Cthulhu Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Microsofts nye Pro-brett er bedre enn forgjengeren på <em>nesten</em> alle måter.TEST: Microsoft Surface Pro 4 Lenke til kommentar
eirik_sn Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Kommer levert på døren om få timer; det gledes 3 Lenke til kommentar
orjanl Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Vil utgaven som er testet klare seg fint til oppgaver i Photoshop og Lightroom, eller anbefales da en dyrere utgave? Lenke til kommentar
joneoverland Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Sitter å sjekker sporing nesten hver time her. redd i7 utgaven med 16gb ram kanskje er forsinket siden den ikke er på lager enda. har bestilt den med den nye dockingen som jeg nesten er enda mer spent på. 3 Lenke til kommentar
PerAndre123 Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 "Det hele minner om hvordan Apple pleier å gjøre det når de kommer med en ny generasjon iPader eller MacBooker – du tar et godt produkt og forbedrer det ytterligere, uten å legge til for mye nytt fjas som kan ødelegge det gode inntrykket." Lord..... 6 Lenke til kommentar
wirrumsen Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Vil utgaven som er testet klare seg fint til oppgaver i Photoshop og Lightroom, eller anbefales da en dyrere utgave? Jeg har i5, 8GB RAM, 256 GB SSD Surface Pro 3 med både Photoshop og Lightroom. Fungerer ypperlig til det. Så vil ikke tro den her testede utgaven er noe dårligere. Får selv min Pro 4 om ei ukes tid, så får testet litt da. 2 Lenke til kommentar
orjanl Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Vil utgaven som er testet klare seg fint til oppgaver i Photoshop og Lightroom, eller anbefales da en dyrere utgave? Jeg har i5, 8GB RAM, 256 GB SSD Surface Pro 3 med både Photoshop og Lightroom. Fungerer ypperlig til det. Så vil ikke tro den her testede utgaven er noe dårligere. Får selv min Pro 4 om ei ukes tid, så får testet litt da. Tusen takk. Får se om det kommer et godt tilbud neste fredag Lenke til kommentar
b115242 Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 "Helt stillegående ved lave belastninger" Det betyr at den sedvanlige vifta skal gå ved høyere belastning! Kortere brukstid på batterier enn forrige modell! Det er for meg veldig negativt. Så ca. 1500,- for tastatur. Nja - tvilende, men god fornøyelse til de som velger dette produktet. Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Surface 4 Pro er ikke perfekt (vifte, dårlig tastatur, dårlig pekeplate), men den er nærmere enn noen annen maskin på markedet akkurat nå tror jeg. Eneste som holder meg fra å kjøpe er mangelen på OSX. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Savner en utgave med smartkort-leser for bedriftsmarkedet på alle disse. De ytterst få som dukker opp er til gjengjeld så store og klumpete at de likevel blir et dårligere valg enn en vanlig laptop. Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 (endret) Finnes det virkelig noen som fortsatt bruker smartkortleser? Hvorfor? Endret 20. november 2015 av Audun_K 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Surface Pro virker som en bra maskin, skulle ønske vi så noen tester av CoreM-versjonen dog (har ikke funnet noen så langt), jeg er interessert i en vifteløs variant. AtW Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Jeg gleder meg så mye til jeg får min SP4 i7/16/256 at jeg er helt sjuk! 1 Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Jeg bruker en vifteløs CoreM-maskin til hverdags (Macbook). Regner med at Windows ikke er særlig tyngre enn OSX - maskina er mer enn rask nok til det meste. Ubrukelig til nye spill såklart, men til alt annet (inkludert å redigere litt hd-film og store bilder) funker den flott. Til "vanlig bruk" (surfing, streaming) oppleves den som like rask som en hvilken som annen maskin som er rask nok. Lenke til kommentar
G Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 (endret) Dersom jeg får en inkludert (bundlet) reise til Japan og mount Fuji til en så lav pris, så gjerne. Endret 20. november 2015 av G 1 Lenke til kommentar
TKongen Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Vil utgaven som er testet klare seg fint til oppgaver i Photoshop og Lightroom, eller anbefales da en dyrere utgave? Forskjellen på i5 og i7 her er liten. Begge er 15W TDP, så den eneste grunnen til at du får noe bedre med i7 er fordi ingen CPUer er like. Når de kommer fra fabrikken kategoriseres de etter hvor gode de er. En i7 her egentlig en høyere kategori enn i5. Det er ikke som med desktop i7 vs desktop i5. Selv om Intel selvfølgelig vil at du skal tro det Den er bedre med i7, men forskjellen er ikke stor. Til "vanlig bruk" (surfing, streaming) oppleves den som like rask som en hvilken som annen maskin som er rask nok. Har du prøvd Twitch streaming, eller youtube på (1080p@60, 1440p@30/60) eller lignende over lengre tid (si 30 minutter) ? Av erfaring vet jeg at dette er veldig tungt for CPUer. Ikke nødvendigvis fordi det bør. Når Youtube kom ut med 4K så var det umulig å spille det uten hakking hele tiden og selv high end CPUer gikk til 100%, men nå er det langt bedre. 30 minutter vil jo og være nok til å tvinge Core M ned til grunnfrekvens. 2 Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Når det gjelder pris er ikke Microsoft Surface Pro 4 noe utpreget røverkjøp. Skal du ha krefter som på vårt testeksemplar, er startprisen på nesten tretten tusenlapper dersom vi kalkulerer inn tastaturdekselet.Her skal det vel stå 15? =) Lenke til kommentar
PerAndre123 Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Synes egentlig ikke prisen var så ekstrem. En Apple Plus 128 GB mobil koster 10690,-. Om jeg kan kjøpe en surface som kan brukes til personlige samt jobbrelaterte ting, nedskriving over ett par år.... så ja.... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Synes egentlig ikke prisen var så ekstrem. En Apple Plus 128 GB mobil koster 10690,-. Om jeg kan kjøpe en surface som kan brukes til personlige samt jobbrelaterte ting, nedskriving over ett par år.... så ja.... Er jo ikke spesielt positivt for prisen at du følger at du må sammenlikne det med et av de mest ekstremt prisede mobilene, er det? Og alt datautstyr nedskrives i løpet av noen år i en bedrift, betyr det at alt datautstyr er bra priset? AtW Lenke til kommentar
PerAndre123 Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Sier ikke prisen er BRA, men den kan forsvares til ett visst punkt. Surface`en kan jeg bruke som personlig-/jobbmaskin samt en maskin jeg kan ta med på reise/ferie. Dagens mobiler ligger fort på 5000+. Da Surface har mange bruksområder og antall timer jeg kan bruke den i døgnet er det en grei "investering". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå