Gå til innhold

AMD Polaris & Vega og midlertidig (?) Navi


ExcaliBuR
Gjest

 

Anbefalte innlegg

Da er det på papiret  at AMD har mer stabile drivere. Så den myten at de er dårligere baserer seg på driverene 6+ år tilbake. 

 

 

* In our testing, both AMD gaming and workstation GPUs performed better than the comparable NVIDIA products. Based on our testing of the aforementioned 12 GPUs, we believe that AMD has the most stable graphics driver in the industry

Amd passed 92% of the tests compared to NVIDIA’s 82%. Below you can find the summary written by QA Consultants.

 

https://www.amd.com/system/files/documents/graphics-driver-quality.pdf

He he, den undersøkelsen er jo bokstavelig talt kjøpt og betalt for av AMD. Spørs om det ikke blir litt protester av den grunn. ;)

 

Edit: Grunnet sideskift

Endret av Gabri3L
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har aldri hatt trøbbel med ATI- eller AMD-drivere. Nå har jeg ikke hatt AMD på 3 år, men jeg hadde det mellom 2005 og 2015.

Hvis man ikkje har hatt drivertrøbbel med AMD eller nvidia, så har man ikkje brukt dataen særlig mye. Eventuelt ikkje brukt mere enn et par spill :p

 

Den største feilen er fortsatt brukerfeil, og den virker å ha skytt i taket det siste tiåret...

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hmmm.  Jeg kan ikke huske å ha hatt problemer med hverken den ene eller andres drivere, men det har kanskje mest å gjøre med at jeg aldri har hoppet på drivere med en gang de slippes.  Det går gjerne en måned eller tre eller mer mellom hver driveroppdatering og litt kjapp googling i forkant avdekker evt. problemer.

Lenke til kommentar

Hmmm.  Jeg kan ikke huske å ha hatt problemer med hverken den ene eller andres drivere, men det har kanskje mest å gjøre med at jeg aldri har hoppet på drivere med en gang de slippes.  Det går gjerne en måned eller tre eller mer mellom hver driveroppdatering og litt kjapp googling i forkant avdekker evt. problemer.

Samme her. Unntaket er hvis det slippes "Game Ready" driver til et spill jeg skal spille som jeg ikke får god ytelse med. Av samme grunn oppgraderer jeg ikke BIOS hver gang det kommer en ny hvis jeg ikke opplever problemer.

 

Det eneste irriterende er det gule uttropstegnet over Geforce Experience-logoen i trayet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...