Vectrex Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 (endret) Jeg har tenkt å gå i gang med å Case-modde Xboxen min. Bare lurer på om det er noen her som har erfaringer? Kjenner dere til noen web-shops som selger utstyr? Hva synes dere evnt. kunne se fett ut? Endret 15. november 2003 av Vectrex Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Å pakke hele XBOX'en inn i en brun papirpose med hull til strøm, vifte og DVD-ROM hadde sett mandig ut. Bedre enn standard, i alle fall... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Du kan jo ta en titt her: http://www.system-mods.com/customxbox.html Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 hadde du pakket den inn i en alu case og fått til en skikkelig finish så hadde det vært utrolig tøft. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Skal også casemodde Xboxen min. Ingen tvil om at det er nødvendig i mitt tilfelle (står i deler på gulvet, men jeg spiller fint på den ) Hva slags spray burde jeg få meg for å spraye den slik de har gjort på den siden? Lenke til kommentar
t2xg Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Å drit kult! Viste ikke at dette gikk an på xbox! jaja, da må vel jeg også gjøre dette ;> Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Å drit kult!Viste ikke at dette gikk an på xbox! jaja, da må vel jeg også gjøre dette ;> Visste ikke det gikk ann?? Du kan jo.... "casemodde" familien din om du vil. Til og med bikkja! Neida, sleng opp noen bilder når dere har gjort noe da Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 (endret) Du kan jo.... "casemodde" familien din om du vil. Til og med bikkja! Ja ok.. hvis en er Dr. Frankenstein... topic: Hvis dere vil se EKTE xburk casemodding, ta en titt på denne: http://myhtpc.net/forum/viewtopic.php?p=17037 den er ekte 1337ness asså! Endret 16. november 2003 av TorgeirS Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Synes ikke den var så veldig 1337... Det var jo bare en DVD case det var skjært hull i egentlig. Men selvsagt var den tøff... Men den blir jo tøff om du putter den i et vanlig Lian Li kabinett også... Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Du kan jo.... "casemodde" familien din om du vil. Til og med bikkja! Ja ok.. hvis en er Dr. Frankenstein... topic: Hvis dere vil se EKTE xburk casemodding, ta en titt på denne: http://myhtpc.net/forum/viewtopic.php?p=17037 den er ekte 1337ness asså! Njaaa.. Jeg tenkte å teipe sammen søstra til bikkja også spraye sølv på toppen. Husk å planslipe baken godt så det blir bedre lufttilstrømming... Var jo ikke så kul den DVD greia der, men uansett folkens, sleng opp noen bilder hvis dere gjør noe fornuftig Lenke til kommentar
t2xg Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Noen som vet hvor jeg kan finne utstyr til dette? Har lyst på et grønt lys som strømmer ut ifra x-box merket *grin* Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Synes ikke den var så veldig 1337... Det var jo bare en DVD case det var skjært hull i egentlig. Men selvsagt var den tøff... Men den blir jo tøff om du putter den i et vanlig Lian Li kabinett også... Finn en 1337'ere casemod før du uttaler deg Det er den 1337'este jeg har sett ever! Og det er ikke kun casemod han har gjort på. Les.. han har modda fjernkontroll funksjonene osv også! men som sagt: Finn en 1337'ere mod.' Det meste en ser er jo kun en vanlig box en har lagt andre farger på... Lenke til kommentar
Vectrex Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 Kjøpte meg litt lakk i helga og gikk løs på Xboxen min. Den er grønn og Silver chrome. Bilder kommer... Den ble faktisk MYYYE finere bare med noen få forandriger. Skal gjøre mer med den seinere..Lys osv... Lenke til kommentar
dreadful Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Hva f. er 1337? Syntes den som så ut som en DVD spiller var jævlig stilren! Heller det en noe sånt fortissdatanerdtull med glassvegg på datakassa med all slags stygt lys inni! Var en vennine av min søster som kom til meg en gang og sa: Jeg syntes det er helt greit med Styling og tuning av biler som du driver med, men jeg var innom nye leiligheten til eksen i dag, og der var det en kar som hadde styla databoks! "noe av det mest idiotiske jeg noen sinne har sett!" Tviler på at hun ville sagt det samme hvis jeg hadde innlemmet en Xbox i samme stil som Denon komponentene i anlegget mitt! Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Noen som vet hvor jeg kan finne utstyr til dette? Har lyst på et grønt lys som strømmer ut ifra x-box merket *grin* Ja, skulle gjerne hatt et sån lys. Hvertfall til å begynne med, er det bare å kjøpe noen grønne lyspærer eller? og må man oppgradere strømforsyningen ? Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Sjekk ut disse da, flammene og den med virvelvinden var FET. http://www.modzone.dk/gallery/showgallery....cat=503&thumb=1 Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Hva f. er 1337? 1337 = leet = elite Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå