JDMguy Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Hei Sitter her og ser Poker NM, kan ingenting om poker, så ikke le av meg fordi at jeg stiller dette spørsmålet, men hvordan vet TV hvilke kort de har? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 I noen turneringer så har jeg sett at de har glassplater i bordene som spillerne kan legge kortene på. Lenke til kommentar
JussRelatertBot Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Hei Sitter her og ser Poker NM, kan ingenting om poker, så ikke le av meg fordi at jeg stiller dette spørsmålet, men hvordan vet TV hvilke kort de har? Enten viser de kortene til kameraene, ellers så er det glassbord der de har kamera under boret, som automatisk sier hvilket kort de har. Lenke til kommentar
JDMguy Skrevet 19. november 2015 Forfatter Del Skrevet 19. november 2015 Rart, kan ikke legge merke til noen av tingene. Kan hende jeg ikke legger mekre til det Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Det vanligste er å ha små kamera montert i bordkanten som ser kortene når spilleren ser på kortene. Eksempel: 1 Lenke til kommentar
PerAndre123 Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 (endret) Før brukte de glassbord, små kamera på kanten osv. Nå har kortene RFID i seg og bordet leser disse. Derfor du ser spillerne får beskjed om å legge kortene ved siden av hverandre på bordet. http://ca.pokernews.com/news/2014/01/explaining-rfid-technology-and-poker-2999.htm RFID features: recognition of RFID poker cards recognition of RFID dealer button recognition of RFID poker chips "Fold" detection Endret 20. november 2015 av PerAndre123 1 Lenke til kommentar
JDMguy Skrevet 20. november 2015 Forfatter Del Skrevet 20. november 2015 Ah, interessant. Tusentakk for svar dere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå