sinnaelgen Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 (endret) Hva er det konkret som gjør at jeg også får melding om nye innlegg i tråder der det er jeg som har lagt inn innlegget ? : den andre elgen har nettop svart i tråden ....................... jeg er den andre elgen så hvorfor får jeg slike meldinger ? Endret 19. november 2015 av den andre elgen Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Det hender at diskusjoner jeg deltar i blir merket som "ulest" mens det er mitt navn som står som siste innlegg i tråden. Men det gjelder helst artikkeldiskusjoner der jeg har skrevet noe via artikkelen. Kan det være du får denne beskjeden fordi du quoter deg selv? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 La meg teste dette. Jeg trykket på følg tråden og så lager jeg dette innlegget. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 (endret) La meg teste dette. Jeg trykket på følg tråden og så lager jeg dette innlegget. Hva hvis jeg siterer meg selv? Edit: Ingen melding til meg, merkelig. (Jeg avfulgte tråden før jeg skrev dette innlegget.) Den eneste forklaringen jeg kan komme på er om du har valgt en annen varslingsfrekvens enn øyeblikkelig i kontrollpanelet. F.eks. daglige sammendrag. Og om du er den første som svarer etter at du har lest, OG noen andre svarer etterpå, som kommer varselet med at du har svart, fordi du er første som svarte den dagen etter at du leste emnet. Det hender at diskusjoner jeg deltar i blir merket som "ulest" mens det er mitt navn som står som siste innlegg i tråden. Det har hendt at emner jeg oppretter er ulest selv om ingen har svart. Selv om jeg ikke alltid leser det jeg har skrevet bør ikke forumet påpeke det! Endret 19. november 2015 av Emancipate Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 19. november 2015 Forfatter Del Skrevet 19. november 2015 da får jeg prøve å se hvor lange det går før jeg for en melding om dette innlegget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå