Gå til innhold

overklokking av TwinMos DDR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har samme kort, og samme RAM! Finn frem brukerhåndboka for kortet ditt, og gå til side 3-27. Leser du litt der, så tror jeg du skal få det til!

Pass bare på å disable "Spread Spectrum"! Glemmer du det, så står alt i "sju steiner"!

Maks fsb for min del, er 145 med en 512Mb brikke. Klarer ikke å komme høyere, men har heller ikke forsøkt alle kombinasjoner ennå!

Lenke til kommentar

Har hatt sammee hovedkort med samme ram, det er her hovedkortet som setter begrensinger på overklokkingen din. Gjør som Skrue forklarer så kan du nok nå en fsb på ca 145-150. Noe høyere ville jeg ikke satset på da hovedkortet ikke støtter det. Stoppet selv på 150 med dette hovedkortet, skiftet til Abit KR7A og har ingen problemer med fsb på 200

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-02-24 15:06, jason skrev:

Har hatt sammee hovedkort med samme ram, det er her hovedkortet som setter begrensinger på overklokkingen din. Gjør som Skrue forklarer så kan du nok nå en fsb på ca 145-150. Noe høyere ville jeg ikke satset på da hovedkortet ikke støtter det. Stoppet selv på 150 med dette hovedkortet, skiftet til Abit KR7A og har ingen problemer med fsb på 200

"You lucky bastard" :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...