Gå til innhold

AMD Polaris & Vega og midlertidig (?) Navi

ExcaliBuR
Gjest

Anbefalte innlegg

Kortvarig lykke... 3 aqua ledig hos komplett.no... legg i handlevogn, bestill og betal -> Bestillingsvare, forventet inn på lager 23 august 2017, 1 stk. BOOM!

Sånn går det når man jobber overtid på releasedagen

Samme her  :closedeyes:....23 august. 

Får følge med på "forventet inn på lager", den har ein tendens til og bli flyttet.

Endret av Sinusn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er faktisk positivt overrasket. Ja, Vega kommer kanskje ett år for seint, men om du skal kjøpe nytt grafikkort i dag (og du har ca 4000 kr å bruke på GPU) vil jeg argumentere for at Vega 56 er det beste valget. I denne testen sammenlignes Vega referansekort med MSI GTX Gaming X, så vekten vil tippe mer i AMDs favør så snart tredjepart utgis. Vega er heller ikke så veldig strømsulten som jeg antok.

post-19374-0-26972900-1502733397_thumb.png

post-19374-0-18606800-1502733427_thumb.png

post-19374-0-13024400-1502733440_thumb.png

Endret av Donkey Kong
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er faktisk positivt overrasket. Ja, Vega kommer kanskje ett år for seint, men om du skal kjøpe nytt grafikkort i dag (og du har ca 4000 kr å bruke på GPU) vil jeg argumentere for at Vega 56 er det beste valget. I denne testen sammenlignes Vega referansekort med MSI GTX Gaming X, så vekten vil tippe mer i AMDs favør så snart tredjepart utgis. Vega er heller ikke så veldig strømsulten som jeg antok.

Hvor mye strøm trodde du at det skulle bruke?

Lenke til kommentar

Takk for info. Da bestilte jeg dette. Er eneste forskjellen fra de pakkene at man ikke får med spill? Bra pris på det her... bare synd jeg må ha hørselvern

Endret av Nastro Azzurro
Lenke til kommentar

Hva tror dere ett Fury X går for brukt nå? Ikke overklokket noen gang, har alt som fulgte med, også eske.

Overklokket eller ikkje har ingen ting med prisen å si.

På en annen side overklokker ikkje fury X noe særlig :p

2500-2800 er der verdt. Ikkje noe mere.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...