Betroz Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Jeg lar bildet fortelle alt Lenke til kommentar
Populært innlegg herzeleid Skrevet 20. november 2015 Populært innlegg Del Skrevet 20. november 2015 Glemt å ta medisinene dine? 37 Lenke til kommentar
ærligøs Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Jødene og ISIL bygget Eiffeltårnet. Hvis det eksploderer, vil arabere gråte? Jeg er ikke så flink med bildetolkning. Trenger forklarende tekst. 3 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Ser ut som en poster til en veldig dårlig B-film Hvilke tusen ord er det det bildet sier mer enn? 4 Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Jødene og ISIL bygget Eiffeltårnet. Hvis det eksploderer, vil arabere gråte? Jeg er ikke så flink med bildetolkning. Trenger forklarende tekst. Slik tolket jeg det og, pluss at Dronning Elizabeth samt noen andre dudes har tatovert stjerne i pannen. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Det påstås at skadede IS-krigere i Syria har fått medisinsk hjelp over grensa i Israel. De har blitt lappet sammen og sendt tilbake til krigen. Israel og IS har felles fiende i Hizbollah i Libanon. IS står bak flere bomber I Beirut. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 20. november 2015 Forfatter Del Skrevet 20. november 2015 Glemt å ta medisinene dine? Gratulerer du er første nett trollet her Lenke til kommentar
Populært innlegg herzeleid Skrevet 20. november 2015 Populært innlegg Del Skrevet 20. november 2015 Glemt å ta medisinene dine? Gratulerer du er første nett trollet her Les på nytt, så ser du at det var et inne før meg 15 Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 20. november 2015 Forfatter Del Skrevet 20. november 2015 Glemt å ta medisinene dine? Gratulerer du er første nett trollet her Les på nytt, så ser du at det var et inne før meg Godt vi har moroklumper som deg her inne som bidrar på en positiv måte Lenke til kommentar
Populært innlegg Gavekort Skrevet 20. november 2015 Populært innlegg Del Skrevet 20. november 2015 (endret) Theme sang til tråden: https://www.youtube.com/watch?v=6gkiuVz-Ryo Endret 20. november 2015 av Gavekort 11 Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 20. november 2015 Forfatter Del Skrevet 20. november 2015 Theme sang til tråden: Haha Gavekort Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 (endret) For oss som ikke tror på UFOer, astralprojeksjoner, mental telepati, ESP, klarsynthet, åndefotografi, flytting av objekter vha telepati, transemediumer, Loch Ness monsteret og/eller Atlantis teorien, trenger vi nok en forklaring til bildet ja. Endret 20. november 2015 av Gjest slettet-ld9eg7s96q Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Dette er nok retorikk fra nynazistene rett og slett. Har sett lignende fra den kanten før. 1 Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 20. november 2015 Forfatter Del Skrevet 20. november 2015 For oss som ikke tror på UFOer, astralprojeksjoner, mental telepati, ESP, klarsynthet, åndefotografi, flytting av objekter vha telepati, transemediumer, Loch Ness monsteret og/eller Atlantis teorien, trenger vi nok en forklaring til bildet ja. Hva har noe av det du nevnte der med det bildet jeg la ut? Når du skriver slik, så forteller det mer om deg enn meg. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 20. november 2015 Forfatter Del Skrevet 20. november 2015 Dette er nok retorikk fra nynazistene rett og slett. Har sett lignende fra den kanten før. Slik uvitenhet du viser der har jeg hørt før også. Bildet har overhodet ingen nynazistisk tone, og jeg har heller ingen sympati med slike folk. Det du skriver der er bare frekt og viser at du antar litt vel mye. Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 For oss som ikke tror på UFOer, astralprojeksjoner, mental telepati, ESP, klarsynthet, åndefotografi, flytting av objekter vha telepati, transemediumer, Loch Ness monsteret og/eller Atlantis teorien, trenger vi nok en forklaring til bildet ja. Hva har noe av det du nevnte der med det bildet jeg la ut? Når du skriver slik, så forteller det mer om deg enn meg. Uten videre forklaring fremstår bildet som en illustrasjon for en typisk konspirasjonsteori (eller flere) iblandet litt mystisisme. Like troverdig som en av de overtroene jeg listet opp med andre ord. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Dette er nok retorikk fra nynazistene rett og slett. Har sett lignende fra den kanten før. Slik uvitenhet du viser der har jeg hørt før også. Bildet har overhodet ingen nynazistisk tone, og jeg har heller ingen sympati med slike folk. Det du skriver der er bare frekt og viser at du antar litt vel mye. Må bare si fint om du ikke har nazi sympatier men bildet svarer veldig for en diskusjon jeg har hatt med en nynazist angående IS, Syria, Jødene og hvem det er som styrer både Russland og muslimene. Her har du ett bilde fra den kanten i lignende stil. Så nei jeg er hverken frekk eller kunskapsløs som antyder nynazisme på bakgrunn av et slikt bilde men heller du som er naiv som ikke ser sammenhengen. 1 Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 20. november 2015 Forfatter Del Skrevet 20. november 2015 Jeg visste at jeg ville provosere folk da jeg la ut det bildet, og det var litt av meningen. Få folk til å tenke. Isteden er folk bare frekke. IS/ISIS er en radikal gruppe som er satt opp, trent, gitt våpen og økonomisk hjelp av Israelsk Mossad, CIA og andre vestlige interesser for å destabilisere land i midt-østen (og resten av verden). I disse dager er det Syria hovedsaklig, men de gjorde det samme i Libya og Edypt med det såkalte "Arab spring". Radikal Islam er et redskap vesten bruker for statskupp, enkelt og greit. Benjamin Netanyahu som vist i bildet er en av dem som manipulerer dette gjennom den zionistiske stat (zionisme er en politisk filosofi som har medlemmer som ikke er jøder også). Bak ham står Rothschild bank dynastiet som har sterke økonomiske interesser og agenda i alt dette, sammen med europeiske kongefamilier, derfor Dronning Elizabeth. (det er mer sammensatt enn som så) Hvis dere finner dette som bare fantasi og tullball, er jo opp til dere. Hvis dere tror dere kan såre meg på noen som helst måte ved å kalle meg for ting....ja da tar dere feil. Jeg er gammal nok til å ha lært at det forteller mer om dem som sier slikt. Men saklige motargumenter lytter jeg gjerne til Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Det påstås at skadede IS-krigere i Syria har fått medisinsk hjelp over grensa i Israel. De har blitt lappet sammen og sendt tilbake til krigen. Israel og IS har felles fiende i Hizbollah i Libanon. IS står bak flere bomber I Beirut. Det påstås også at jorden er flat. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå