Gå til innhold

Hyundai 19"

rudolfrock

Anbefalte innlegg

Hyundai P910 PLUS TCO99, Monitor 19" TCO99 30-107KHz 1600x1200/85Hz BNC+D-sub Imagequest

Jeg lurer på om noen har noen erfaringer med denne skjermen.

Den koster 2545,- hos PS data, og den skal visst klare å kjøre 1600x1200 på 85 hz.

dette syns jeg var litt vel for godt til å være sant.

De fleste skjermene jeg har vært borti som koster litt mer kjører 1600x1200 på 75 hz max.

Hva er minuset med denne skjermen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis den skjermen har bra bildekvalitet er den jammen meg et kupp! Jeg har en Hyundai 17 tommer og den har et klart og fint bilde men max oppløsning ved 85hz er bare 1024*768 :sad:

Denne skjermen skal jeg jammen vurdere å kjøpe! takk!

btw.. rudolfrock? er det du som laga det sykbrae forumet på hcandersen.no? isåfall har du jammen skillz..

Lenke til kommentar

Hyundai P910 PLUS TCO99, Monitor 19" TCO99 30-107KHz 1600x1200/85Hz BNC+D-sub Imagequest

Jeg har en av de dyrere, flatscreens. Hyudai F910 heter den. Sikkert ikke den beste skjermen i verden, men rimelig (3.200,-!), stor, har muligheta til 1600x1200@85Hz og sånt.

Vil anta at den ikke-flatskjermete P910 er minst like bra, bortsett fra selve bildet... (Rundt, eller flatt...? DET er spørsmålet.)

Lenke til kommentar

Har den der jeg, og har ikke noe å utsette på den. Det finnes nok bedre skjermer, og med en 17" LCD like ved siden av blir det buede bilde litt rart til å begynne med, men den er bra den.

Ikke det verste du kan gjøre med 2500, men jeg ville vurdert å gå for en flat heller, noe bedre å se på ...

(IMHO)

:grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...