herzeleid Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Dette er nok retorikk fra nynazistene rett og slett. Har sett lignende fra den kanten før. Slik uvitenhet du viser der har jeg hørt før også. Bildet har overhodet ingen nynazistisk tone, og jeg har heller ingen sympati med slike folk. Det du skriver der er bare frekt og viser at du antar litt vel mye. I tråder innen denne sjangeren er det veldig fint om trådstarter sier noe om hva han mener dette "megetsigende" bildet faktisk sier. Bilder, uten forklarende tekst, og tilsvarende filmer oppfattes gjerne som spam. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 20. november 2015 Forfatter Del Skrevet 20. november 2015 Så nei jeg er hverken frekk eller kunskapsløs som antyder nynazisme på bakgrunn av et slikt bilde men heller du som er naiv som ikke ser sammenhengen. Vel nazistene og zionistene har samme mentalitet. Begge styres av hat og har mennesker som er rene psykopater. Jeg legger ut slikt for å avsløre dem, ikke vise min støtte til dem... Tok du ikke den da? Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Hvis dere finner dette som bare fantasi og tullball, er jo opp til dere. Hvis dere tror dere kan såre meg på noen som helst måte ved å kalle meg for ting....ja da tar dere feil. Jeg er gammal nok til å ha lært at det forteller mer om dem som sier slikt. Men saklige motargumenter lytter jeg gjerne til For å gjøre det enda mer åpenbart: Du har ikke kommet med argumenter i åpningsposten. Hvordan i alle dager forventer du motargumenter da? 1 Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 20. november 2015 Forfatter Del Skrevet 20. november 2015 Hvis dere finner dette som bare fantasi og tullball, er jo opp til dere. Hvis dere tror dere kan såre meg på noen som helst måte ved å kalle meg for ting....ja da tar dere feil. Jeg er gammal nok til å ha lært at det forteller mer om dem som sier slikt. Men saklige motargumenter lytter jeg gjerne til For å gjøre det enda mer åpenbart: Du har ikke kommet med argumenter i åpningsposten. Hvordan i alle dager forventer du motargumenter da? Den kommentaren min der kom som svar på alt det vi har skrevet etter bildet ble lagt ut... Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Vel nazistene og zionistene har samme mentalitet. Begge styres av hat og har mennesker som er rene psykopater. Jeg legger ut slikt for å avsløre dem, ikke vise min støtte til dem... Tok du ikke den da? Psykopater og hat finner du blandt alle folkeslag så ingenting unikt der for zionistenes del men så lenge de farer fram mot palestinerne slik de har gjort opp gjennom tiden blir det ikke fred, ikke at palestinerne er noe bedre heller der de driver terroraksjoner mot Israel. Vi kan vel være enige i at denne mentaliteten fra begge partene ikke vil føre til fred snart. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 20. november 2015 Forfatter Del Skrevet 20. november 2015 (endret) Se på verdens politiske og religiøse ledere, hva dem har sagt og gjort opp gjennom tidene og se om dere finner igjen disse trekkene : Glatthet/overflatisk sjarm Storhetsideer om egne evner og betydning Behov for stimulering/lett for å kjede seg Patologisk lyving Bedragersk/manipulerende Manglende anger eller skyldfølelse Grunne affekter Ufølsom/manglende empati Parasittisk livsstil Dårlig atferdskontroll Promiskuøs seksuell atferd Tidlig atferdsproblemer Mangel på realistiske fremtidsplaner Impulsivitet Uansvarlig atferd Tar ikke ansvar for egne handlinger Mange kortvarige ekteskaps- eller samboerforhold Ungdomskriminalitet Vilkårsbrudd Kriminell karriere med flere typer lovbrudd Faktisk ser jeg slike trekk her på forumet også. Endret 20. november 2015 av Betroz Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Hvis dere finner dette som bare fantasi og tullball, er jo opp til dere. Hvis dere tror dere kan såre meg på noen som helst måte ved å kalle meg for ting....ja da tar dere feil. Jeg er gammal nok til å ha lært at det forteller mer om dem som sier slikt. Men saklige motargumenter lytter jeg gjerne til For å gjøre det enda mer åpenbart: Du har ikke kommet med argumenter i åpningsposten. Hvordan i alle dager forventer du motargumenter da? Den kommentaren min der kom som svar på alt det vi har skrevet etter bildet ble lagt ut... Som igjen kommer som en respons på at du ikke presenterer et eneste argument. Det blir litt ufrivillig komisk at du presterer å kommer med et intetsigende bilde, uten et eneste argument, for så å sutre over tilbakemeldingen. Vil du ha en saklig diskusjon, så gi oss noe saklig å diskutere. Om du ikke klarer såpass tar ingen deg seriøst, som du ser. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 20. november 2015 Forfatter Del Skrevet 20. november 2015 (endret) Det blir litt ufrivillig komisk at du presterer å kommer med et intetsigende bilde, uten et eneste argument, for så å sutre over tilbakemeldingen. Vil du ha en saklig diskusjon, så gi oss noe saklig å diskutere. Om du ikke klarer såpass tar ingen deg seriøst, som du ser. Godt poeng, men hva er galt i utgangspunktet med å bare legge ut et slikt bilde? Vi har da ytringsfrihet. Hvis du ikke likte bildet, ikke forstod det eller bare synes det var teit, så hadde du et valg å bare ignorere det... Men det er vel mye mer moro å piske opp negativ stemning tenker jeg der man sitter å kjeder seg foran tastaturet Endret 20. november 2015 av Betroz Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Det er flere enn deg som har ytringsfrihet. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 20. november 2015 Forfatter Del Skrevet 20. november 2015 Det er flere enn deg som har ytringsfrihet. Helt korrekt, men bør man gjøre/svare på en negativ måte da? Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Det blir litt ufrivillig komisk at du presterer å kommer med et intetsigende bilde, uten et eneste argument, for så å sutre over tilbakemeldingen. Vil du ha en saklig diskusjon, så gi oss noe saklig å diskutere. Om du ikke klarer såpass tar ingen deg seriøst, som du ser. Godt poeng, men hva er galt i utgangspunktet med å bare legge ut et slikt bilde? Vi har da ytringsfrihet. Hvis du ikke likte bildet, ikke forstod det eller bare synes det var teit, så hadde du et valg å bare ignorere det... Men det er vel mye mer moro å piske opp negativ stemning tenker jeg der man sitter å kjeder seg foran tastaturet Vi ignorerer det ikke fordi den formen for "deltagelse" bør påpekes. Har du noe å si eller noen argumenter å komme med så gjør for all del det, men om du kun poster intetsigende bilder bør du ikke forvente at noen tar deg seriøst. Ytringsfrihet har ingenting med hvorvidt vi tar deg seriøst eller ikke å gjøre. Man har ikke krav på å bli tatt seriøst uansett hva man "ytrer". Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 satt opp, trent, gitt våpen og økonomisk hjelp av Israelsk Mossad, CIA destabilisere land i midt-østen (og resten av verden). Radikal Islam er et redskap vesten bruker for statskupp, enkelt og greit. Benjamin Netanyahu manipulerer dette gjennom den zionistiske stat Rothschild derfor Dronning Elizabeth. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 20. november 2015 Forfatter Del Skrevet 20. november 2015 Ytringsfrihet har ingenting med hvorvidt vi tar deg seriøst eller ikke å gjøre. Man har ikke krav på å bli tatt seriøst uansett hva man "ytrer". Der er vi enige. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 20. november 2015 Forfatter Del Skrevet 20. november 2015 vonfaff : Ja den der var jo konstruktiv. Jeg har skjønt for leeenge siden hva du mener om meg og mitt syn, men så lenge du bare kommer med slikt, så velger jeg heller å ignorere deg. Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Helt korrekt, men bør man gjøre/svare på en negativ måte da? Jeg vet ikke. Bør man starte en tråd som ikke inneholder annet enn standard konspirasjonsteorimateriale og forvente svar av høy kvalitet? Bør man forvente motargumenter uten å komme med argumenter selv? Bør man trekke inn ytringsfrihet for å forsvare sitt mangelfulle åpningsinnlegg, samtidig som man ber andre ignorere tråden om de ikke liker den? Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 20. november 2015 Forfatter Del Skrevet 20. november 2015 Noe jeg har lagt merke til i slike diskusjoner, er hvordan folk ser på slik diskusjon som en konkuranse på hvem som har de beste argumentene og som har de mest normale meningene. Kjedsomhet? Behov for å ha rett hele tiden? Hva kommer det av? Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 20. november 2015 Forfatter Del Skrevet 20. november 2015 Helt korrekt, men bør man gjøre/svare på en negativ måte da? Jeg vet ikke. Bør man starte en tråd som ikke inneholder annet enn standard konspirasjonsteorimateriale og forvente svar av høy kvalitet? Bør man forvente motargumenter uten å komme med argumenter selv? Bør man trekke inn ytringsfrihet for å forsvare sitt mangelfulle åpningsinnlegg, samtidig som man ber andre ignorere tråden om de ikke liker den? Igjen gode poeng. Slik kritikk tar jeg gjerne imot Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Noe jeg har lagt merke til i slike diskusjoner, er hvordan folk ser på slik diskusjon som en konkuranse på hvem som har de beste argumentene Stol på meg. Dette er ingen konkurranse, overhodet og som har de mest normale meningene. Jeg håper ikke du tror at kvaliteten på en diskusjon beror på hvor unormale meninger man fremfører? Men det ville heller ikke forbauset meg ... Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Vel nazistene og zionistene har samme mentalitet. Begge styres av hat og har mennesker som er rene psykopater. Eh, nei. Zionisme går ut på at jødene skal ha en egen stat der de kan leve i trygghet for forfølgelse og massemord, som de jo har vært utsatt for gjennom historien. Det er ingen ondskap i det. Tvert imot er det et ønske om å bare få være i fred for en gangs skyld. 2 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Psykopater og hat finner du blandt alle folkeslag så ingenting unikt der for zionistenes del men så lenge de farer fram mot palestinerne slik de har gjort opp gjennom tiden blir det ikke fred, ikke at palestinerne er noe bedre heller der de driver terroraksjoner mot Israel. Nå er Israels forsvarsreaksjoner mot palestinerne et direkte svar på palestinernes angrepskrig mot Israel. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå