weeknd Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Hei folkens, jeg trenger anbefalinger (evt. råd) til studier hvor jeg behøver ikke å snakke eller samarbeide så mye med andre mennesker når jeg trer inn i arbeidslivet. Jeg er litt innadvendt og trives best i mitt eget selskap. Føler at jeg yter mer når jeg er alene med ingen forstyrrelser eller distraksjoner fra andre. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Vanskelig å finne jobber som ikke krever noen form for interaksjon med andre mennesker. Men mange tekniske fag kan en være svært selvstendig på store deler av jobben. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Kor mykje kontakt du må ha med andre vil være meir avhengig stillinga du får deg, enn sjølve utdanninga. Vil du være heilt uten kontrakt med andre kan du starte eit enkeltpersonforetak og kun selge/produsere via Internett. Men du kan også utdanne deg til feks lærar utan å måtte jobbe i eit klasserom. Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 22. november 2015 Del Skrevet 22. november 2015 Som Salvesen sier, så er det vanskelig å ha en jobb som ikke innebærer noen form for kontakt med andre mennesker. Programmering krever ofte mye konsentrasjon og lite snakk med andre, for å nevne noe. Lenke til kommentar
Bakitafrasnikaren Skrevet 22. november 2015 Del Skrevet 22. november 2015 Du kan daytrade. Null interaksjon. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 22. november 2015 Del Skrevet 22. november 2015 Du kan daytrade. Null interaksjon. eller nettpoker og annen gambling over nett.. Lenke til kommentar
Bakitafrasnikaren Skrevet 22. november 2015 Del Skrevet 22. november 2015 (endret) Du kan daytrade. Null interaksjon. eller nettpoker og annen gambling over nett.. Ja. Der har ein i snitt under 100 % "return rate", men elles godt forslag, ja. Endret 22. november 2015 av Magnus_L Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå