Morgens Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 (endret) Noen som vet om bandene kan festes under en skjenk - eller må det være festet på gulvet? Den har en åpning på 11 cm. og roboten er 1-2 cm. lavere. Å legge båndet på gulvet ser dumt ut, derfor tenkte jeg å feste den under skjenken. Andre ideer? Endret 20. november 2015 av Morgens Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Magnetbånd? Den merker vel selv når den treffer en vegg? Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 19. november 2015 Forfatter Del Skrevet 19. november 2015 Den kjører seg fast i kabler som ligger under skjenken. Poenget var å hindre at den ikke går inn der. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Er det en mulighet å lime opp kablene under sjenken istedenfor? Det finnes masse forskjellige "kabelskjule-ting" å få kjøpt, bl.a. på Clas Ohlson. http://www.clasohlson.com/no/b/Elektro/Elektroinstallasjon/Kabelkanaler-og-kabelsamlere Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 20. november 2015 Forfatter Del Skrevet 20. november 2015 BINGO, det er akkurat det jeg lurer på. Har noen testet om det fungerer ekker om den kun detekterer magnet i bunn? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Kun i bunn hvis det er en Neato (mulig nye Robovac er annerledes, jeg har ikke testet med den, men det var slik for XV-11). Fest heller kablene under skjenken. 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 (endret) BINGO, det er akkurat det jeg lurer på. Ironi? Du ba spesifikt om andre ideer i første innlegg. På den tiden det har tatt deg å skrive tråden ditt kunne du ha testet selv ved å tape fast magnetbåndet midlertidig. Personlig er jeg overbevist om at det ikke vil fungere med magnetbåndet over. Endret 20. november 2015 av Emancipate Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 20. november 2015 Forfatter Del Skrevet 20. november 2015 Kun i bunn hvis det er en Neato (mulig nye Robovac er annerledes, jeg har ikke testet med den, men det var slik for XV-11). Fest heller kablene under skjenken. Takk Moskus, du er hjelpsom som alltid. Det er en Miele, har brukt opp magnetbåndet og ville gjerne høre om noen har erfaringer med Miele. PS: Det er 2 padder med diverse Fibaro plug-ins som skal problemet. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 PS: Det er 2 padder med diverse Fibaro plug-ins som skal problemet. Som alltid finnes det en løsning på problemet: http://www.clasohlson.com/no/Veggfeste/36-3293 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå