N o r e n g Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 (endret) Hva er poenget ditt ? Vil du ha flere A til B spill ??? be my guest. Og du har nettop opsumert 1 % av spillene som kom ut it år Gratulerer Tror ikke du vet hva A til B betyr. Poenget mitt var at de fleste AAA-titler, altså spill med store penger og markedsføring bak seg, går for open-world kontra A-til-B-spill. Jeg vil gjerne ha spill som er mer polerte, har flere konsekvenser for de valgene man faktisk må gjøre, og litt mer retning. Et spill som tilsynelatende gir deg uendelig med valg som alle leder til et lignende farget område med samme assets og fiender brukt, har bare flere sidequests og områder som suger opp tiden din uten å gi noen belønning. Min definisjon på A-til-B-spill er forøvrig et spill der man har en eller flere gitte veier man kan gå gjennom spillet på, som går i en forhåndsbestemt rekkefølge og pacing styrt av utvikleren med begrensede muligheter for avvik. Hvis din definisjon på A-til-B-spill er annerledes vil jeg gjerne vite hva den er, en nedlatende kommentar på slutten av innlegget ditt som impliserer at jeg er uvitende er jeg derimot lite interessert i. Endret 29. november 2015 av N o r e n g Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå