Rolf Kristensen Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Langs kanalen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Ikke så mye mer å si om dette bildet enn at det er veldig flott! Her ser det riktig trivelig ut med flotte høstfarger og den stille elva som renner rolig forbi. Veldig godt utført! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Tipp topp tommel opp! Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 20. november 2015 Forfatter Del Skrevet 20. november 2015 Ikke så mye mer å si om dette bildet enn at det er veldig flott! Her ser det riktig trivelig ut med flotte høstfarger og den stille elva som renner rolig forbi. Veldig godt utført! Mange takk for det Fredrik ! Det er ingen elv, men en saltvannskanal på ca 800m som skiller forsvarsverket Karljohansvern fra fastlandet. Den ble gravd ut for hånd mellom 1854 og 1867 for at marinens seilskip skulle ha utløp både nordover og sydover, med hensyn til vær og vind. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 20. november 2015 Forfatter Del Skrevet 20. november 2015 Tipp topp tommel opp! Mange takk det Helene ! Hyggelig at du likte bildet. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Very nice capture, Rolf. Best regards. Bekir. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 20. november 2015 Forfatter Del Skrevet 20. november 2015 Very nice capture, Rolf. Best regards. Bekir. Thank you very much Bekir ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Et flott høstbilde dette hvor komp, farger og skarphet er veldig bra. Fint med personen der borte i bakgrunnen. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 20. november 2015 Forfatter Del Skrevet 20. november 2015 Et flott høstbilde dette hvor komp, farger og skarphet er veldig bra. Fint med personen der borte i bakgrunnen. Mvh Torbjørn Mange takk for det Torbjørn ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Flott komponert med dybde innover mot personen som er en flott detalj i bildet. Flotte høstfarger med fint lys og flott speiling i kanalen . Liker det Er dette kanalen TV 2 har en s/hv timelapse -video fra ? Mvh Alec Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 20. november 2015 Forfatter Del Skrevet 20. november 2015 Flott komponert med dybde innover mot personen som er en flott detalj i bildet. Flotte høstfarger med fint lys og flott speiling i kanalen . Liker det Er dette kanalen TV 2 har en s/hv timelapse -video fra ? Mvh Alec Mange takk for det Alec ! Om dette er kanalen TV2 har noe fra, aner jeg dessverre ikke, fordi jeg aldri ser på TV2 Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Flott komponert med dybde innover mot personen som er en flott detalj i bildet. Flotte høstfarger med fint lys og flott speiling i kanalen . Liker det Er dette kanalen TV 2 har en s/hv timelapse -video fra ? Mvh Alec Mange takk for det Alec !Om dette er kanalen TV2 har noe fra, aner jeg dessverre ikke, fordi jeg aldri ser på TV2 Mvh. Rolf Ser minst mulig på TV2 selv , det går mest i nyheter, Derfor er jeg glad jeg har eget tv . Timelapsevideoen vises av og til på nyhetskanalen mellom nyhetene og de ( irriterende) reklameavbruddene . Mvh Alec Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Veldig bra høstbilde ... flotte farger hilsen Torhild Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 20. november 2015 Forfatter Del Skrevet 20. november 2015 Flott komponert med dybde innover mot personen som er en flott detalj i bildet. Flotte høstfarger med fint lys og flott speiling i kanalen . Liker det Er dette kanalen TV 2 har en s/hv timelapse -video fra ? Mvh Alec Mange takk for det Alec !Om dette er kanalen TV2 har noe fra, aner jeg dessverre ikke, fordi jeg aldri ser på TV2 Mvh. Rolf Ser minst mulig på TV2 selv , det går mest i nyheter,Derfor er jeg glad jeg har eget tv . Timelapsevideoen vises av og til på nyhetskanalen mellom nyhetene og de ( irriterende) reklameavbruddene . Mvh Alec Det er derfor jeg aldri ser på TV2...jeg bare hater reklame Jeg skal gjøre ett opptak av en nyhetsending (da kan jeg bare spole forbi reklamen), for å se om det er fra kanalen i Horten Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 20. november 2015 Forfatter Del Skrevet 20. november 2015 Veldig bra høstbilde ... flotte farger hilsen Torhild Mange takk for det Torhild ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 Flott miljø bilde Rolf og ja, ser inbjudande ut at gå tur der God helg ! Med hilsen Leif Nikon Man Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 21. november 2015 Forfatter Del Skrevet 21. november 2015 Flott miljø bilde Rolf og ja, ser inbjudande ut at gå tur der God helg ! Med hilsen Leif Nikon Man Mange takk for det Leif ! God helg ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 22. november 2015 Del Skrevet 22. november 2015 Veien og alleen skaper god dybde. Fargene blir det lite å si på. Roar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 22. november 2015 Forfatter Del Skrevet 22. november 2015 Veien og alleen skaper god dybde. Fargene blir det lite å si på. Roar Mange takk for det Roar ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg