Gå til innhold

Når et bilde sier mer enn tusen ord, om ISIS/ISIL/IS.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q

For oss som ikke tror på UFOer, astralprojeksjoner, mental telepati, ESP, klarsynthet, åndefotografi, flytting av objekter vha telepati, transemediumer, Loch Ness monsteret og/eller Atlantis teorien, trenger vi nok en forklaring til bildet ja.

Endret av Gjest slettet-ld9eg7s96q
Lenke til kommentar

For oss som ikke tror på UFOer, astralprojeksjoner, mental telepati, ESP, klarsynthet, åndefotografi, flytting av objekter vha telepati, transemediumer, Loch Ness monsteret og/eller Atlantis teorien, trenger vi nok en forklaring til bildet ja.

Hva har noe av det du nevnte der med det bildet jeg la ut? Når du skriver slik, så forteller det mer om deg enn meg.

Lenke til kommentar

Dette er nok retorikk fra nynazistene rett og slett.

Har sett lignende fra den kanten før.

Slik uvitenhet du viser der har jeg hørt før også. Bildet har overhodet ingen nynazistisk tone, og jeg har heller ingen sympati med slike folk. Det du skriver der er bare frekt og viser at du antar litt vel mye.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q

Hva har noe av det du nevnte der med det bildet jeg la ut? Når du skriver slik, så forteller det mer om deg enn meg.

Uten videre forklaring fremstår bildet som en illustrasjon for en typisk konspirasjonsteori (eller flere) iblandet litt mystisisme. Like troverdig som en av de overtroene jeg listet opp med andre ord.

Lenke til kommentar

Dette er nok retorikk fra nynazistene rett og slett.

Har sett lignende fra den kanten før.

Slik uvitenhet du viser der har jeg hørt før også. Bildet har overhodet ingen nynazistisk tone, og jeg har heller ingen sympati med slike folk. Det du skriver der er bare frekt og viser at du antar litt vel mye.

Må bare si fint om du ikke har nazi sympatier men bildet svarer veldig for en diskusjon jeg har hatt med en nynazist angående IS, Syria, Jødene og hvem det er som styrer både Russland og muslimene.

Her har du ett bilde fra den kanten i lignende stil.

12227639_585697794902201_164768269151505

Så nei jeg er hverken frekk eller kunskapsløs som antyder nynazisme på bakgrunn av et slikt bilde men heller du som er naiv som ikke ser sammenhengen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg visste at jeg ville provosere folk da jeg la ut det bildet, og det var litt av meningen. Få folk til å tenke. Isteden er folk bare frekke.

IS/ISIS er en radikal gruppe som er satt opp, trent, gitt våpen og økonomisk hjelp av Israelsk Mossad, CIA og andre vestlige interesser for å destabilisere land i midt-østen (og resten av verden). I disse dager er det Syria hovedsaklig, men de gjorde det samme i Libya og Edypt med det såkalte "Arab spring". Radikal Islam er et redskap vesten bruker for statskupp, enkelt og greit.

Benjamin Netanyahu som vist i bildet er en av dem som manipulerer dette gjennom den zionistiske stat (zionisme er en politisk filosofi som har medlemmer som ikke er jøder også). Bak ham står Rothschild bank dynastiet som har sterke økonomiske interesser og agenda i alt dette, sammen med europeiske kongefamilier, derfor Dronning Elizabeth. (det er mer sammensatt enn som så)

Hvis dere finner dette som bare fantasi og tullball, er jo opp til dere. Hvis dere tror dere kan såre meg på noen som helst måte ved å kalle meg for ting....ja da tar dere feil. Jeg er gammal nok til å ha lært at det forteller mer om dem som sier slikt. Men saklige motargumenter lytter jeg gjerne til  ;)

Lenke til kommentar

Det påstås at skadede IS-krigere i Syria har fått medisinsk hjelp over grensa i Israel. De har blitt lappet sammen og sendt tilbake til krigen. Israel og IS har felles fiende i Hizbollah i Libanon. IS står bak flere bomber I Beirut.

Det påstås også at jorden er flat.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...