Isildur Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Har et meget enkelt spørsmål her... Hvordan konverterer jeg *.mp3 filer til *.wav filer? Forslag? Lenke til kommentar
jokki Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 music match duger veldig bra til den jobben! koster 180 kr i fullversjon som er den beste, men 180 kr for et så bra program er veldig lite syns jeg Lenke til kommentar
enden Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 winamp --> diskwriter plugin Vet ikke om den følger med som default eller er en plugin. Det finnes millioner andre plugins og. Men, hva skal du med det? Lenke til kommentar
jokki Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 jeg tipper han skal brenne det over til cd Hvis han skal det skifter de fleste brenne programmer formatet om til .waw slik den blir leselig i cd-spillere. Lenke til kommentar
Isildur Skrevet 15. november 2003 Forfatter Del Skrevet 15. november 2003 Nei skal ikke ha det på CD da... Skal ha de inn på et sånn program, og da må filen være *.wav. Et prog. som jeg kan bruke til å "fikse litt" på sangene... Hvor kan jeg få tak i plugin som gjør det? Lenke til kommentar
zemtex Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Har du sjekka "diskwriter" i winamp... Den mener jeg er standard i alle versjoner av winamp(som jeg har hatt i alle fall...) Veldig enkel å bruke, bare noen enkle valg og velg bane for lagring av wav fila... and hit PLAY Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Start winamp, trykk ctrl+p, gå til plugins. Merk Diskwriter, trykk configure om du vil, og sett hvor ut-fila skal lagres. Så lukker du bare preferences, trykker på Play og venter noen sekunder. Vips. WAV-fil. Må bare huske på å sette tilbake til waveOut plugin etterpå, ellers dekoder du alle mp3'ene du prøver å spille deretter Diskwriter har vært standard i winamp så lenge jeg kan huske. Lenke til kommentar
Isildur Skrevet 15. november 2003 Forfatter Del Skrevet 15. november 2003 Takk, fikk det til... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå