ExcaliBuR Skrevet 2. september 2017 Forfatter Del Skrevet 2. september 2017 Ser ut til at det blir flere features in Crimson ReLive Edition. Ingen dato enda. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 3. september 2017 Del Skrevet 3. september 2017 (endret) løp og kjøp ! MSI Radeon RX Vega 64 blackSkjermkort, PCI-Express 3.0, 8GB HBM2 (1) Varenr: 945729 / Prodnr: RADEON RX VEGA 64 8G 43 stk. på lager. Endret 3. september 2017 av Nizzen Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 3. september 2017 Del Skrevet 3. september 2017 Nå kan en like gjerne vente på custom kortene. Er jo bare et par uker unna. Med annet en har tenkt å smelle på custom vannkjøling selvsagt. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 3. september 2017 Del Skrevet 3. september 2017 (endret) På bestillingen min står det forventet 6.sept men på komplett sine sider står det ubekreftet 2.okt. Betyr det bare at første batch er kjøpt opp og jeg er sikra? Eller betyr det det som fryktes .. at amd ikke klarer levere ? Endret 3. september 2017 av Kyrre S. Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 3. september 2017 Forfatter Del Skrevet 3. september 2017 (endret) Regner med du får første forsendelse da. Jeg bestilte jo mens de påstod de hadde på lager, og ikke før på ordrebekreftelsen jeg fikk på mail så var det plutselig leveringstid....... Tror de prioriterte komplett gamerpcene i første omgang. Endret 3. september 2017 av ExcaliBuR Lenke til kommentar
XU Skrevet 3. september 2017 Del Skrevet 3. september 2017 løp og kjøp ! MSI Radeon RX Vega 64 blackSkjermkort, PCI-Express 3.0, 8GB HBM2 (1) Varenr: 945729 / Prodnr: RADEON RX VEGA 64 8G 43 stk. på lager. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 3. september 2017 Del Skrevet 3. september 2017 29 Stk igjen på lageret til komplett i alle fall. Så ikke så enorm stor etterspørsel på de her i Norge i alle fall (da hadde de vært tomme nå ). Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 3. september 2017 Del Skrevet 3. september 2017 29 Stk igjen på lageret til komplett i alle fall. Så ikke så enorm stor etterspørsel på de her i Norge i alle fall (da hadde de vært tomme nå ). Fordi folk venter på custom kort vel. Har du allerede ventet til nå på Vega, så klarer du vente noen uker til for skikkelig kort. Spesielt hvis du ikke er interessert i å bytte kjøler og slikt, da vil du gjerne ha et custom kort med bedre kjøleløsninger. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 3. september 2017 Del Skrevet 3. september 2017 Kort med stock kjøler er lame.. Vannkjøling ftw! Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 3. september 2017 Del Skrevet 3. september 2017 29 Stk igjen på lageret til komplett i alle fall. Så ikke så enorm stor etterspørsel på de her i Norge i alle fall (da hadde de vært tomme nå ). Fordi folk venter på custom kort vel. Har du allerede ventet til nå på Vega, så klarer du vente noen uker til for skikkelig kort. Spesielt hvis du ikke er interessert i å bytte kjøler og slikt, da vil du gjerne ha et custom kort med bedre kjøleløsninger. Personlig tror jeg heller at en god andel nordmenn tror at skjermkort = Nvidia og Cpu = Intel. Det vil nok ta litt tid med gode produkter før dette endrer seg. Men trenden på cpu ser i alle fall til å gå i retning Amd her til lands for tiden. 1 Lenke til kommentar
magnusavr Skrevet 3. september 2017 Del Skrevet 3. september 2017 løp og kjøp ! MSI Radeon RX Vega 64 black Skjermkort, PCI-Express 3.0, 8GB HBM2 (1) Varenr: 945729 / Prodnr: RADEON RX VEGA 64 8G 43 stk. på lager. Ja de som skal ha skjermkort bør handle nå siden prisen snart går opp med 10% pga minne kost. I alle fall nvidia korta. https://m.hardocp.com/news/2017/09/02/nvidia_cards_to_see_price_increases_starting_this_month_due_memory_shortages Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 3. september 2017 Del Skrevet 3. september 2017 29 Stk igjen på lageret til komplett i alle fall. Så ikke så enorm stor etterspørsel på de her i Norge i alle fall (da hadde de vært tomme nå ). Fordi folk venter på custom kort vel. Har du allerede ventet til nå på Vega, så klarer du vente noen uker til for skikkelig kort. Spesielt hvis du ikke er interessert i å bytte kjøler og slikt, da vil du gjerne ha et custom kort med bedre kjøleløsninger. Personlig tror jeg heller at en god andel nordmenn tror at skjermkort = Nvidia og Cpu = Intel. Det vil nok ta litt tid med gode produkter før dette endrer seg. Men trenden på cpu ser i alle fall til å gå i retning Amd her til lands for tiden. Har det så mye å si egentlig i lille Norge? Sier ja takk til det jeg, så butikkene dumper prisen på AMD produktene jeg vil ha. Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 3. september 2017 Forfatter Del Skrevet 3. september 2017 løp og kjøp ! MSI Radeon RX Vega 64 blackSkjermkort, PCI-Express 3.0, 8GB HBM2 (1)Varenr: 945729 / Prodnr: RADEON RX VEGA 64 8G 43 stk. på lager. Ja de som skal ha skjermkort bør handle nå siden prisen snart går opp med 10% pga minne kost. I alle fall nvidia korta. https://m.hardocp.com/news/2017/09/02/nvidia_cards_to_see_price_increases_starting_this_month_due_memory_shortages Det vil gjelde ddr, hbm, etter hva jeg vet, er ikke berørt. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 Håper det snart blir slutt på cryptotullet, dette skal jo ingen ende ta og rammer oss gamere hardt all den tid g-sync er ekstremt overprisa sammenligna med freesync. Det er mye jeg liker med nvidia, men de burde ta lærdom av AMD og lage noe som når ut til folket, ikke noe du må ut med 6000+ for å få en god IPS-skjerm. 3 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 29 Stk igjen på lageret til komplett i alle fall. Så ikke så enorm stor etterspørsel på de her i Norge i alle fall (da hadde de vært tomme nå ). Hehe, de er tomme nå. Lenke til kommentar
-=HellBound=- Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 De greier 43.5 MH/s 200w nå på mining så de vil nok forsvinne fremover og. 580 greier vel 27MH/s. Blir enda bedre fremover og med mods til bios og egne koder som Vega støtter i mining. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 De greier 43.5 MH/s 200w nå på mining så de vil nok forsvinne fremover og. 580 greier vel 27MH/s. Blir enda bedre fremover og med mods til bios og egne koder som Vega støtter i mining. Husk å få med kanskje Det er jammen med ikkje alt som er helt sikkert i dataverden Lenke til kommentar
-=HellBound=- Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 Tror det bare er snakk om når ny programvare som er mer optimalisert for Vega sin kode. Eller når folk blir mer kjent til den og lager ny bios kun til mining som de har gjort på 4/580. Tok litt tid der og før de fikk ut den siste saften ;-p Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 (endret) De greier 43.5 MH/s 200w nå på mining så de vil nok forsvinne fremover og. 580 greier vel 27MH/s. Blir enda bedre fremover og med mods til bios og egne koder som Vega støtter i mining. Nope. Du glemmer å nevne at 580 kortene bruker bare 75-80W for å greie de 27-30MH/s. Ergo vil 2x 580 være bedre. Uansett er jeg lei av å høre om disse cryptominerene folk klager over hele tiden. Slutt å være så gniene da vel og kjøp at 1080, 1080Ti eller Vega 64 Liquid. Ingen minere som kjøper de toppkortene. Endret 4. september 2017 av Cappo Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 4. september 2017 Forfatter Del Skrevet 4. september 2017 Tja, jeg kjøpte (nærmere bestilte) V64LC, kommer ikke før i oktober... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå