Anonymtrening20 Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 Hei alle sammen. Jeg har begynt å tenke på sommeren og vil komme i bedre form til dette. Jeg er ikke overvektig ellernoe, vil mer stramme opp, og få litt fettreduksjon enkelte plasser. Jeg har en stund begynt å spise veldig mye bedre enn før. Spiser rent, og ligger på 1500 ca kalorier daglig for å holde et kaloriunderskudd. Etter 2-3 mnd ser jeg fremdeles nesten ingen forskjell. Jeg har drevet med styrke og jogging. Nå har jeg tatt mer tak i utholdenshetstrening for å forbrenne litt mer fett, samtidig som jeg har 3-4 dager med styrke på studio. Hvor ofte og lenge må jeg jogge for å klare å se forskjell? Og vet noen hvorfor det tar så lang tid? Jeg gir alt nesten hver treningsøkt.. I tillegg har jeg lest om mat og drikke som kan gi litt bedre effekt. Spiser mye av disse, og drikker mye grønn te. Jeg drikker ingen sukkerdrikker, kun vann, pepsi max og grønn te. Hadde vært kjekt å høre hvordan det går med dere andre som begynner å trene til sommeren? Dette året skal jeg ikke daffe av etter sommer, men prøve å få en helårskropp, i stedet for å kun tenke sommerkropp! Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 Mike Chang sitter på fasiten Lenke til kommentar
Fade1 Skrevet 24. mars 2016 Del Skrevet 24. mars 2016 Jeg er vel i samme situasjon som deg, "ikke overvektig ellernoe, vil mer stramme opp, og få litt fettreduksjon enkelte plasser" Men for min del var også det bare å komme seg opp av sofaen (..etter 18 år) og komme i bedre form. Er det ikke slik at kroppen setter på noen bremser da og går inn i sparemodus når den plutselig merker at en får tilført mindre kalorier enn en forbruker? Leste at "...kroppen vil motarbeide deg. Den ønsker at du holder vekten stabil og ikke at du går ned i vekt." Tror nok om du fortsetter så må kroppen gi etter og du også da vil få reduksjon i vekt. Hilsen en treningsnoob Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå