Fotoskrulla Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Helgatrøst Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Strålende vakkert, Helene.. Liker! Lite som skjer her for tida, håper ikke det hele dør ut. Det ville vært synd. Mulig at fraværet av "dagens" har litt av skylda. Det var vel en gulerot for en del, tror jeg. God Helg! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. november 2015 Forfatter Del Skrevet 20. november 2015 Strålende vakkert, Helene.. Liker! Lite som skjer her for tida, håper ikke det hele dør ut. Det ville vært synd. Mulig at fraværet av "dagens" har litt av skylda. Det var vel en gulerot for en del, tror jeg. God Helg! Tusen takk Fredrik! Dagens har jo ikke fungert noe særlig, har ikke brydd meg om det jeg. Jeg tror fraværet stort sett har med årstiden å gjøre. Det er ikke den beste tiden for fotoinspirasjon nå, mørkt og fargeløst som det er. Og folk har vel mye annet på agendaen denne tiden kanskje?☺ God helg til derg også Fredrik! Hørte på radioen forresten at dere får ny bro der inne på Sunndalsøra, det var jaggu på tide! Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Meget vakkert ! Flott eksponering. Fokus og skarphet er perfekt plassert på blomstene. De fine fargene står fint mot den mørke bakgrunnen. Bra jobba ! God helg ! Mvh. Rolf 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Kjempenydelig Helene ! 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. november 2015 Forfatter Del Skrevet 20. november 2015 Meget vakkert ! Flott eksponering. Fokus og skarphet er perfekt plassert på blomstene. De fine fargene står fint mot den mørke bakgrunnen. Bra jobba ! God helg ! Mvh. Rolf Tusen takk Rolf! ? syntes jeg fikk det skapelig til Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Et nydelig blomsterbilde du her viser hvor farger, skarphet og beskjæring er veldig bra. Rolig og fin bakgrunn i bildet. God helg til deg også. Mvh Torbjørn 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. november 2015 Forfatter Del Skrevet 20. november 2015 Kjempenydelig Helene ! Tusen takk Tove! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. november 2015 Forfatter Del Skrevet 20. november 2015 Wonderful work! Thank you Bekir! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. november 2015 Forfatter Del Skrevet 20. november 2015 Et nydelig blomsterbilde du her viser hvor farger, skarphet og beskjæring er veldig bra. Rolig og fin bakgrunn i bildet. God helg til deg også. Mvh Torbjørn Tusen takk Torbjørn! Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Bare lekkert - og så fint med mørk bakgrunn God Helg! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. november 2015 Forfatter Del Skrevet 20. november 2015 Bare lekkert - og så fint med mørk bakgrunn God Helg! Tusen takk Torhild, og god helg til deg også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg