ExcaliBuR Skrevet 14. august 2017 Forfatter Del Skrevet 14. august 2017 Lite oppdateringer i førstepost, er på ferie uten PC, skal få det til før helgen! Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 Liten tvil om at de som ventet (da denne tråden var ny), ventet for lenge. *skumleste de 20 første sidene av tråden* 2 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 https://www.techpowerup.com/reviews/AMD/Radeon_RX_Vega_56/32.html Det er rimelig tydelig at disse kortene er klokket litt for aggressivt, effekt/ytelse for Vega 64 er dårligere enn RX 480, og Vega 56 er akkurat like "god" som RX 470, dette til tross for at Vega sitt minne trekker vesentlig mindre. Også tydelig i disse testene, som med Fury, er at det er svært liten forskjell i ytelse per MHz mellom Vega 56 og Vega 64, som igjen tyder på at AMD burde fokusert på å få inn mer front-end og back-end per CU. Enig med Nizzen i at de som ventet på dette ventet for lenge, prispunktene er ikke aggressive nok, selv for Vega 56, til å gjøre noen store endringer, og Nvidia trenger bare å justere prisene sine et hakk ned (GTX 1070 trenger en reduksjon i hvert fall) for å ta salgene fra AMD. 1 Lenke til kommentar
clinton Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 For sånne dødelige som meg med 29" ultrawide 2560x1080p IPS uten freesync eller gsync. Mest hensiktsmessig med 1070 eller Vega 56? 1070 er på tilbud til 4000,- nå.. Helt ny build forresten ✌️? Får 1070 til 3200kr i helgen med DnB MasterCard hos power. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 (endret) Torsdag 17. til og med lørdag 19. august er det Supertilbud hos Power. Få 20 % rabatt på alt du handler med ditt private Mastercard fra DNB. Tilbudet gjelder i alle Power sine butikker i Norge og i den norske nettbutikken. Unntak/begrensninger til tilbudet: - Tilbudet gjelder ikke for forhåndsbestilte varer (dvs varer som allerede er i bestilling) - Tilbudet gjelder kun 1 Apple produkt per kunde. Apple og Samsung mobiler kan kun kjøpes med videreføring eller nytegning av abonnement fra Telia, Telenor eller ice.net (for ice.net gjelder det kun abonnement f.o.m. 2 GB) - Tilbudet gjelder ikke kjøp av gavekort NB: dersom varer er utsolgt på power.no, er det fortsatt mulig å bestille varen direkte i butikk med levering frem i tid så lenge varen betales for i sin helhet under supertilbudet. Noe leveringstid kan forekomme på enkelte produkter / modeller. Power har begynt med max 2 per kunde på varer, wonder why ? Endret 15. august 2017 av Nizzen Lenke til kommentar
Niram Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 (endret) Oh. Har bestilt MasterCard hos DnB, fått innvilget og sender inn blanketten i dag. Mon tro om jeg får kortet før fredag. Spørs vel men ? Endret 15. august 2017 av Niram Lenke til kommentar
CavemaNz Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 Torsdag 17. til og med lørdag 19. august er det Supertilbud hos Power. Få 20 % rabatt på alt du handler med ditt private Mastercard fra DNB. Tilbudet gjelder i alle Power sine butikker i Norge og i den norske nettbutikken. Unntak/begrensninger til tilbudet: - Tilbudet gjelder ikke for forhåndsbestilte varer (dvs varer som allerede er i bestilling) - Tilbudet gjelder kun 1 Apple produkt per kunde. Apple og Samsung mobiler kan kun kjøpes med videreføring eller nytegning av abonnement fra Telia, Telenor eller ice.net (for ice.net gjelder det kun abonnement f.o.m. 2 GB) - Tilbudet gjelder ikke kjøp av gavekort NB: dersom varer er utsolgt på power.no, er det fortsatt mulig å bestille varen direkte i butikk med levering frem i tid så lenge varen betales for i sin helhet under supertilbudet. Noe leveringstid kan forekomme på enkelte produkter / modeller. Power har begynt med max 2 per kunde på varer, wonder why De har alltid hatt maks 1 Apple produkt under disse kampanjene. Ser ikke at det står begrensinger på andre varer i den teksten?=P Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 Torsdag 17. til og med lørdag 19. august er det Supertilbud hos Power. Få 20 % rabatt på alt du handler med ditt private Mastercard fra DNB. Tilbudet gjelder i alle Power sine butikker i Norge og i den norske nettbutikken. Unntak/begrensninger til tilbudet: - Tilbudet gjelder ikke for forhåndsbestilte varer (dvs varer som allerede er i bestilling) - Tilbudet gjelder kun 1 Apple produkt per kunde. Apple og Samsung mobiler kan kun kjøpes med videreføring eller nytegning av abonnement fra Telia, Telenor eller ice.net (for ice.net gjelder det kun abonnement f.o.m. 2 GB) - Tilbudet gjelder ikke kjøp av gavekort NB: dersom varer er utsolgt på power.no, er det fortsatt mulig å bestille varen direkte i butikk med levering frem i tid så lenge varen betales for i sin helhet under supertilbudet. Noe leveringstid kan forekomme på enkelte produkter / modeller. Power har begynt med max 2 per kunde på varer, wonder why De har alltid hatt maks 1 Apple produkt under disse kampanjene. Ser ikke at det står begrensinger på andre varer i den teksten?=P På skjermkort er det må max 2. Var ikkje det for 2mnd siden 1 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 Torsdag 17. til og med lørdag 19. august er det Supertilbud hos Power. Få 20 % rabatt på alt du handler med ditt private Mastercard fra DNB. Tilbudet gjelder i alle Power sine butikker i Norge og i den norske nettbutikken. Unntak/begrensninger til tilbudet: - Tilbudet gjelder ikke for forhåndsbestilte varer (dvs varer som allerede er i bestilling) - Tilbudet gjelder kun 1 Apple produkt per kunde. Apple og Samsung mobiler kan kun kjøpes med videreføring eller nytegning av abonnement fra Telia, Telenor eller ice.net (for ice.net gjelder det kun abonnement f.o.m. 2 GB) - Tilbudet gjelder ikke kjøp av gavekort NB: dersom varer er utsolgt på power.no, er det fortsatt mulig å bestille varen direkte i butikk med levering frem i tid så lenge varen betales for i sin helhet under supertilbudet. Noe leveringstid kan forekomme på enkelte produkter / modeller. Power har begynt med max 2 per kunde på varer, wonder why De har alltid hatt maks 1 Apple produkt under disse kampanjene. Ser ikke at det står begrensinger på andre varer i den teksten?=P På skjermkort er det må max 2. Var ikkje det for 2mnd siden Er vel for å hindre kryptominere igjen da Lenke til kommentar
Truls84 Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 Vent nå litt, så jeg kan ordne et mastercard fra DNB og så handle med 20% rabatt? Hva er bakdelen med å eie et slik mastercard? Jeg sitter på avtrekkeren på oppgraderinger for ca 40k, så det er jo 8k spart! Lenke til kommentar
Niram Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 Ingen bakdeler så vidt jeg vet. Jeg har bestilt mastercard fra dnb kun for å bruke på disse tilbudene.. Ellers blir det i skuffen! Når det er sagt rekker jeg vel ikke få det før dette tilbudet trer i kraft.. Lenke til kommentar
CavemaNz Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 Så lenge du betaler MC regninga før den forfaller neste måned koster det akkurat kroner 0,- å benytte denne dealen:) Lenke til kommentar
Truls84 Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 Så når jeg bestiller kortet så må jeg ha kredittgrense over den summen som jeg skal handle for? Lenke til kommentar
Niram Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 Det må du nok, får ikke handlet med mer utestående kreditt enn det du søker for. Lenke til kommentar
Truls84 Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 Da gutser jeg på å bestiller, så regner jeg med at jeg kan betale ned kortet samme dag å si det opp rett etterpå? Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 Da gutser jeg på å bestiller, så regner jeg med at jeg kan betale ned kortet samme dag å si det opp rett etterpå? Hvorfor avbestille? Tilbudet kommer flere ganger i året, og ikke bare hos Power. De kjører kampanjer hos både XXL og Skeidar også for eksempel.. Lenke til kommentar
Truls84 Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 (endret) Har kansje sedd for mange episoder av luksusfellen, så tanken på å eie et kredittkort gjør meg nervøs:P Endret 15. august 2017 av Truls84 Lenke til kommentar
Switters Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 Det er helt ufarlig så lenge du betaler regninga når den kommer? Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 Koster det noe å eie/skaffe mastercard ifra DnB? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 250,- per år. Førsteåret er gratis ser det ut til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå