Gå til innhold

Hjelp til oppgradering av laptop (Asus G75VW)

Håviss

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg trenger en oppdatering av min laptop Asus G75VW nå som fallout 4 og flere gode spill kom ut.

Jeg er helt ny på oppgraderings biten og vet ikke hva jeg burde kjøpe for å få en god ytelse som gjør at jeg kan få spille de spillene jeg vil. 

Link til spesifikasjoner om pcen : https://www.komplett.no/product/744830#technical-details

Tar gjerne imot all tips jeg kan få ;)

Mvh Håvard

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror nok skjermkortet slitet mest i dette tilfellet, men spørs om det er mulig eller enkelt å oppgradere.

Hadde man kjøpt noe slik, så er det nok lenge før cpu sliter, men skjermkortet er like lite fremtidsrettet, siden 1000 serien fra nvidia vil nok være en god del bedre. Særlig for laptop.

Multicom Kunshan P751 Killer-Edition 15.6"Full-HD Matt IPS G-SYNC, Intel Core i7-6700, 16GB DDR4, 1TB HDD, 1TB HDD, GeForce GTX 970M 6GB, Uten operativsystem

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tror nok skjermkortet slitet mest i dette tilfellet, men spørs om det er mulig eller enkelt å oppgradere.

Hadde man kjøpt noe slik, så er det nok lenge før cpu sliter, men skjermkortet er like lite fremtidsrettet, siden 1000 serien fra nvidia vil nok være en god del bedre. Særlig for laptop.

Multicom Kunshan P751 Killer-Edition 15.6"Full-HD Matt IPS G-SYNC, Intel Core i7-6700, 16GB DDR4, 1TB HDD, 1TB HDD, GeForce GTX 970M 6GB, Uten operativ

Multicom Kunshan P751 Killer-Edition 15.6"Full-HD Matt IPS G-SYNC, Intel Core i7-6700, 16GB DDR4, 1TB HDD, 1TB HDD, GeForce GTX 970M 6GB, Uten operativsystem

Jeg ser at laptopen min snart må byttes ut med en bedre stasjonær siden den ikke klarer å holde følge med på de nye spillene som kommer ut. Skjermkortet er under tastaturet dypt nede i datamaskinen så tror ikke jeg tar sjansen å skru av på den delen nå som jeg er mer klok ;) 

Takk for god hjelp 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...