Gå til innhold

Casemodde Xboxen?!

Vectrex

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Å drit kult!

Viste ikke at dette gikk an på xbox!

jaja, da må vel jeg også gjøre dette ;>

:lol:

Visste ikke det gikk ann?? Du kan jo.... "casemodde" familien din om du vil. Til og med bikkja!

:lol::woot:

Neida, sleng opp noen bilder når dere har gjort noe da :)

Lenke til kommentar
Du kan jo.... "casemodde" familien din om du vil. Til og med bikkja!

Ja ok.. hvis en er Dr. Frankenstein...

topic:

Hvis dere vil se EKTE xburk casemodding, ta en titt på denne:

http://myhtpc.net/forum/viewtopic.php?p=17037

den er ekte 1337ness asså!

Njaaa.. Jeg tenkte å teipe sammen søstra til bikkja også spraye sølv på toppen. Husk å planslipe baken godt så det blir bedre lufttilstrømming...

Var jo ikke så kul den DVD greia der, men uansett folkens, sleng opp noen bilder hvis dere gjør noe fornuftig ;)

Lenke til kommentar
Synes ikke den var så veldig 1337... Det var jo bare en DVD case det var skjært hull i egentlig.

Men selvsagt var den tøff... Men den blir jo tøff om du putter den i et vanlig Lian Li kabinett også...

Finn en 1337'ere casemod før du uttaler deg :yes:

Det er den 1337'este jeg har sett ever!

Og det er ikke kun casemod han har gjort på. Les.. han har modda fjernkontroll funksjonene osv også!

men som sagt:

Finn en 1337'ere mod.'

Det meste en ser er jo kun en vanlig box en har lagt andre farger på...

Lenke til kommentar

Hva f. er 1337?

Syntes den som så ut som en DVD spiller var jævlig stilren! Heller det en noe sånt fortissdatanerdtull med glassvegg på datakassa med all slags stygt lys inni!

Var en vennine av min søster som kom til meg en gang og sa: Jeg syntes det er helt greit med Styling og tuning av biler som du driver med, men jeg var innom nye leiligheten til eksen i dag, og der var det en kar som hadde styla databoks! "noe av det mest idiotiske jeg noen sinne har sett!"

Tviler på at hun ville sagt det samme hvis jeg hadde innlemmet en Xbox i samme stil som Denon komponentene i anlegget mitt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...