akelbo Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 PC-spillere får teste oppdateringen allerede neste uke.Fallout 4-oppdatering skal rydde opp i noen av spillets problemer Lenke til kommentar
zilas0 Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Håper de fikser sånn at vault gear døren kan lukkes for det synes jeg er skjipt Lenke til kommentar
InsaneM0nk3y Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Håper de fikser spillet slik at jeg kan faktisk spille det igjen... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Dette blir sikkert bra. Håper dog de fikser de tilfeldige fps-droppene som jeg får. Lenke til kommentar
walter h white Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Først må jeg bare si at jeg elsker dette spillet, mer enn de forrige fallout spillene. Jeg har brukt ca 40 timer bare på å bygge settlements, og blir garantert å bruke iallfall 100 timer til. MEN. Det har ikke alltid vært like gøy. har opplevd at jeg ikke kan bevege byggegjenstandene opp eller ned, og at ting setter seg fast og kan ikke "plukkes" opp, eller omplasseres igjen. Og det som irriterer meg aller mest er belysningen. opplever ofte at jeg må rett og slett sette opp nye lys for å få lys i lampene, og at lyskasterne er på, men gir ingen lys. håper de finpusser byggedelen i oppdateringen, for jeg elsker denne modusen. Akkorat nå har jeg et gedigent byggeprosjekt på spectacle island, planen er å bygge en stor concrete mur rundt hele bebyggelsen, et sjikkelig fortress. gleder meg til det er ferdig Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Vet ikke om byggedelen er en velsignelse eller forbannelse, bruker mer tid på å bygge settlements enn å spille selve spillet så langt :-) 2 Lenke til kommentar
super9co Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Hehe. Har til gode å se hodeløse folk. Håper de kan gjøre noe med AI'en til Codsworth. Han er helt sykt mye i veien og er ofte på helt andre steder enn meg og sloss med fiender osv. Forøvrig veldig fornøyd med spillet. Har ikke hatt så mye tid enda, (rundt 14 timer). Ble veldig fort interresert i alt mulig annet enn main story. Har ikke vært i Diamond City en gang enda. Bare flyr rundt og leker med alle folka man støter på. Er dog ikke helt sikker på om jeg liker den nye RAD-mekanikken. Likte bedre at høy rads gir negative effekter på evne i stedet for å bare begrense max hp. 1 Lenke til kommentar
super9co Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Forresten, hvilken plattform er det folk uten hoder på? Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Håper jeg får tilbake muligheten til å "mappe" våpen/items til hurtigvalgs menyen. Funker ikke nå i hvert fall (x1). Lenke til kommentar
Xeesi Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Håper de fikser spillet slik at jeg kan faktisk spille det igjen... Hvilke problem oppstår? Lenke til kommentar
InsaneM0nk3y Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Håper de fikser spillet slik at jeg kan faktisk spille det igjen... Hvilke problem oppstår? Spiller krasjer eller fryser når jeg beveger meg inn et område på mappen, så jeg får ikke fullført Shadow Of Steel, Hunted/Hunter eller hva det main questen heter og det ene main questen i Railroad faction. Finner ingen work around på ps4 Lenke til kommentar
Rogshit Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 jeg får ikke fusioncoren til å virke i powerarmoren i questet der dogmeat dør. håper dette blir fiksa Lenke til kommentar
Photec Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Håper bare de ikke endrer så bikkja regnes som en companion >_< Lenke til kommentar
yebnoi Skrevet 22. november 2015 Del Skrevet 22. november 2015 Håper de fikser spillet slik at jeg kan faktisk spille det igjen... Hvilke problem oppstår? Spiller krasjer eller fryser når jeg beveger meg inn et område på mappen, så jeg får ikke fullført Shadow Of Steel, Hunted/Hunter eller hva det main questen heter og det ene main questen i Railroad faction. Finner ingen work around på ps4 Håper det fikses selv, spiller på pc men tror ikke det er en fix på den railroad mission. Det skal vist funke å laste tilbake til en tidligere save. Usikker på hvor langt tilbake du skal men. Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Håper virkelig de ordner keybindings. Totalt skivebom at man kan remappe alt E gjør, bortsette fra å loote. For ikke å snakke om at hele numpad er reservert av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
walter h white Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Vet ikke om byggedelen er en velsignelse eller forbannelse, bruker mer tid på å bygge settlements enn å spille selve spillet så langt :-) Hah, nettopp. Jeg tror jeg har brukt bort i mot 50% av tiden bare på å bygge, det er vanvittig avhengighetskapende, nesten litt for mye. Selve mainquesten ligger glemt bak de uttalige timene som har blitt brukt. Til tross for en god dose med crazy bugs og idiotskap blandt befolkningen, så er det et fabelaktig og atmorsfærisk univers. Lenke til kommentar
walter h white Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Hehe. Har til gode å se hodeløse folk. Håper de kan gjøre noe med AI'en til Codsworth. Han er helt sykt mye i veien og er ofte på helt andre steder enn meg og sloss med fiender osv. Forøvrig veldig fornøyd med spillet. Har ikke hatt så mye tid enda, (rundt 14 timer). Ble veldig fort interresert i alt mulig annet enn main story. Har ikke vært i Diamond City en gang enda. Bare flyr rundt og leker med alle folka man støter på. Er dog ikke helt sikker på om jeg liker den nye RAD-mekanikken. Likte bedre at høy rads gir negative effekter på evne i stedet for å bare begrens Jeg ser ironien i de hodeløse folkene ^^ Ai'en er helt bak mål hos enkelte, eneste som er troverdig i mine øyne er supermutanten Strong, for han skal være dum. Men det som er så fint med han er at han kan bære helt vanvittig mye loot, og hvis man gir han en armor og en oppgradert supersledge, ja, da kan du lene deg tilbake og la han gjøre jobben for deg. That dude hits hard! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå