Gabri3L Skrevet 18. juli 2018 Del Skrevet 18. juli 2018 (endret) Da er det på papiret at AMD har mer stabile drivere. Så den myten at de er dårligere baserer seg på driverene 6+ år tilbake. * In our testing, both AMD gaming and workstation GPUs performed better than the comparable NVIDIA products. Based on our testing of the aforementioned 12 GPUs, we believe that AMD has the most stable graphics driver in the industry Amd passed 92% of the tests compared to NVIDIA’s 82%. Below you can find the summary written by QA Consultants. https://www.amd.com/system/files/documents/graphics-driver-quality.pdf He he, den undersøkelsen er jo bokstavelig talt kjøpt og betalt for av AMD. Spørs om det ikke blir litt protester av den grunn. Edit: Grunnet sideskift Endret 18. juli 2018 av Gabri3L Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 18. juli 2018 Del Skrevet 18. juli 2018 Jeg har aldri hatt trøbbel med ATI- eller AMD-drivere. Nå har jeg ikke hatt AMD på 3 år, men jeg hadde det mellom 2005 og 2015. Hvis man ikkje har hatt drivertrøbbel med AMD eller nvidia, så har man ikkje brukt dataen særlig mye. Eventuelt ikkje brukt mere enn et par spill Den største feilen er fortsatt brukerfeil, og den virker å ha skytt i taket det siste tiåret... 3 Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 18. juli 2018 Del Skrevet 18. juli 2018 Hmmm. Jeg kan ikke huske å ha hatt problemer med hverken den ene eller andres drivere, men det har kanskje mest å gjøre med at jeg aldri har hoppet på drivere med en gang de slippes. Det går gjerne en måned eller tre eller mer mellom hver driveroppdatering og litt kjapp googling i forkant avdekker evt. problemer. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 18. juli 2018 Del Skrevet 18. juli 2018 Hmmm. Jeg kan ikke huske å ha hatt problemer med hverken den ene eller andres drivere, men det har kanskje mest å gjøre med at jeg aldri har hoppet på drivere med en gang de slippes. Det går gjerne en måned eller tre eller mer mellom hver driveroppdatering og litt kjapp googling i forkant avdekker evt. problemer.Samme her. Unntaket er hvis det slippes "Game Ready" driver til et spill jeg skal spille som jeg ikke får god ytelse med. Av samme grunn oppgraderer jeg ikke BIOS hver gang det kommer en ny hvis jeg ikke opplever problemer. Det eneste irriterende er det gule uttropstegnet over Geforce Experience-logoen i trayet. Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 18. juli 2018 Del Skrevet 18. juli 2018 (endret) Det er ikke et problem her, siden GFE har vært installert i kanskje 10 minutter en gang i sine tidlige dager. Endret 18. juli 2018 av Belfaborac Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 18. juli 2018 Del Skrevet 18. juli 2018 He he, den undersøkelsen er jo bokstavelig talt kjøpt og betalt for av AMD. Spørs om det ikke blir litt protester av den grunn. Edit: Grunnet sideskift Det er den, men selskapet er uavhengig. En del mindre fishy enn CTS Labs (AMDFLAWS) i hvertfall. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 19. juli 2018 Del Skrevet 19. juli 2018 det er ikke utenkelig at de kjøpte samme test av flere uavhengige, så kunne de publisere den "beste" Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 22. juli 2018 Del Skrevet 22. juli 2018 Asus RX vega 64 strix 6 389,00 kr https://www.proshop.no/Grafikkort/ASUS-Radeon-RX-VEGA-64-OC-8GB-HBM2-Grafikkort/2610008?utm_source=tekno&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricesite Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 22. juli 2018 Del Skrevet 22. juli 2018 Ok med SSD-bundle den der ja. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 22. juli 2018 Del Skrevet 22. juli 2018 Du får jo med 4-5 spill også, kanskje ikke så attraktitvt, men en spill bundle på en verdi av 149euro er jo greit. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 22. juli 2018 Del Skrevet 22. juli 2018 Ikke for meg som ikke har spilt siden starcraft kom ut i 98 Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 30. juli 2018 Del Skrevet 30. juli 2018 Frister veldig Asus RX vega 64 strix 6 389,00 kr https://www.proshop.no/Grafikkort/ASUS-Radeon-RX-VEGA-64-OC-8GB-HBM2-Grafikkort/2610008?utm_source=tekno&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricesite Lenke til kommentar
Aiphoenix Skrevet 7. august 2018 Del Skrevet 7. august 2018 (endret) . Endret 8. august 2018 av Aiphoenix Lenke til kommentar
Aiphoenix Skrevet 8. august 2018 Del Skrevet 8. august 2018 Vega 56 nano review: https://www.overclock3d.net/reviews/gpu_displays/powercolor_rx_vega_56_8gb_nano_edition_review/12 Vet vi om dette kortet kommer til Norge, eller er det helt slutt på Powercolor her? Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 8. august 2018 Del Skrevet 8. august 2018 Vet vi om dette kortet kommer til Norge, eller er det helt slutt på Powercolor her? Aner ikke om det kommer til Norge, men Multicom har en del Powercolor. CDOn har også et og annet kort. Lenke til kommentar
Aiphoenix Skrevet 8. august 2018 Del Skrevet 8. august 2018 Aner ikke om det kommer til Norge, men Multicom har en del Powercolor. CDOn har også et og annet kort. Jeg har ennå ikke funnet et Vega hos norske forhandlere, så da får jeg følelsen av at det ikke eksisterer noen importør her for tiden. :/ Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 8. august 2018 Del Skrevet 8. august 2018 Bruk prisjakt da vel. F.eks. https://www.prisjakt.no/category.php?k=v3058 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 8. august 2018 Del Skrevet 8. august 2018 Jeg har ennå ikke funnet et Vega hos norske forhandlere, så da får jeg følelsen av at det ikke eksisterer noen importør her for tiden. :/ Hvor har du lett Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 8. august 2018 Del Skrevet 8. august 2018 Han var vel spesifikk ute etter Powercolor Vega 56 Nano. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 8. august 2018 Del Skrevet 8. august 2018 Aiphoenix: Du får hive deg inn i budrunden https://www.ebay.com/itm/PowerColor-Radeon-RX-Vega-56-Nano-AMD/142896332232?hash=item214548fdc8%3Ag%3AnvsAAOSwcc9baI6B&_sacat=0&_nkw=vega+56+nano&_from=R40&rt=nc&_trksid=m570.l1313 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå