AnonymDiskusjon Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Hei Jeg og noen ande har ringt litt til en idiot. men jeg hørte istad at han har anmeldt det. Jeg er under 18 år, og politiet vet om saken og de sa det til oss. Hva skjer nå? Skal jeg i avhør? Anonymous poster hash: 2f49c...6bf Lenke til kommentar
Populært innlegg Kikert Skrevet 20. november 2015 Populært innlegg Del Skrevet 20. november 2015 Hvis du har prestert å bli anmeldt for telefonterror så er vel du også en idiot? Hva som skjer får du beskjed om av politiet, det er det ingen her inne som kan svare på. 15 Lenke til kommentar
covah Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Er sånne idioter som deg man hører om i historier til folk som har fått hele livet sitt ødelagt pga. mobbing... Voks opp og skjerp deg! 6 Lenke til kommentar
Hannah00 Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Ja, slikt skjer når man plager andre folk. Hadde du klart å oppføre deg hadde dette ikke skjedd. Får håpe politiet skremmer litt vett inn i dere og gir dere en form for konsekvens. Hvis ikke foreldrene deres har klart å oppdra dere er det like greit at politiet gjør det. 2 Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Alt etter som, men det er ikkje umogleg at du blir kontakta av politiet nei. § 266. Hensynsløs atferdDen som ved skremmende eller plagsom opptreden eller annen hensynsløs atferd krenker en annens fred, straffes med bot eller fengsel inntil 2 år. Sidan du er under 18 år så vil det bli foreldra dine som blir kontakta fyrst. Utfallet av saka vil variere alt etter kva som eigentleg har skjedd, det kan hende du slepp unna med tilsnakk. 1 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Det er vel stor fare for at de vil ønske å sende dette til konfliktråd. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Hei Jeg og noen ande har ringt litt til en idiot. Hvorfor? Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Hei Jeg og noen ande har ringt litt til en idiot. Hvorfor? Nøkkelordet her er idiot. Den juridiske terminologien er 'tvilsom mentalt kompetent handling under særdeles skjerpede omstendigheter' Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Hei Jeg og noen ande har ringt litt til en idiot. Hvorfor? Nøkkelordet her er idiot. Den juridiske terminologien er 'tvilsom mentalt kompetent handling under særdeles skjerpede omstendigheter' Spørsmålet var rettet mot trådstarter, ønsker å vite noe mere konkret hva som trigget en slik oppførsel og hva "ringt litt" innebærer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå