Gå til innhold

AMD Polaris & Vega og midlertidig (?) Navi

ExcaliBuR
Gjest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

amd/ati gir oss datanerder hvertfall muligheten til dette, nvidia derimot er umoralsk, lame markedsføring, har også hørt rykter at nvidia gir ut nye driver som ødelegger gamle geforce grafikk korter slik at de for solgt nye modeller lol, og folk som støtter slike ting dauer hellt sikkert en vondt død, uansett nvidia var en basj og er kommet dit de er idag takket være 3dfx interactive sine technologier

- Lame markedsføring? #poorvolta?

- Den driversaken der er debunked mange ganger, Linus sin video er er godt eksempel på dette

- Husker du 3dfx? Sånn egentlig? Eller bare har du skumlest kommentarene på wccftech?

hva er dette? skjema for et slags medlemskap? 

vet du hva ordet "rykter" betyr?

hvorfor skal jeg overbevise noen på internet på at jeg hadde voodoo 5?

Lenke til kommentar

jeg er ikke overbevist at på at du vet hva definisjon av ordet "rytker" betyr selvom jeg skrev dette ganske tidlig i innlegget som du quotet, og selvom en rykte er debunket så er det fortsatt en rykte, som nvidia må leve med, og min norsklære lærte meg engang ordtaket "det finnes ingen røyk uten ild" og det morsomste var at jeg hadde et gtx 780 og lastet inn nyeste drivere til den engang, og ja du vet sikkert hva som skjedde lmao!!!

uansett, definisjonen av rykte er: 

ry; omdømme (bare ''entall'') - ofte i kombinasjon med ''godt'' eller ''dårlig'' | : | en mer uformell beskrivelse av noen eller noe som baserer seg på (løst) snakk | : | ubekreftede opplysninger som sirkulerer | :
Kilde: no.wiktionary.org

http://www.betydning-definisjoner.com/rykte

Endret av Anonimofied
Lenke til kommentar

Altså, dette ryktet her har vært grundig tilbakevist, at du nå ble tatt med buksa nede betyr ikke dermed sagt at det fortsatt er sant. Men du får spre denne "røyken uten ild" videre da, men ser heller at du kommer med noe litt mer enn et håpløst dårlig rykte neste gang du skal argumentere for noe. "lol"

• Liker 2
Lenke til kommentar

jeg er ikke overbevist at på at du vet hva definisjon av ordet "rytker" betyr selvom jeg skrev dette ganske tidlig i innlegget som du quotet, og selvom en rykte er debunket så er det fortsatt en rykte, som nvidia må leve med, og min norsklære lærte meg engang ordtaket "det finnes ingen røyk uten ild" og det morsomste var at jeg hadde et gtx 780 og lastet inn nyeste drivere til den engang, og ja du vet sikkert hva som skjedde lmao!!!

Nei, jeg vet faktisk ikke hva som skjedde, flott om du skriver det som faktisk skjedde, og helst kutter ned på ROFLMFAO!"1! som ikke akkurat gjør deg noen tjeneste.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Nei, jeg vet faktisk ikke hva som skjedde, flott om du skriver det som faktisk skjedde, og helst kutter ned på ROFLMFAO!"1! som ikke akkurat gjør deg noen tjeneste.

siden du er interessert så kan jeg fortelle hva jeg opplevet. det som skjedde med min gtx 780 var ingen store greier og ble løst ganske kjapt.

etter innstallasjon av nye drivere så ble fps marginalt lavere enn tidligere i spill, men dette var ikke det største problemet, det som var problemet var at viften gikk på full guffe, plutselig var gtx som en hårføner som er konstant. dette løste seg ved å legge inn gamle drivere som fulgte med grafikk kortet, da tenkte jeg på dette som en "engangs tillfelle med driver krøll" og livet gikk videre helt til et par år senere så dukker dette ryktet opp, synd at du ikke har opplevet dette fordi det er veldig morsom opplevelse hahahaha

Lenke til kommentar

Det er soleklart at slike tabber ødelegger for Amd men også for Asus da man får inntrykk av at det er et dårlig produkt.

Utifra hva jeg har sett hittil vil 56 trolig være det beste kjøpet og betaler seg selv i løpet av et år avhengig av hvor mye du bruker det til mining. Ser ut som det blir oktober på meg.

Lenke til kommentar

amd/ati gir oss datanerder hvertfall muligheten til dette, nvidia derimot er umoralsk, lame markedsføring, har også hørt rykter at nvidia gir ut nye driver som ødelegger gamle geforce grafikk korter slik at de for solgt nye modeller lol, og folk som støtter slike ting dauer hellt sikkert en vondt død, uansett nvidia var en basj og er kommet dit de er idag takket være 3dfx interactive sine technologier

- Lame markedsføring? #poorvolta?

- Den driversaken der er debunked mange ganger, Linus sin video er er godt eksempel på dette

- Husker du 3dfx? Sånn egentlig? Eller bare har du skumlest kommentarene på wccftech?

hva er dette? skjema for et slags medlemskap? 

vet du hva ordet "rykter" betyr?

hvorfor skal jeg overbevise noen på internet på at jeg hadde voodoo 5?

Når man prater voodoo så prater man om "3D-kortene" som måtte kobles til "2D-kortet" ;P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...