Zeldamaster Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Jeg kjøpte Gc for en liten stund siden og har Zelda og Metroid. Noen spill jeg bør kjøpe? Jeg ville satt stor pris på svar :-) Lenke til kommentar
Silkerampen Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 "Resident Evil Zero" + " Resident Evil" + Eternal Darkness + F- Zero. Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Soul Calibur 2 er jo ganske bra kjøp hvis du har interesse i slike spill. Mario Kart og kommende Mario Party 5 er jo svært gode multiplayer spill. Og hvis du har dårlig råd kan du jo starte med å spare til Metal Gear Solid - The twin snakes *grin* Lenke til kommentar
40belowsummer Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 starfox, mario kart, monkey ball 2, ssx 3, mairo sunshine... Lenke til kommentar
Döden Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Metal Gear Solid: The Twin Snakes når det kommer! *grin* Lenke til kommentar
Zeldamaster Skrevet 16. november 2003 Forfatter Del Skrevet 16. november 2003 Mange takk! :-) Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Super bra: Viewtiful Joe Super Monkey Ball 1 & 2(1 er best på singel-player, 2 på multiplayer) Resident Evil REmake & Zero Eternal Darkness F-Zero GX MarioKart: Double Dash!! Soul Calibur 2 Bra: P.N.03 Star Wars: Rogue Squadron 3: Rebel Strike WarioWorld Super Mario Sunshine Star Fox Adventures Mario Party 4 Lenke til kommentar
Zarato Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Har det veldig gøy med Mario kart og Starforx adventures for tiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå