupp og presser vinduet ned mens du drar, så spretter lista seg på etterhvert, men bruk god tid slik var det for meg når jeg kjøpte et vindukitt til mitt første kabinett. Fattern som lærte det meg fra da han jobbet på verksted for mange hærrens år siden. Du har vell en far eller en venn som har driver på med mekking av biler de må kunne dette garantert!! Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Forresten så må tråden eller ledninga ikkje være fo tynn eller tykk, tykkelsen kan være noe sånn som ei ledning som går i en molex kontakt, da skulle det være bra!! Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 15. november 2003 Forfatter Del Skrevet 15. november 2003 Takker for svar alle sammen. Har roet meg litt ned nå : Skal prøve å legge dem i varmt vann i morgen. Et spørsmål: Når jeg skulle sage så kom det noen bitte små riper på døra..Ikke store.. Men det ser ut som kabinettet er skittent. Det er et Chieftec sølv farget. Hvis jeg lakerer kommer jeg da til å se ripene igjennom den nye lakken? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Om det berre er små riper i lakken ser du det sansynlegvis ikkje om du lakkar over igjen, men om ripene er djupe kan det vere verre.. Kan jo ta å sparkle med ettelleranna? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå