ex-jordbærplukker Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 amd/ati gir oss datanerder hvertfall muligheten til dette, nvidia derimot er umoralsk, lame markedsføring, har også hørt rykter at nvidia gir ut nye driver som ødelegger gamle geforce grafikk korter slik at de for solgt nye modeller lol, og folk som støtter slike ting dauer hellt sikkert en vondt død, uansett nvidia var en basj og er kommet dit de er idag takket være 3dfx interactive sine technologier - Lame markedsføring? #poorvolta? - Den driversaken der er debunked mange ganger, Linus sin video er er godt eksempel på dette - Husker du 3dfx? Sånn egentlig? Eller bare har du skumlest kommentarene på wccftech? hva er dette? skjema for et slags medlemskap? vet du hva ordet "rykter" betyr? hvorfor skal jeg overbevise noen på internet på at jeg hadde voodoo 5? Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 Så "ryktene" ble debunked og har vært debunked før. Din tur Og de arrogante "vet du hva ... betyr" biter jeg ikke på en gang 2 Lenke til kommentar
ex-jordbærplukker Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 (endret) jeg er ikke overbevist at på at du vet hva definisjon av ordet "rytker" betyr selvom jeg skrev dette ganske tidlig i innlegget som du quotet, og selvom en rykte er debunket så er det fortsatt en rykte, som nvidia må leve med, og min norsklære lærte meg engang ordtaket "det finnes ingen røyk uten ild" og det morsomste var at jeg hadde et gtx 780 og lastet inn nyeste drivere til den engang, og ja du vet sikkert hva som skjedde lmao!!! uansett, definisjonen av rykte er: ry; omdømme (bare ''entall'') - ofte i kombinasjon med ''godt'' eller ''dårlig'' | : | en mer uformell beskrivelse av noen eller noe som baserer seg på (løst) snakk | : | ubekreftede opplysninger som sirkulerer | : Kilde: no.wiktionary.org http://www.betydning-definisjoner.com/rykte Endret 7. september 2017 av Anonimofied Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 Altså, dette ryktet her har vært grundig tilbakevist, at du nå ble tatt med buksa nede betyr ikke dermed sagt at det fortsatt er sant. Men du får spre denne "røyken uten ild" videre da, men ser heller at du kommer med noe litt mer enn et håpløst dårlig rykte neste gang du skal argumentere for noe. "lol" 2 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 jeg er ikke overbevist at på at du vet hva definisjon av ordet "rytker" betyr selvom jeg skrev dette ganske tidlig i innlegget som du quotet, og selvom en rykte er debunket så er det fortsatt en rykte, som nvidia må leve med, og min norsklære lærte meg engang ordtaket "det finnes ingen røyk uten ild" og det morsomste var at jeg hadde et gtx 780 og lastet inn nyeste drivere til den engang, og ja du vet sikkert hva som skjedde lmao!!! Nei, jeg vet faktisk ikke hva som skjedde, flott om du skriver det som faktisk skjedde, og helst kutter ned på ROFLMFAO!"1! som ikke akkurat gjør deg noen tjeneste. 3 Lenke til kommentar
ex-jordbærplukker Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 jeg er ikke overbevist at på at du vet hva definisjon av ordet "rytker" betyr selvom jeg skrev dette ganske tidlig i innlegget som du quotet, og selvom en rykte er debunket så er det fortsatt en rykte, som nvidia må leve med, og min norsklære lærte meg engang ordtaket "det finnes ingen røyk uten ild" og det morsomste var at jeg hadde et gtx 780 og lastet inn nyeste drivere til den engang, og ja du vet sikkert hva som skjedde lmao!!! Nei, jeg vet faktisk ikke hva som skjedde, flott om du skriver det som faktisk skjedde, og helst kutter ned på ROFLMFAO!"1! som ikke akkurat gjør deg noen tjeneste. siden du er interessert så kan jeg fortelle hva jeg opplevet. det som skjedde med min gtx 780 var ingen store greier og ble løst ganske kjapt. etter innstallasjon av nye drivere så ble fps marginalt lavere enn tidligere i spill, men dette var ikke det største problemet, det som var problemet var at viften gikk på full guffe, plutselig var gtx som en hårføner som er konstant. dette løste seg ved å legge inn gamle drivere som fulgte med grafikk kortet, da tenkte jeg på dette som en "engangs tillfelle med driver krøll" og livet gikk videre helt til et par år senere så dukker dette ryktet opp, synd at du ikke har opplevet dette fordi det er veldig morsom opplevelse hahahaha Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 (endret) 97 stk. på lager. vega 64 xfx Referanse selvfølgelig.... og masse vega 56 på lager Endret 7. september 2017 av Nizzen 1 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 Det er soleklart at slike tabber ødelegger for Amd men også for Asus da man får inntrykk av at det er et dårlig produkt. Utifra hva jeg har sett hittil vil 56 trolig være det beste kjøpet og betaler seg selv i løpet av et år avhengig av hvor mye du bruker det til mining. Ser ut som det blir oktober på meg. Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 (endret) fps marginalt lavere enn tidligere i spill Screendump or it didn't happen! DDU? Brukerfeil? Endret 7. september 2017 av Knutgrus 2 Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 Vega 56 til kr 4.000 ser ut til å være et veldig godt kjøp, om man undervolter og overklokker. Og gir faen i strømforbruk og støy. 1 Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 Null støy fra mitt Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 7. september 2017 Forfatter Del Skrevet 7. september 2017 17.9.1 Optional er ute, se førstepost Lenke til kommentar
Nastro Azzurro Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 amd/ati gir oss datanerder hvertfall muligheten til dette, nvidia derimot er umoralsk, lame markedsføring, har også hørt rykter at nvidia gir ut nye driver som ødelegger gamle geforce grafikk korter slik at de for solgt nye modeller lol, og folk som støtter slike ting dauer hellt sikkert en vondt død, uansett nvidia var en basj og er kommet dit de er idag takket være 3dfx interactive sine technologier - Lame markedsføring? #poorvolta? - Den driversaken der er debunked mange ganger, Linus sin video er er godt eksempel på dette - Husker du 3dfx? Sånn egentlig? Eller bare har du skumlest kommentarene på wccftech? hva er dette? skjema for et slags medlemskap? vet du hva ordet "rykter" betyr? hvorfor skal jeg overbevise noen på internet på at jeg hadde voodoo 5? Når man prater voodoo så prater man om "3D-kortene" som måtte kobles til "2D-kortet" ;P Lenke til kommentar
Nastro Azzurro Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 Ja, det å lage ett kort som er gimpa som kan flashes til et toppkort er jo kjempebutikk -.- Hvis prisingen er bra så kan det jo i prinsippet være god butikk. Det kan jo gi en boost i salget av gimpkortet siden flere ønsker å gjøre et "kupp". 1 Lenke til kommentar
HKS Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 Noen som har fått flasha rx56? Lurer på om man bare kan bruke ati flash og en bios fra f.eks techpowerupFlashe kortet til Vega 64 mener du? Ting tyder vel på at det ikke virker, det eneste du gjør er øke klokkefrekvensen på core og minne. http://wccftech.com/amd-rx-vega-56-gpus-cant-unlocked-vega-64s-bios-flash/ Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 Øker jo Power limit. Med nok kjøling burde det hjelpe når man klokker. Må iallfall teste det Lenke til kommentar
iNorway Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 https://forum.beyond3d.com/threads/amd-vega-hardware-reviews.60246/page-59#post-1997699 Orker ikke klikke? PR-avdelingen til AMD sier : Primitive shaders are definitely, absolutely, 100% not enabled in any current public drivers. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 https://forum.beyond3d.com/threads/amd-vega-hardware-reviews.60246/page-59#post-1997699 Orker ikke klikke? PR-avdelingen til AMD sier : Primitive shaders are definitely, absolutely, 100% not enabled in any current public drivers. Dette er jo noe "alle" har visst hele tiden. Ikke at jeg tror det kommer til å gjøre spesielt store forskjeller. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 Får ikke testet rx56 denne helga Strømforsyninga eksplofaenmegderte .. og har ikke noen ekstra med nok effekt liggende ? Bais. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå