Jenny Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Hei! Er fullstending blank når det kommer til alt som har med pcers "ytre" å gjøre, og kunne trengt litt hjelp med hva som er aktuelt å kjøpe... Er på utkikk etter en ny pc, helst laptop. Den jeg har er fem år gammel, og klarer ikke lenger å kjøre Skyrim, f. eks. Er ute etter en pc som kan takle spill som Skyrim (gjerne med en del mods), Fallout 4, Witcher 3, muligens Assasins Creed (de nyeste), Tomb Raider, etc. Evt. også GTA V. Driver ellers endel med Photoshop og store filer der (av og til enkeltfiler på flere GB), både bildebehandling og tegning med tablet. Ellers blir det mest surfing, Netflix, etc. Har dog en liten og enkel Mac som jeg bruker mye til dette nå, så det er ikke det aller viktigste. Ville selvsagt helst hatt noe i prisklassen 8-9000, men forstår det dersom jeg må strekke meg opp til 14-15000.. Dette er nok maks, tror jeg. Er åpen for stasjonær, dersom dette er noe jeg "absolutt burde gå for", men hvis en laptop kan dekke opp mine behov like greit, så er det å foretrekke. Har kikket inne på komplett, Lefdal, etc. men det er jo en hel jungel av tilbud og maskiner, og jeg forstår fint lite Takk for all hjelp! Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 Med en slik liste over spill du ønsker å kjøre, tror jeg ikke du kommer til å bli fornøyd med noe mindre enn GeForce GTX 970M, og da snakker vi fort om 15000 kroner. https://www.komplett.no/product/848708 Matt full HD-skjerm er et must, og med tanke på at du (selv med en slik laptop) vil ha en noe begrenset ytelse, vil G-Sync også komme godt med. Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 Personlig har jeg en stasjonær PC til spilling som står hjemme, og så har jeg en kjempelett bærbar som jeg tar med meg på skule/andre plasser Om du ikke har behov for å kunne spille andre plasser enn hjemme vil jeg nok brukt penger på å kjøpe meg en god stasjonær PC og heller kjøpe en rimelig bærbar som du kan ha med deg dit du ønsker (som ikke er så veldig god å spille på)Skal du ha en bærbar til spilling så må du betale mye for ytelse, noe ala det Kritz kommer med herTL;DR Har du behov for å spille andre plasser enn hjemme, gå for en bærbar spill PC, om ikke legger du pengene i en stasjonær PC Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 (endret) Du kan jo forhøre deg litt om hva de forskjellige riggene i "den perfekte pc-pakke"-tråden er gode for.PS:Skal du spille alle mulige andre steder og på reise osv så har ikke gaming laptoper god nok batteriytelse. Gå for New 3ds XL. Endret 21. november 2015 av Roedthaarogfregner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå